10 Temmuz 2006

Bahcemizden





15 yorum:

  1. Ben bocuge bayildim, dansediyo sankim :P

    YanıtlaSil
  2. Acalyacigim, ben de bayildim ona. Hem rengine hem de uzerindeki beyaz noktalara :) Sizin bahceniz de cok zengindir :)) eminim.

    YanıtlaSil
  3. Ben her türlü böcekten çoook korkuyorum, ama gerçekten harika bir kare yakalamışsın Defneciğim:)Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canım merhaba,
    Ne güzel fotograflar bunlar böyle..bayıldım yeşil yeşil..
    yine gelmişsin bloğuma ziyaretime hoşgeldin tatliş!
    Canım şu aşağıdaki kocaman kuptaki kocaman çikolatalı dondurmadan çekti amaaaaa! Napçez?
    Sevgiler..
    Öptüüüm..
    Evren

    YanıtlaSil
  5. Ah Defnecim sorma, bizim arka bahce aksam oldu mu sivrisinek acisindan zenginlesiyo...bi de buranin sivrileri siyah ve uzerleri beyaz cizgili yahu, bi yakiyolar bi kabartiyolar ki sprey mprey tinladiklari da yok :(
    aaa ama hava karardi mi ates boceklerini seyretmeye doyum olmuyo o baska :)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Defne nasılsın. O ilk resimdeki mantar değilmi. Şekli itibariyle biraz farklı geldi de tam yuvarlar top gibi . Bende mantarı çok severim. Küçükken dedemlerin köyünde arkadaşımla çayırlara çıkardık kendiliğinden çıkan küçük cimcime mantarlı olurdu taze taze . Toplardık onları bide bi güzel kavururduk hımmm o tad başka bişey yaaaaa..... Nasılda canım çekti şimdi :) :)
    SEvgiler .....

    YanıtlaSil
  7. Behiyecigim, ben de korkarim boceklerden. Burasi tropikal iklimin etkisi altinda ya, pek bir ilginc bocekler mevcut malesef :)

    Evrencigim, sen de hosgeldin. Ben de senin blogundaki fotograflara bayildim. Arca'yi op benim icin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Acalyacigim, hic gormemistim oyle siyah, uzeri beyaz cizgili sivrisinek. Aman aman uzak olsunlar. Keske ben de seninle oturup bahcede, atesboceklerini seyredebilseydim. Operim.

    Bahar, evet mantar o, hem de yuvarlak :) Bu mantar o kavrulanlardan mi bilemiyorum, bu siralar herkesin bahcesinde pitir pitir cikmislar, sapkalilari da var, kocaman kocaman.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Benim canım arkadaşımın ne güzel bahçesi varmış öyle...:) Canım daha özlem giderememişken yarın yola çıkıyorum yeniden bu kez tatil için kendine çok dikkat et tamam mı, öpüyorum çok çok...

    YanıtlaSil
  10. Safrancigimmm, donmussun, ne mutlu! Iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  11. Çok egzotik bir bahçe.Keşke benimde bir bahçem olsa;):(

    YanıtlaSil
  12. Defne nerdesin? Yolculuk yarın mıydı, yazarsın bişeyler diye bakıyorum ama...Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Rugzan, oyle cok bakimli ve ozel bir bahce degil aslinda ama cok hos detaylarla dolu.

    Behiyecigim, ilgin icin cok tesekkur ederim. Ufak tefek seyler var toparlamam gereken, sonra firsat bulursam yazacagim birkac satir.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. defne en üst resimdeki top gibi şey nedir acaba?

    YanıtlaSil
  15. Ibeking, o top gibi sey bir mantar :). Uzgunum, sorunu yanitlamakta geciktim. Sevgiler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails