02 Nisan 2006

Sobelendim!

Pinar sobelemis beni,

1- Einstein'in sobeledigi kimdir ve neden?

Vallahi ben degilim:)

2- Okudugunda seni en cok etkileyen kitap

"Nietszche Agladiginda"

3- Takip ettigin dergi

Yargitay Kararlari Dergisi

4- Gunluk okudugun gazete

Milliyet, Hurriyet, The Wall Street Journal

5- En yaramaz cocukluk anin

4-5 yaslarindayken, annemle ogle uykusuna yatip, onu uyutup, oturdugumuz ikinci kattaki dairenin penceresinden ayaklarimi asagiya sallayarak oturup, disariyi izlemistim:)

6- Televizyon yapimcisi olsan yapmak istedigin program ne olurdu

Dogayla ilgili bir program olabilir

Sobeledigim kim mi? Tabii ki sevgili Pirik ve Tuna.

4 yorum:

  1. Sevgili Defne,
    Cevaplar icin cok tesekkurler. Cocukken nedir ceken bizi bu pencere ve balkonlarda? Benim de oyle asagi sarkma anilarim var. Allah'tan dusmemisim :)

    YanıtlaSil
  2. Ne demek Pinarcigim, her zaman. Oyle yaramazlik yapan bir cocuk degildim ama arada vardi benim de bazi aksiyonlarim:))

    YanıtlaSil
  3. Defnecim, merhaba. Hoşgeldin aramıza diyeyim öncelikle. Sen de bana yakın sayılırsın demekki. Ne güzel. Sanırım Louisiana..:) O börek ne öyle? Kendin mi açtın yoksa? Hemen tarif isterim. Ben burada böreğe hasretim çünkü...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Nilay, borek acma degil, mayali hamurdan yaptim. Su rapid raising kuru mayalar var ya, onlardan bir paket, yarim bardak ilik su ve yarim bardak ilik sut(istersen hepsi sut de olabilir), bir tatli kasigi seker , biraz tuz ile 5 dak mayalansin.Sonra un ve zeytinyagi katip, yumusak bir hamur yap. Bezelere ayir, ben dort bezeye ayirdim.Her bir bezeyi tepsin buyuklugunde ac ama ben oyle borek yapar gibi acamadim, kalindi benimkiler. Ince acarsan daha cok bezeye ayirip, katli katli bir borek yapabilirsin tabii. Actiklarinin uzerine erimis tereyag(ben cok az kullandim
    )sur. Ortasina diledigin ic malzemesi. Bu da benim borek benzeri borek:) tarifim.Uzerine yumurtayi akini sarisini ayirmadan cirpip surdum.Unutmadan, pisirmeden biraz beklet ki kabarsin.Sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails