11 Mart 2006

Sobelendimmm!

Sevgili Pirik beni sobelemis, iste gecikmis cevaplarim: (link vermeyi ogrenmeden yazmayacagim diye inat etmistim de :p)

Yaptigim isler:
1- Universitedeyken, birkac urunun tanitim hostesligi ve bir sure sonra ayni iste supervisorluk
2- Avukatlik
3- Su anda yurtdisinda bir sirkette, meslegimle ilgisi olmayan bir konuda calisiyorum. Turkiye'ye donunce avukatliga devam edecegim.

Yasadigim 4 yer:
1- Bir Ic Anadolu sehri
2- Izmir (kisa bir sure)
3- Ankara
4- ABD'nin guney eyaletlerinden birinde, festivali ile unlu bir sehirdeyim.

Tekrar tekrar izleyebilecegim 4 film:
En cok begendigim dersem daha dogru olur.
1- The Piano
2- Selvi Boylum Al Yazmalim
3- Kizarmis Yesil Domatesler
4- Yesil Yol

Izledigim 4 Tv Programi
1- Mutlaka haberler
2- House
3- Grey's Anatomy
4- Seinfeld, Friends (denk geldikce)

Tatil icin gittigim 4 yer:
1- Erdek
2- Kemer
3- Kapadokya
4- Bircok ABD sehri

En sevdigim 4 yiyecek-yemek:
1- Annemin zeytinyagli yaprak sarmasi ve biber dolmasi
2- Elma (meyvesiz asla)
3- Balik (ozellikle cipura) ve salata
4- Cikolatali ve sutlu tatlilar, en cok da dondurma

Su anda olmak istedigim 4 yer:
Su anda bulundugum yerden de memnunum ama,
1- Annem , babam ve kardesimle sicak bir kahvalti sofrasinda
2- Esimle, tekrar ama bu sefer baharda veya yazin Chicago'da (kisin donduruyor)
3- Hayalimizdeki Karadeniz turunun herhangi bir duraginda
4- Esimle kis mevsiminde Italya Isvicre arasi tren yolculugunda (Alp daglari uzerinde)

Ben de, Tozbezi' ni sobeliyorum, duyurulur!

3 yorum:

  1. the piano'yu bende cok severim, 3-4 kez izlemisligim var.

    Birde hepimiz hastasiyiz galiba annelerimizin dolmalarinin:)

    YanıtlaSil
  2. Annecigimin taze taze alip kendi kuruttugu, buraya gelirken yanimda getirdigim naneyi kullaniyorum. Tertemiz ve hala kokusu ustunde. Yakinda anneme doyasiya sarilabilecegimi dusundukce mutlu oluyorum. Saglikla insallah.

    YanıtlaSil
  3. Aaa bak ben Yeşil Yol'u unutmuşum listeme yazmayı, ne harika filmdir o...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails