11 Nisan 2006

Susamli Cubuk Keyfi



Arada sirada yaparim susamli cubuklar ama itiraf edeyim bunlar harika. Daha once yaptiklarimdan daha citir daha bir lezzetli oldular. Sevgili Sibel'e, cubuklar firinda diye yorum birakmistim. Iste susamli cubuklar...Evet evet yanilmadiniz, bu susamli cubuklar Sibel'in Kahvesi'nden. Esim cok sevdi. Zaten bu cubuklar da, onun calismalari sirasinda ictigi sayisiz fincan cayin yaninda yemesi icin yapildilar. Belirtmek istedigim bir detay var; tarifin icindeki limon suyunun yarattigi degisiklik. Sanirim bu nedenle cubuklar bu kadar kitir kitir dagiliyor insanin agzinda. Denemenizi tavsiye ediyorum, iste tarifi!

Su anda isteyim, cayim yanimda, birkac da susamli cubuk...

11 yorum:

  1. Acalyacigim, mutlaka dene. Ama biraz daha ince olsun, benimkiler gibi odun degil:))

    YanıtlaSil
  2. aahh ekrana yapıştım yine yaa,dişim böyle şişken ve diyetçi bi kişilikken o çubukları yiyemem kiii:) sen benim yerime çayın yanında devam et defnecim çubuklara..çok çok çok güzel duruolar ekranda şu an:)

    YanıtlaSil
  3. Coook guzelll. Ama bir sorum var kac bardak un gitti? Ben oyle azar azar ekleyin diyen tariflere kiziyorum, tamam limona, yumurtaya gore degisir ama yaklasik su kadar deseler de ben de kasmasam :) Afiyet olsun, cok optum!

    YanıtlaSil
  4. Crystalcigim, azicik sabret. Kilolari sooyle toptan gondermeye basladin mi is tamamdir. Zaten bu dis meselesi cook yardimci olacaktir sana diyet suresince. Arada bir de kendine odul ver canim, mesela en yakindaki odulun birkac susamli cubuk olsun. Buradan yapip gonderemem ki, is basa dustu crystal haniiim:))

    YanıtlaSil
  5. Pinarcigim, gercekten guzel oldular. Un miktarina kafani takma o kadar. Simdi bu hamurda biliyorsun yag orani biraz fazla. Dolayisiyla zaten cok fazla un eklemene gerek kalmadan birakiveriyor eline yapismayi. Zaten yumusak olmasi daha kitir kitir olmasi acisindan da iyi oluyor. Ille de miktar dersen iki bardak unla basla, azar azar ekle:):P Tamam tamam kizma, bir dahaki yapisimda bildiriyorum sana un miktarini:)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Cok tesekkur ederim Defne'cim, kizmiyorum askolsun, sadece tam tarif istiyorum ki onceden olciyim biciyim kolayca hazir olsun :) Hani TV dekiler gibi :) Ayri ayri kaplarda hazir olsun ben de pit pit ekliyip karistiriyim :) Bugun Banu da yapmisti bu cubuklardan, cok guzel olmustu. Yapmadan tadina da bakmis oldum :) Cok optum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Pinarcigim, ooh keyfe bak, biraraya gelmeler, cubuklari yemeler. Ne guzel, keyfiniz daim olsun. Operim, Banu'ya da selamlar ve opucukler benden...

    YanıtlaSil
  8. harika olmus, ellerinize saglik. cok begendim. ben de denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Evrenbal, tesekkur ederim. Mutlaka dene derim, gercekten cok lezzetliler.

    YanıtlaSil
  10. hemen yapıcam bi kere yaptım güzel yaptım ama şimdi de yapıcam

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails