22 Mart 2006

Tam Zamani

Sabah kahvaltidan sonra veya aksamuzeri, ozellikle de mevsim baharsa (iki bahardan biri, hic farketmez), yuruyuse cikmak buyuk bir zevk benim icin. Tabii ki bunlar genellikle keyif icin yapilan yuruyusler. Su sira benim egzersiz amacli yuruyuslere ihtiyacim var. Ise girdigimden bu yana hareketlerim daha kisitli, bir ofisin icinde geciriyorum saatlerimi. Bugun karar verdim, bu hafta sonu form tutmak amacli yuruyusler ve egzersizlere basliyorum. Simdi tam sirasi acik havada yurumenin, bir sure sonra, burasi nemden ve sicaktan disarida birakin yurumek nefes alinamaz hale gelecek. Hemen uygulamaya gecmeli yoksa klimalarin son hiz calistigi dondurucu kilikli salonlarda soguk terler dokerek, kaskati kesilirim. Deneyimle sabittir :)

2 yorum:

  1. Sanirim guney'de yasiyorsun:)

    bende havalarin guzellesmesini bekliyorum yuruyusler icin, burada gerci hava buz gibi olsa bile insanlar hep disarida kosuyor filan ama ben ciksam kesin zaturre olurum:) o yuzden gunesi bekliyorum, sonra zayiflarim belki:P

    sevgiyle,
    Banu

    YanıtlaSil
  2. Evet, guneydeyiz biz. Burasi yaz kis genelde nemli ama yazin sicak hava ile nem hic cekilmiyor. Arabaya ulasincaya kadar sirilsiklam oluyorsun. Burada da yazin o sicakta kosanlar var. Neme lazim ben bu guzel havada yaparim yuruyusumu:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails