22 Mayıs 2006

New York... New Yoooorrrkkk.....


Onceki postlarimdan birinde bahsetmistim bu planimizdan. Mayis'in ilk gunlerinde ucak bileti ve otel rezervasyon islemlerini tamamladik. Vee iste geldi catti, yarin on gunluk bir New York-Washington D.C gezisine cikiyoruz esimle. Bu Amerika'daki simdilik son gezimiz olacak cunku Temmuz ortasinda yolcuyuz, donuyoruz Turkiye'ye:)

Tam da su sira ihtiyacimiz var boyle bir degisiklige. Daha once gormedigimiz iki sehri gezecek ve bol bol fotograflar cekecegiz. Bizim yasadigimiz sehre gore oldukca kuzeyde kaldigi icin bu iki sehirde de hava serin olacak muhtemelen. Bu da iyi gelecek bize cunku burasi bunaltici derecede sicak. Oyle cok kalabalik bir valiz hazirlamayi da dusunmuyorum. Utulenecek birkac sey var, sicaktan dolayi gozumde buyuyor ama elim mahkum, yapilacak bu utuler:) Evi de derli toplu birakmali.

Gezinin New York asamasi daha heyecanli olacak gibi, eger bilet bulabilirsek bir Broadway Show izlemeden donmek istemiyoruz. Biraz sehir turu birazcikkk da alisveris. Eh hakkini verip ayaklara karasulari indirmeden olmaz tabii:) Washington'da bol bol muze gezecegiz gibi gorunuyor. Gezi donusu gorusmek uzere...

21 yorum:

  1. Iyi tatiller Defnecim, Washington DC'de mutlaka http://www.zaytinya.com/ buraya ve http://www.teaism.com/ buraya mutlaka gidin. Union Tren Istasyonuna ugrayin, Beyaz Sarayin onunde fotograf cektirin (arka tarafi daha guzel), Smithsonian muzelerini es gecmeyin, Washington Aniti'nin karsisindaki Lincoln, Jefferson ve Roosevelt, JFK Memoriallarini gormeden gecmeyin. Hatta Lincoln Memorial'in merdivenlerinden karsiya bakin ve 'Forest Gump'i yad edin, Old Town Trolley'lerine binip 'hop on hop off' turunun keyfine varin. En az 4 gun mutlaka DC'ye ayirin, gez gez bitmeyen bir sehir... ustelik gezilecek yerler birbirinden cok ayri olmadigi icin "Noolcek canim yuruyerek gezeriz iki gunde!" demeyin, 'ayaklarina kara sular' indiren bir sehir DC. Gitmeden cok iyi plan yapin, benim gibi 3 kere gidip de hala 'gezilecek yerler' birakmayin...Fotograflari dortgozle bekliyorum canim arkadasim, tekrar iyi tatiller diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Defne, iki şehirin de yeri ayrı bence,görmek çok iyi olur burdan dönmeden. Türkiye'ye ne zaman gideceğini de merak ediyordum,yazmışsın,merakımı giderdin:) Umarım keyifli bir tatil olur sizin için. İyi yolculuklar ve iyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
  3. Acalyacigim, tam zamaninda bilgilendirdin. Zira yazimdan once birileri bana detayli bilgi yazacagindan bahsetmisti:p, bekliyordum. Biz 3-3.5 gun kadar Washington'a zaman ayirdik. Yazdiklarini mutlaka dikkate alacagim, cok tesekkur ederim. Gezmis birinden tavsiye almak en iyisi. Biz de en iyi sekilde degerlendirmeye calisacagiz. Operim.

    YanıtlaSil
  4. Behiyecigim, ilgin ve iyi dileklerin icin cok tesekkur ederim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. İyi eğlenceler Defnecim.. Dönünce bize de anlat da görmüş gibi olalım.. :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. İyi tatiller benim canım arkadaşım, seni çok ama çok özleyeceğim ama eğleneceğini bilmek de beni mutlu ediyor, Mert'te el sallıyor sana, öpücük atıyor :))

    YanıtlaSil
  7. Nilufer, tesekkurler, tabii ki paylasirim sizlerle gezdigimi gordugumu.

    Safrancigim, cok tesekkur ederim. Insallah iyi vakit geciririz. Mert'in tatli yanaklarindan opuyorum.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. İyi tatiller, iyi eğlenceler size :)

    YanıtlaSil
  9. Yesimcigim, tesekkur ederim, bakalim blogunda hangi guzellikleri bulacagim donuste:)

    Mutfak robotu, hosgeldin. Lafi mi olur, hadi katil bize:)

    YanıtlaSil
  10. İyi yolculuklar Defneciğim, bol bol gez, para harca, kocacına harcat:) tadını sonuna kadar çıkar..Tatil güzel şey canım...
    Sevgiler..
    Evren

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Hulya, donunce mutlaka fotograflar koyacagim bloga.

    Evrencigim, cok tesekkur ederim. Su ana kadar tatilimiz cok guzel geciyor. Her gunun aksaminda oldukca yorulmus oluyoruz ama degiyor. Yarin alisveris gunu bakalim neler olacak:)

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Defne, sayfanı ilk ziyaret edişim.. Newyorkta eğlenceli ve güzel günler dilerim. Bol bol fotoğraf çekin bizimle paylaşmak için..Türkiyeye dönmekten söz ediyorsunuz. Yurtdışında olanlar birbirlerini daha iyi anlarlar. Ben de Giritteyim. Yeni açtığım bloguma beklerim, sevgiler!
    Papatya

    YanıtlaSil
  13. Ben de kisa bir New York turu yapmistim Washington'da egitim icin kaldigim donemde. Cok hosuma gitmisti. Ozellikle ozgurluk heykeli superdi bence. Empire State cok etkileyici, ozellikle ust katindan sehir manzarasi cok guzeldi. Washington biraz sikici ama onun da baska bir havasi var. iyi eglenceler diliyorum ben de.

    YanıtlaSil
  14. Evrencigim, haklisin New York daha renkli, eglenceli bir sehir. Washington DC ise daha duzemli ve temiz. Her iki sehirde de gorebilecegimiz hemen her yeri gorduk.

    Vintage biscuit, tesekkur ederim. Donduk bugun tatilden, keyifli gecti gercekten.

    YanıtlaSil
  15. Defneciğim hoşgeeeeeldinnnn!! :) sensiz buralarda yarım kaldık, gözümüz yollarda kaldı canım arkadaşım, neyse sağsalim döndün ya :) Neler yaptın, nereleri gördün anlatırsın artık bize detaylıca...Fındık burunda ben de öpüyoruz seni, sevgilerimizi gönderiyoruz :)

    YanıtlaSil
  16. Hosgeldiniz! Fotograflari ve yazini bekliyoruz canim, sevgiyle de kucaklarim ayrica.

    YanıtlaSil
  17. Sfrancigim, cok tesekkur ederim. Findik burunlu ile karsilasacagim zamani dort gozle bekliyorum. Gordugun gibi senin pabucun dama atildi:)

    Acalyacigim., biraz dinlenip yazacagim birkac:)) post. Fotograflari da tabii ki paylasacagim. Operim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Defnecim gezi sonrası toparlanmak zor oluyor değil mi? Bekliyoruz yeni yazılarını canım, çok özledik, sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails