15 Mart 2006

Patatesten Alternatif


Ofisten, ogleden sonra uc gibi cikiyorum, eve gelmem dordu buluyor. Dun de oyle oldu. Esim gec gelecekti. Evde yiyecek birsey yoktu, aslinda benim icin yoktu. Nohut yemegi pisirmistim ama ben oldum olasi haz etmem bu nohut ve kuru fasulye yemeklerinden. Mecbur kalmadikca da yemem. Yine kuralimi bozmadim ve kendime bir alternatif yaratarak, zevkle yedim. Ne mi? Fotografta goruldugu uzere firin patateslerim ve soganlarim, yesilliklerim ve yaninda da, fotografta olmayan bir ayrinti, bir bardak elma suyu. Tezata bakin ki; esim nohut yemegini gorunce cok mutlu oldu :)

5 yorum:

  1. Ben ikisine de yani hem patatese hem de bakliyata bayiliyorum :) Bildigim kadariyla mercimek, nohut gibi bakliyatlardaki lifler bagirsaklarimiz icin cok yararli, siz de azicik yeseniz, pilavla hem cok guzel olur :)

    YanıtlaSil
  2. Cok haklisin. Arada bir yiyorum, esimin ricasiyla. Meyveyi cok seven biri olarak simdilik oyle telafi ediyorum, bagirsakla ilgili olabilecek muhtemel aksakliklari. Pilavi seviyorum ama:)

    YanıtlaSil
  3. ohh misler gibi bir tabak hazirlamissin ellerine saglik:) belki de nohutu pilav icinde denemelisin ne dersin, hazir konservesi satiliyor su icinde haslanmis, ben de bezelye, nohut, misir karistirip esmer pirincle pisiriyorum pilavi cok leziz oluyor tavsiye edilir:) bak iyi aklima geldi ben bir ara yapiyim boyle birsey de bloga tarifi ekliyim:)

    YanıtlaSil
  4. Harika görünüyor bu tabak :)

    YanıtlaSil
  5. Banu, bir dahaki sefere pilavi tavsiye ettigin gibi pisirmeyi deneyecegim, tesekkurler.

    Gun, tadi da harikaydi:)cok pratik de ayni zamanda.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails