27 Mart 2006

Bakalim gunler neler getirecek?












Hersey planladigim gibi gidiyor, cuma aksami baklavamizi yaptik, sonuctan memnunuz. Cumartesi sabahi 9:30 gibi uyandim, tekrar uyuyamayinca, esimi uyandirmamak icin salona gectim ve gazeteleri okudum internetten. Turkiye'den, memleketimizden haberleri aldim her gun yaptigim gibi, degisen hicbirsey yok. Birlikte kahvalti olanagini, ancak haftasonlarinda yakalayabildigimiz icin, esimin uyanmasini bekledim. Iki saat kadar:) Bu arada kahvalti icin borek yaptim, aslinda tam olarak borek sayilmaz. Tarif degisikliklere ugradi, malzemelerle, olculerle biraz oynandi tarafimdan. Esim de ben de cok begendik.

Cumartesi ogleden sonra esimden beni alisveris merkezine birakmasini istedim. Neden bilmem kendim cikmak istemedim trafige, icimden gelmedi. Oysa araba kullanmaktan zevk alirim, hele de yolun sonunda alisveris varsa:) Beni kirmadi, birakti, donuste de geldi aldi. Bana cok iyi geldi bu alisveris, zira tum hemcinslerim gibi potansiyel var bende de. Ama bilincli bir tuketici oldugumu soylemeden de gecemeyecegim. Birseyler aldim mi, evet aldim. Listenin basinda hic yadirganmayacagini dusundugum iki sey var, bir canta ve bir cift ayakkabi. Birkac sey daha aldim. Mutlu muyum? Evet, hem de kanima yayildi mutluluk! Cunku hem hosuma giden hemde hesapli seylerdi aldiklarim.

Bugun lazanyami yaptim, her zamanki gibi evin beyi hic orali olmadi, tadina bile bakmadi. O da kuru fasulyesini yedi bir guzel. Ikimiz de keyifli kalktik sofradan. Birazdan cayimiz da hazir olur, degmeyin keyfimize. O kitaplarina gomulecek ben de bloglarda soyle bir turlayacagim. Durun ben bir fincan cay alip geleyim...

...Cay almaya giderken birkac isi de hallettim geldim, camasirlari katladim, yerlestirdim. Yarin icin cantami hazirladim, yani soyle bir ceki duzen verdim, alisveris sirasinda epeyce karismis, fisler vs. Giysilerimi de hazirladim, hersey tamam. Simdi bir fincan cayim yanimda. Aklima geldi, hani ben hergun 3'te cikiyorum ya isyerinden (cunku cok erken basliyorum ise), kalan saatlerde bir Ispanyol kadin calisiyor benim konumumda. Gecenlerde bazi evrak islerini halledip, ona devrederken sorular sormaya basladi bana. Meger bizim yazin Turkiye'ye donecegimizi duymus mudurden. Derdini ben biliyorum tabii, hemen benim yerimi, saatlerimi almak. Eh iyi bunda bir tuhaflik yok. Gecen hafta mudurle konusmustuk bu konuyu, "hemen" senin yerine gecmek istiyor, bana basvurdu, su an olmaz kesinlikle dedim demisti. Isin ilginc yani mudur esimle benim yakin arkadasimiz. Ben durumu biliyorum, kadin bildigimden habersiz, agzimdan laf almak istercesine sorularina devam ediyor. Ben de sanki niyetini bilmiyormuscasina cevaplar veriyorum. Nedir bu oyun gibi? Halbuki normal bir sekilde niyetinden bahsetse ne olur, benim isten yakinda ayrilacagim kesin. Bir rekabet sozkonusu olsa aramizda neyse. Ben sevmem boyle politikalari, aliskinim is hayatindan samimiyetsiz samimilere ama burada da buldular beni ya ne diyeyim, miknatis gibiyim. Aslinda bunlar galiba heryerdeler:)

Evet yakinda ayriliyorum isten, Nisan sonunda, esimin calismalari cok yogun olacak, saatler cakisacak, araba sorunu, tek araba yetmeyecek .... Hem benim onun bu yogun doneminde ona daha fazla destek olmam gerek, ivir zivir, alisveris isleriyle ilgilenemeyecek. Sonra yavas yavas donus hazirliklari, bu arada New York, Washington turu yapmak gibi bir niyetimiz de var. Bakalim gunler neler getirecek?..

7 yorum:

  1. Ellerine saglik, mamalar cok guzel gorunuyor. Umarim donus kolay olur, ben hic dusunemiyorum nasil tasinacagimizi. Kolay gelsin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Pinar, donusun kolay olmasini ben de cok istiyorum ama iki yildan sonra valizlere nasil sigariz, nasil toparlaniriz bilemiyorum. Oyle ya da boyle olacak bir sekilde, biraz yoracak bizi ne yapalim:) Ucunda sevdiklerimiz kavusmak var ne de olsa...

    YanıtlaSil
  3. oncelikle baklava enfes gozukuyor, benim ilk denemem pek basarili olmadi, gerci esim bayila bayila yedi adi baklava diye ama yumusak oldu biraz:) neyse denemelerim surecek..

    Cicilerinide gule gule kullan.. Bu arada is arkadasin cidden tuhafmis, yani gidecegin belli ise neden boyle davraniyor ki? demek ki her yerde boyle numunelik insanlar var..:)

    Pinar'in dedigi gibi surada sehir icinde bile ev degistirmek gozumde buyuyor, bir ara dusunduk baska eve gecmeyi ama bakalim simdilik askida, sana cok kolay gelsin Defne'cim, yakinlarda olsaydik yardima gelirdik:)

    YanıtlaSil
  4. Banucugum cok tesekkur ederim. Yakin olmayi ben de cok isterdim, basindan beri:) Ikinci denemende baklava istedigin gibi olacaktir eminim. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Defne, canta ve ayakkabina bayilim. Turkiyede olsan nereden aldigini ogrenir ve mutlaka bende alirdim. Bu arada baklavada cok guzel olmus, ellerine saglik. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Nezaket, demekki zevklerimiz ayniymis. Blogunu buyuk bir keyifle ve begeniyle takip ediyorum. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. Canta ve ayakkabilara bayildiiimmmm! baklava'ya ise diyecek hicbirsey bulamiyorum! bakakaldim sadece!

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails