05 Mart 2006

Bir baska Defne'yi araniza kabul eder misiniz?

Aslinda teknoloji yoksunu sayilirim. Elektronik cihazlar ile, yeni alindiginda, nasil kullanildiklarini kurcalayarak veya kilavuzlarindan ogrenmek disinda pek ilgilenmem. Ha bu yaptigimin da esimin, isin bu kismi ile dahi ilgilenmek istemeyisinden oldugunu belirteyim. Neyi ne sekilde anlatmaya basladim ben de sastim. Yani diyecegim o ki ben bilgisayari da ancak e-postalarimi kontrol etmek, isimle ilgili yazilarimi yazmak ve arastirmak icin kullandigimdan (* bir de tiryakilik yaptigina inandigim bloglarinizi okumak icin son zamanlarda), hic anlamiyorum link eklemek vs.. gibi islerden. Ama azim ettim, okudum ogrendim ve tam sevgili "Su Gibi"nin linkini ekledim...bir de ne goreyim?!!! Kapatmis blogunu:( . Donmesini isterim onu icine sindiren herkes gibi. Bu arada buraya yine link veremedim, sadece yan tarafa link vermeyi ogrenmisim meger :P

Ben kim miyim? Bir baska Defne, diger Defne Wonderland'inin kapilarini kapatmis, onun yazilarini da zevkle okuyordum ben:( .

Peki siz, bir baska Defne'yi araniza kabul eder misiniz?

8 yorum:

  1. bloglar alemine hoşgeldin defne:)

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim Pirik, bloguma ilk yazansin ve cok ozelsin.

    YanıtlaSil
  3. ben yazamıyorum ama sen sık sık yaz tamam mı?

    YanıtlaSil
  4. Tesekkurler Yesilerik,sen de bloguma hosgeldin:)

    YanıtlaSil
  5. Tesekkur ederim Isil, hosbuldum. Blogunu cok buyuk zevkle takip ediyorum.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails