16 Mart 2006

Ucan Geveze :)


Daha once de cok guzel oten kuslar gordum ve duydum ama boylesini degil. Benim bildiklerim, gun isigi varken soyler soyleyecegini hava kararinca cekilir ortaliktan. Yok efendim bu arkadas boyle yapmiyor. Oturdugumuz daireye tasinali yaklasik uc ay oldu. Ilk gunden bu yana kendisi gunun hemen her saatinde calistiriyor ceneyi, hic susmadan. Herkes bilir, sabah gun isigiyla otusmeye baslar kuslar, bu da basliyor. Ancak gecenin ucunde , sabahin besinde, vs... devamli arkadaslari ile sohbet halinde bizimki.

Isin ilginc tarafi biz yine de kizamiyoruz ona. Oyle guzel otuyor ki sanki konusuyor, bazen de sarki soyluyor gibi. O kadar tatli dilli ki, gecenin ucunde bile kotu birsey soyleyemiyorum, sikayet edemiyorum. Cinsini bilemiyorum ama tropikal iklimin etkisi altinda bir bolgede yasadigimizi dusunursek, pek de sık rastlanan bir cins degildir herhalde. Uykuya duskunlugu rekorlarla ispatlanmis esim dahi kizamiyor bu ucan gevezeye:)

3 yorum:

  1. sanirim dogal ortamda yasamanin en guzel yanlari boyle minik dostlar kazanmak.

    bir keresinde de sincapin teki elinde yedigi kabuklu seyi esime firlatmis, normalde kizar, sinirlenir ama nasil mutlu olmus anlatamam sincap bana birsey firlatti diye:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bir sincabin hedefi olmustum gecen yil. Kafama gelen seyin bir sincap tarafindan atildigini gorunce esimle gulmeye baslamistik. Burada bir de kertenkeleler var soooyle fistik yesili renginde. Havalar isiniyor, ortaya cikarlar yakin zamanda. Bloga bir resmini koyardim ama pek ic acici olmayabilir :)

    YanıtlaSil
  3. Defne, yazmaya devam et lütfen. çok hoşuma gitti blogun. sevgiler....

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails