31 Mart 2006

Kuskonmaz Corbasi


Itiraf edeyim, bir yil oncesine kadar ne Turkiye'de ne de burada bu corbayi yapmadim ve de tatmadim. Esim is nedeniyle gittigi Almanya'da bir yemekte bu corbadan ictigini ve begendigini soylemisti ama uzerinde durmamistim pek. Taa ki gecen sene bir arkadasimiz bize bolca dondurulmus kuskonmaz getirene kadar. Ne yapalim bu kadar kuskonmazla derken, corba yap dedi esim. Ben de neden olmasin diyerek basladim internetten arastirmaya ve hep ayni tarife ulastim. O nedenle tarifini yazmiyorum buraya. Tarifte yaptigim tek degisiklik, krema yerine sut kullaniyorum. Ortaya cikan tat esime Almanya'da ictigi corbayi hatirlattigina gore bu corba isinin icinden alnimin akiyla ciktim ben:)

6 yorum:

  1. aa degisik birseymis bu, denemek gerek. Tadi nasil peki Defne'cim , yani eksimsi mi oluyor, mercimek corbasi gibi mi yoksa?

    Guzel bir hafta sonu dilerim canim
    Banu

    YanıtlaSil
  2. Tadi bence cok guzel, senin de sebzelerle aran iyi, seveceksiniz bence, oyle cok eksi falan degil, kremali corbalar gibi. Ama kuskonmazin tadi ve aromasi var tabii. Biz severek iciyoruz. Bir kere denemekte fayda var, severseniz devam:)

    YanıtlaSil
  3. Kuskonmaz diyince benim aklima Austin Powers'in bir yandan onu yiyip bir yandan havuza cisini yapmasi ve de sonra ortaligi kokutmasi geliyor :) Ben de bayiliyorum kuskonmaza ama sonra azicik kokuyor tuvalet :) Yine de cok yararli bir sebze yemek lazim. Bir de sobeledim ben seni :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Pinarcigim, cok sık olmamak kaydiyla yapiyorum ben corbasini, dikkatimizi ceken bir koku problemi olmadi:)Sobelemissin beni, farkettim ama vakit bulamadim, hafta sonu biraz yogun geciyor. En kisa zamanda geliyor cevaplarim.

    YanıtlaSil
  5. Kuskonmaz corbasi guzel olur. Ben kuskonmazin hafif haslanip vinegar sirke ve yag ile tadlandirilaninida severim. Elline saglik Defnecigim corbanin goruntusu bence tadinin guzel oldugunu anlatiyor. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Nezaket, tesekkur ederim. Bir de senin yaptigin sekliyle deneyecegim.
    Ancak aksamlari vakit bulabildigimden fotograflar isik acisindan pek istedigim gibi cikmiyor. Begendigine sevindim.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails