21 Nisan 2006

Sobelendim!

Pinar sobelemis beni;

1- Hayatınızın merkezinde olan, yapılması tehlike içeren işleriniz?

Hayatimin merkezinde tehlike iceren islerin ne isi var diyecegim ama meslegimin beni tehlike iceren durumlarla karsilastirabilme olasiligi da var.

2- Melodilerin arkasından kan ter içinde gittiğiniz, vazgeçemeyeceğiniz müzik lezzetleriniz?

Rock, blues, turkuler...Bir de "ud"um var evde yillardir dokunmadigim:(

3- Yediğiniz halde '' ben bununla doymam'' diyecek kadar karşısında zayıf olduğunuz yemekler ?

Iyiki yemek"ler" denmis yoksa benim icin cevaplamak oldukca zor olacakti:);
zeytinyagli yaprak sarmasi,
iskender kebap,
dondurma...

4- İzlemekten keyif aldığınız halde rayting canavarına maruz kalıp yayından kaldırılan diziler ?

TRT'de yayinlanan "Yeditepe Istanbul" dizisini seyrederdim, bilmem rayting canavarina mi yakalandi yoksa gercekten bitme vakti mi gelmisti, uzulmustum bittigine onu hatirliyorum sadece.

5- Şu an '' Ben burada ne yapıyorum? Kim getirdi beni buraya?'' gibi sorulara maruz kalmaksızın ruhunuzun olmak istediği yer ?

Yakinda donuyoruz Turkiye'ye, ailemle karsilasacagim ve kucaklasacagim o an, eh bu durumda, o yer de havaalani olacak muhakkak:)

6- Sobelediğiniz diğer blogger/lar?

Bloglarinda birbirinden guzel tarifleri paylasan,
Nezaket,
Safran Mutfakta,
Nilufer,
ve eger firsat bulabilirse canim arkadasim Acalya tarafimdan sobelenmislerdir:)


6 yorum:

  1. Sevgili Defne,
    Cevaplar icin cok tesekkurler :) Kocaman optum!

    YanıtlaSil
  2. Safran, Defne beni sobelemiş diye yazmış. Ben de bakiim Defne kendi neler yazmış diye geldim ve de beni de sobeleyen olur mu acaba diye düşünüyordum adımı görünce çok sevindim. İlk kez sobelendim en kısa zamanda yazıcam... :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Browniyi yaptım Defne bloguma bakmanı tavsiye ederim :)
    Sevgiler..
    niluferile.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Pinarcigim, ne demek, keyifle cevapladim.

    Nilufer, harikasin, gordum tarifi. Evet sobelendin, sira sende:)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sobeledin beni evet! ama benim sobeliycek kimsem yok :( yine de yanitladim :)

    YanıtlaSil
  6. Defnecigim, daha yeni okudum bir kac gundur gezememistim bloglari, en kisa surede yaziyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails