19 Haziran 2006

Kitaplar ve Davetsiz Misafir(!)

Geri sayim basladi evimizde. Esim de ben de hem heyecanli hem de sevincliyiz. Donus hazirliklarini hizlandirdik su gunlerde. Son alisverisler, duzenlenmesi gereken valizler, bir de kitaplar. Kitaplarimiz agirlikta standartlari zorladigindan -malum hukukcuyuz- valizlerle yanimiza almak cok mantiksiz olurdu. Neredeyse iki valizi isgal ediyorlardi. Biz de posta yoluyla gonderdik onlari. Bakalim verilen bilgiye gore bizden once varmasi gerekiyor ama yeterki varsin da biraz gecikmesi sorun degil. Donunce buyutmeyi planladigimiz kutuphanemizin uyeleri onlar, kiymetliler. Iki yil once buraya gelirken depo ettigimiz diger kitaplarimizla birlesip evimizdeki kutuphanemizi zenginlestirecekler.


Simdi dusuneceksiniz, yukaridaki keretenkele fotografinin ne isi var bu yazida diye, aciklayayim. Gecenlerde esimle alisveristen donduk, evin kapisini actik, bir de baktik ki; bu yandaki arkadasin akrabalarindan birinin yavrusu bize misafir olmus. Lamba dugmesinin yaninda, duvara yapisik halde bizi bekliyormus meger. Muhtemelen ayni gun disari cikmak icin kapiyi actigimizda girmisti iceri ve biz farketmemistik telasimizdan. Nasil atik olduklarini bildigimizden, esim hizla bir hamle yapti ve kendisini gercekten yapistirdi duvara. Baska caremiz yoktu, oyle hizlidir ki kendileri kacti mi bir daha yakalamak cok zor olacakti ve bendeniz evde kertenkele var psiklojisi ile yikilmis olarak :), gerilecek de gerilecektim. Bu, fistik yesili rengi kadar cekici olmayan canlinin evimde ne isi var degil mi? Fotograf, arsivlerimden. Buranin kertenkelesi eksik olmaz. Bugune kadar hep evin disinda karsilasirdik, bakisir, kertenkele arkadas da ben de aksi yonlere kacisirdik. Muhabbetimiz oydu, oyle de kalmasini dilerim. Fotograf bu boyutuyla sizi fazla irkiltmiyordur umarim. Ama dilerseniz tiklayip, buyutun, ne de olsa ekrandan birseycik yapamaz :))

20 yorum:

  1. Defne'ciğim dönüş hazırlıkları yapıyormuşsun kolay gelsin. Dilerim işlerini kısa sürede toparlarsın. bence kertenkele çok şirin görünüyor tabi sadece resimde durması şartı ile yoksa misafir etmek istemem arkadaşı :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Defne'cim merhaba,
    "nerelerdesin" demişsin. evdeyim, seramikcilerdeyim, mutfakcılardayım...
    mutfağımızı yeniden yaptırıyoruz. bugün eski dolaplar söküldü, yer karoları sökülüyor, mutfakda ustalar çalışıyor, her yer toz duman. son günlerdeki yoğunluk nedeniyle internete zaman ayıramıyorum.
    silikon kalıpları almışsın, iyi günlerde kullan.
    Türkiye'ye dönüş var artık demek. Hangi şehre geliyorsun?
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Defneciğim benim misafirim sincaptı neyse ki:) Amerikalılar çok alışık ama değil mi, zaten ormanların içinde evleri,hiç korkmuyorlar hayvanlardan.Benim bir arkadaşım da besliyor iki tane kertenkele, eliyle solucan ve çekirge yediriyor onlara, ben de kaçacak yer arıyorum kendime:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Kitaplari postayla yollamak cok iyi olmus, zaten iyice azalttilar valiz kilosunu, sigmak mumun degil :( Umarim butun esyalariniz sag salim varir sizinle birlikte. Ne guzel yeni bir sayfa aciliyor hayatinizda, hayirli olsun. Ben de oyle minik de olsalar cok korkuyorum bocuk ve benzeri canlilardan, umarim size de sadece disardan misafir olurlar. Kocaman optum. Bir de son hazirliklar kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. ay ay ay !! ne yalan soyleyeyim, ev toplama isi esnasinda senin yerinde olmak istemezdim. Degil USA den donus, surdan cesmeye gitmek bile beni bunca gererken !!

    Kolayliklar dilerim....

    YanıtlaSil
  6. Sefikacigim, tesekkur ederim. Evet uzaktan cok sirinler gercekten!

    Hulyacigim, merak etmistim seni, neyse ki yorucu ama tatli bir telas icindeymissin. Sonunda istedigin gibi bir mutfagin olacak. Kolay gelsin.Ankara'ya geliyoruz biz.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Behiyecigim, sincaplari seviyorum ben, cok tatlilar. Bende de bir suru goruntuleri ve fotograflari var. Kertenkele beslemek!!, yok ben uzaktan selamlasayim, bana yeter:) Operim.

    Pinarcigim, tesekkur ederim. Gercekten buyuk bir yuk kalkti uzerimizden kitaplari postalayinca. Bu arada THY ile gidecegiz biz, onlar azaltmamislar valiz sinirlarini. Aksi halde yanmistik. Ben de seni opuyorum.

    YanıtlaSil
  8. Mutfak robotummm, sagol, cok moral oldu bana:P. Saka bir yana, haklisin geriyor insani bu toplanma, tasinma isi. Eee, kacis yok, yapilacak. "Cesme" mi dedin? Ben de gelebilir miyim?:)

    YanıtlaSil
  9. Donus tam olarak ne zaman? Temmuz diye biliyorum da kesin tarih nedir? Kitap tasiyan kadinla adama bayildim :) cuk oturmus ha! Ne heyecanlisinizdir simdi...anlatacak, dinleyecek ne cok sey var dondugunuzde...

    Kertenkelen de Geiko'dan firlamis gibi! ama bu igrenc yahu...Mersin'de birkac ay gecirmistim bir zamanlar, amanin orda da evlerin icinde cirit atiyolar...Gece mesela tuvalete diye isigi actiginda duvarda yesilli kirmizili koca bi iguanavari bi yaratikla karsilasmak isten bile degildir oralarda...yasayanlar bilirler...hiiic sevmem!!!

    Tasinma hazirliklarinda kolayliklar diliyorum canim.

    YanıtlaSil
  10. Acalya yazinca hatirladim, yazasim geldi yine. Geiko daki kertenkeleye bayiliyorum ben, cok seker:)Iskenderun da staj yapmistim universitedeyken, odum kopmustu 1 ay kertenkelelerden...ben kactim,bye.

    YanıtlaSil
  11. Bakiyi bir fikrim var, Sen bence biletini Ankaraya değil İzmire al, havaalanına varınca beni ara, ben seni gelip alırım ! Ankara yerine çeşmede geçirirsin yerleşme sürecini. Canım ne olacak biz kadınız, herkesi delege etmesini pek iyi biliriz ve uzaktan kumandayla da görürüz işimizi am di mi ??? :))

    YanıtlaSil
  12. Defne selam, demek siz de donus hazirliklari yapiyorsunuz, hayirli olsun!

    YanıtlaSil
  13. Acalyacigim, sagol canim. "Geico"daki Ingiliz aksaniyla konusuyor ya ben pek sevmiyorum o aksani, o nedenle daha bir itici geliyor bana:) Sana yazacagim.

    Behiyecigim, yukarida bahsettigim gibi "Geico" reklami sessiz olsaysi biraz daha iyi olurdu zira Ingiliz aksanli Ingilizce konusan bir kertenkele, ne bileyim sevemedim ben. Iskenderun, Mersin'de yasayanlar da buradakiler gibi alismislar demek ki bu duruma.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Mutfak robotu, ne guzel bir davet bu! Fikrine bayildim da, uygulamaya koymam imkansiz gorunuyor. Ama Izmir'e geldigim bir zamanda mutlaka arayacagim seni, belki cay keyfi yaninda kirariz lafin belini, ne dersin?:)

    Yesimcigim, tesekkur ederim, ikimiz icin de yenilikler hayirli olsun.

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  15. Çok memnun olurum Defneç Sakın yapmamazlık etme !

    YanıtlaSil
  16. Defne'cim, Ankara'ya gelmene sevindim. umarım günün birinde tanışırız.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Mutfak robotu, cok tesekkur ederim.

    Hulyacigim, sagol. Ben de tanismayi, gorusmeyi isterim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Defnecim sen o kitaplara ne kadar büyük kütüphane de yapsan emin ol gene sığmayacaklar ve elemek zorunda kalıp kimisi kolilere geri dönecek ;))
    Biz Ankara'dayken gelmene çok sevindim, siz yerleşip hasret giderdikten sonra, seni bir gün davet etmek isterim.
    Kolay gelsin, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  19. Nilufercigim, cok naziksin tesekkur ederim. Yerlestikten sonra, ben de gorusmeyi cok isterim. Yakinda insallah. Operim.

    YanıtlaSil
  20. Looking for information and found it at this great site... » »

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails