03 Temmuz 2006

Benzemez Kimse Sana


Cok degil, 6 yil once tanistik. Adliye binasinin onunde, avukatlik stajimiza basladigimiz gun gordum ilk defa kendisini. Oyle zarif ve tatliydi ki. Ayni stajyer grubundaydik. Cok sey paylastik, cok seye birlikte sevinip, birlikte uzulduk. Ben bunaldigimda, sakinligi ve destegiyle yanimda veya telefonun diger ucunda oldu hep. O bunaldiginda, rahatlikla, evim daginik mi, ne ikram ederim, ustum basim, sacim ne durumda dusunmeden, "hadi atla gel" dedigim dostum o benim. Su siralar yaninda olmayi ve ayni sozcukleri soylemeyi, onun da hep yaptigi gibi; yarim saat icinde kapiyi calmasini, paylasmayi cok isterdim. Buralarda cok aradigim, simdi yanimda olsaydi diye cok kereler hayiflandigim, yasadigim pek cok seyi, yasadigim anda paylasmak istedigim.

Simdi yaz geldi ya, senin cillerin de cikivermistir ortaya. Soyle camin onunde kurulup koltuklarimiza, cay icip, kisir yemeyi ozledim ben seninle. Dedikodu yapmayi, gulmeyi, aglamayi. Birbirimizden cok sey ogrendik. Tek bir gun incinmedim. Kocaman guzel gozlerini hep gulerken gormek istedigim canim, Sevgicigim'in, hakimlik sinavini kazandigini ogrendim bugun. Emeginin karsiligini almis olmasi oyle mutlu etti ki beni. Basarilarin ve mutluluklarin daim olsun, sorunlarin kus olup ucsun canim dostum.

15 yorum:

  1. sorry i do not speak your language. that is a beautiful picture.

    YanıtlaSil
  2. Thank you Jane. The post is about my best friend:)

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler Sevgi, seni tanimiyorum ama eger Defne'nin en can dostuysan eminim ki cok iyi ve adil bir hakim olacaksin, sevgiyle kucaklarim hakim hanim!
    Defne yaziyi okumaya basladigimda inan evlilik yildonumunuz ve esine hitaben yaziyorsun sandim, senden iyi yazar da olur arkadasim, hem iyi yazar hem de iyi fotografci! boyle devam...seni de sevgiyle kucakladim!

    YanıtlaSil
  4. Acalyacigim, cok tesekkur ederim. Sevgi okudugunda yorumunu cok mutlu olacak. Fotograf cekmeyi bosladim su aralar, valizlerle bogusuyoruz ya:) Turkiye'de devam artik.Ben de seni kucakliyorum canim arkadasim.

    YanıtlaSil
  5. Gercekten insanin gercek arkadaslari gibisi olmuyor, insallah yakinda kavusur hasret giderirsiniz :) Kocaman optum. Sevgi'yi de kutluyorum, tahmin ediyorum oyle kolay degil o sinavlar, hele benim gibi ezberleyemeyenler icin :)

    YanıtlaSil
  6. Pinarcigim, tesekkur ederim. Cok ozledim onu, az kaldi hasretin bitmesine. Haklisin, iyi bir hazirlik gerekiyor bu sinav icin. Yazili ile bitmiyor, sozlu asamasi da var yazili sonrasinda. Biz hukukcular hep kanunlarla hasir nesir bir durum icindeyiz, ezberlemek zaten mumkun degil:) Operim.

    YanıtlaSil
  7. Defne, çok güzel bir yazı olmuş duygulandırdı beni. Ne güzel senin az kaldı arkadaşına kavuşmana, umarım benim de arkadaşım en kısa sürede toparlanır da yeniden eskisi gibi olur herşey, çok özledim onu. Yine de artık konuşabiliyor ya çok şükür, herşey daha iyi olacak inşallah....

    YanıtlaSil
  8. Yesımcigim, sizin de desteginizle herseyin ustesinden gelecek insallah arkadasin. Daha nice birlikte guzel yillar gecireceksiniz. Hem konusmaya baslamis ya zamanla diger problemlerin de ustesinden gelecektir. Senin gibi bir arkadasi var, onu bu kadar seven, dusunen, daha ne bekler insan yakinindan. Hersey duzelecek.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba
    Yeni bir forum açtım
    www.janjanli.net/forum
    Burada yemek blogları ile ilgili kategorim var.
    Oraya bir tarif ile kendi bloğunuzu tanıtmanız mümkün mü?
    Eğer münkün olur ise beni memnun edersiniz.
    Sizlerin adreslerinin de bu forumda yer almasını istiyorum.


    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Çok etkilendim bu yazıdan, belki yitirdiğim, uzak kaldığım dostlarımı buldum satırlarında ondan...

    YanıtlaSil
  11. Bir dosta yazilabilecek en guzel yazilardan biriydi okudugum, insan ne cok ihtiyac duyuyor bir dosta, omzunda cekinmeden aglayabilecegi, sen kahkahalarla gulebilecegi.. Dostlarin yerini hicbirsey tutmuyor maalesef.. Baslik da cok yerinde, cuk oturmus bence. Cok begendim.

    YanıtlaSil
  12. Defneciğim Merhaba
    öncelikle bana geri döndüğün ve beni doğru yönlendirdiğin için çok teşekkür ederim! Sen çok iyi bir komşusun!
    Avukat olduğunu yeni öğrendim, ne kadar güzel, ne yapıyorsun, ofisin mi var?
    Bu arada Defne Koryürek'in bir de "Abesle İştigal" adlı blogu var ama ben isim benzerliğinden karıştırdım! Sana iyi bir hafta sonu diliyorum! Ben de anaokulu öğretmeniyim! Sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  13. Gun, tesekkur ederim.

    Evrencigim, guzel sozlerin icin tesekkurler. Spontane, icimden geldigi gibi yazdim. Cok haklisin, dostlarin yerini tutmuyor hicbirsey.

    Burcak, ne demek, sadece aradigin blogu bulmana yardimci oldum. Defne Koryurek'in uc blogunu da biliyorum. Su anda yurtdisindayim, burom yok ama baska bir konuda ofis isiyle mesgul oldum burada yakin zamana kadar. Donunce, tekrar buro acacagim insallah.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. sevgili Defne merhabalar :) yazını ancak şimdi okuma fırsaım oldu. uzakta kaldığımve hasretlerini çektiğim dostlarımı ne kadar özlediğimin farkına bir kez daha vardım. Arkadaşını tebrik ediyorum. Benim kardeşim de avukat. Çok zor bir eğitim süreciniz ardından çok zor bir işiniz olduğunu biliyorum. Gurbetin acısını da biliyorum arkadaşım. Dilerim tüm sevdiklerine en kısa zamanda kavuşursun. Taşınma işlerinde kolaylıklar diliyorum. Not: Bu aralar evdeki çocuk sayısı 4 e yükselmiş durumda. İş yerindeki yoğunluğumda bu hafta izne ayrılmamla hafifleyecek. O nedenle Sıklıkla ziyarete gelemiyorum. Kusuruma bakma :) sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Sefikacigim, tesekkur ederim. Sen izne ayrilip, dinlenmene bak. Kusura bakilir mi hic? Ben de artik pek yorum yazamiyorum telastan. Gurbet bitiyor artik:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails