09 Nisan 2006

"Baby Shower Hatirasi"

Dun bir arkadasimin "Baby Shower"ina davetliydim, gittim tabii ki. Baby Shower hamileliğin 3. dönemine girdikten sonraki bir zamanda yapılan "Bebek Öncesi Partisi". Geleneksel olarak Amerika ve Avrupa'da yapiliyor bu partiler ama sanirim artik bizim ülkemizde de ragbet gormeye basladi. Bence guzel bir uygulama, hem dogum sonrasinda olabilecek muhtemel psikolojik ve bedensel zorluklar dusunulurse, bu sekilde keyifli, rahat, eglenceli bir gun gecirilebiliyor. Hediyeleri de unutmamak gerek tabii:) Ortalik pembe oldu bir anda, anlayacaginiz uzere bebegimiz kiz. Ben bir tanesi pembe cicekli, bir digeri fistik yesili elbiseler aldim, battaniyesi, sapkasi vs...Gelen diger hediyeler, hepsi ayri ayri oyle zevkli, oyle sirinlerdi ki... Arkadasimin mutlulugu yuzunden okunuyordu, hediyeleri acarken. Sanirim prensesin hemen hemen tum ihtiyaclari giderildi. Fotograftaki minik de evsahibince bizlere verilen ufak hediyeler arasindaydi. Parti bitiminde, arkadas olan eslerimiz de katildilar bize. Eve geldigimde anladim ki guzel gecen, sohbet ve kahkaha dolu bir gunun sonunda bile yorulurmus insan. Herkese boyle yorgunluklar dilerim...

4 yorum:

  1. Ne sirin olmus :) Ama ben bir turlu ne alacagimi bilemiyoru yle toplantilara, sanirim cok dusunuyorum. Once bebek ne zaman dogacak, aldim seyi giyerken ne kadar buyumus olacak, ustune olacak mi, mevsimi uyacak mi derken kafam iyice karisiyor. En iyisi oyuncak, battniye, yastik, vs sanirim. Ama ben o cicileri gorunce dayanamiyorum. Iyi haftalar ve opucukler.

    YanıtlaSil
  2. Pinarcigim, ben de bocaladim once, oyle guzel ve cesitli esyalar var ki. Anne arkadasim oldugu icin, az cok ne var ne yok biliyordum. Ben hesapladim, su kadar aylik icin alirsam hangi aya denk gelir, hava nasil olur, giyebilir mi falan diye. Arkadasimin yesil rengi sevdigini biliyordum bir de. Boylece secebildim. Senin seceneklerin de gayet hos bence.Sana da iyi haftalar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. defne'cigim dün galiba bizimkilerin de baby shower günüydü. sorayim bakalim nasil geçmis?? uzakta olunca bilemiyorsun tabii nasil geçtigini.
    tijen

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Tijen, baby shower partisinin iyi gecmemesi mumkun degilmis gibi geliyor bana. Eminim sizinkilerinki de iyi gecmistir. Bu arada bana da ugradin, mutlu oldum.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails