16 Ağustos 2006

Merhaba!


Turkiye'den merhabalar! Oldukca yogun gecen bir aydan sonra tekrar yazabilmek rahatlatici. Gecen bu bir aylik surede neler oldu bitti daha sonraki yazimda aktarmayi dusunuyorum. Gordum ki bircok arkadasim da tatildeler, dinleniyorlar. Evet donduk, biraz telas, biraz yorgunluk ama daha cok; sevinc, kahkaha, mutluluk... Daha ne ister gonul?! Ilk gunler yasanan uyku problemi yuzunden erken saatlerde uyanip, gunesin dogusunu izlemeler ki bu uykuyu coook seven esim icin mucizevi, sasilasi bir durumdur:)), annemlerin balkonunda yakaladigim orumcek arkadasin sabahin ilk isiklariyla sanat eserine kaldigi yerden devam edisi... Hersey yolunda:)

NOT: Fotografi tiklayip orumcegin guzelim agini daha net gorebilirsiniz.

34 yorum:

  1. Defnecim hoşgeldiniz,özledik valla seni : )

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Defne, donusunuz hayirli olsun. Yasadiklarinizi ve izlenimlerini ozellikle merak ediyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Defne,ziyaretin icin cok tesekkür ederim. Sizin gibi insanlari, arkadas edinmek cok güzel Allah gönlünüze göre versin. Hosgeldin

    YanıtlaSil
  4. Yesimcigim, tesekkur ederim. Ben de sizleri ozledim:)

    Pirik, tesekkurler:)

    Yesil erik, tesekkur ederim. Izlenimlerimi mutlaka yazacagim.

    Tatli-tuzlu, guzel sozlerin icin ben tesekkur ederim, hosbuldum:)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bi actim baktim aaa!!! :) yine gozum gonlum acildi. Neresi orasi Korukent mi? Anlarim canlandi..

    YanıtlaSil
  6. Defnecim hoşgeldin, özlettin kendini haber almak güzel oldu.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Sen hem bloguma ugra, hem de yorum bırakma aşkolsun sana...

    YanıtlaSil
  8. Acalyacigim, sagol canim arkadasim. Yok "Korukent" degil, "Batikent" :))Operim.

    Nilufercigim, ugradim dogru ama internet baglantisi pek iyi degil, henuz basvurmadik kendi internet baglantimiz icin. O nedenle kendi postumu bile zor yazdim. Ama yakinda hem ugrarim, hem de yorum birakirim:). Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  9. Defneee yaşasın dönmüşsün aramıza:) Hoş ben pek aranızda sayılmam ama olsun. Umarım iyisin(iz)dir. Sayfanda yeni post görünce çok mutlu oldum, hoşgeldin...En kısa zamanda görüşmek üzere, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Behiyecigim, canim, cok tesekkur ederim. Ozledim, tatli yorumlarini. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Defne,
    Ben de merak ediyordum artik, neredeyse hergun bakiyordum ama kacirmisim bu postu! Cok sevindim herseyin iyi olduguna. Ben de haftasonu orumcekli maceralar yasamistim :) Optum kocaman!

    YanıtlaSil
  12. Defnecigim, hosgeldin. Umarim iyice dinlenip yerlesebilmissinizdir. En kisa zamanda gorusmek uzere, sevgilerimle, tekrar hosgeldiniz...

    YanıtlaSil
  13. Defne'cim hosgeldiniz! Artik bizi fazla boslama lutfen ozledik seni buralarda. Batikent deyince aklima Bilkent yillari geldi. Ankara'nin yeri benim icinde bambaska.

    YanıtlaSil
  14. Pinarcigim, Nezaketcigim ve Ipekcigim, cok tesekkur ediyorum. Eve yerlestik derken simdi de buro isleriyle ugrasiyorum. Buro esyalarim tasinacak, onlarin yerlestirilmesi, islemler vs derken bu hafta da yogun gececege benzer. Neyse, bunlar guzel telaslar, yorgunlugu da cabuk gecer:)

    Yakinda tekrar yazacagim, gorusmek dilegiyle, sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Hoşgendin demek bana pek uygun değil, kendim bile orada değilken. Hoş gittin memlekete desem belki olur :)

    YanıtlaSil
  16. hosgeldinn, hem turkiyeye hemde bloguna :)

    Banu

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,


    Donuse sevindim.

    Hamileligim 5 ayini bu hafta sonu dolduruyor ve ben nihayet evime donebildim.

    Once kusmalar, arada her hafta bir kilo alinan tatil sonra amniyosentez ve sonuca sadece bir hafta kala evdeyim.

    Evimi cok ozlemisim. Yapacak milyonlarca sey var.

    Seni, yazilari da cok ozledim. Umarim hersey yolunda giderde hersey eski duzenine doner.

    Operim kocaman.
    Pirtik

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Papatya, Banu, Mutfak Robotu ve Pirtik, hepinize tesekkur ederim. Soz verdim ama hala yazamadim. Buro isleri ile ugrasiyorum. Sonunda buromu actim, birkac evrak isi disinda hersey tamam gibi. Sicak hava disinda hersey yolunda:).

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Yeni buron hayirli ve bol kazancli olsun Defnecim, tebrik derim ve basarilar dilerim. Isin cogu gitmis azi kalmis, ne heyecanlisindir simdi kaldigin yerden devam etmek ne hostur!

    YanıtlaSil
  20. orumcek sanat eseri cikarmis bu arada!
    bu nasil bi simetridir yahu.

    YanıtlaSil
  21. Acalyacigim, gercekten de oyle, heyecan yorgunlukla karismisti ama su anda cok mutluyum. Tesekkur ederim guzel dileklerin icin ve de sevgiyle kucaklarim :)

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Defnecim hoş geldin Türkiye’ye . Ben seni tatil için buralara geliyor diye düşünürken sen yerleşmeye gelmişsin   Sanırım benim yanlış anladığım bi nokta olmuş  Yeni büron hayırlı olsun canım Allah bol kazançlar versin. Bende uzun bir izindeydim bikaç gün önce geldim. Malum 1 ayın yokluğunda işlerim çok birimiş onlarla cebelleşiyorum. Sanada Allah kolaylıklar versin canım.
    Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  23. Defneciğim hoşgeldin..Seyahat anılarını dört gözle bekliyorum..
    Sevgiler..
    Evren

    YanıtlaSil
  24. Sevgili Defne,
    Örümcegin yaptigi sanat eseri hep konusulmus. Ya senin onu cok güzel fotograflayip ölümsüzlestirmen!
    Harika! Harikaninda üstünde. Tebrikler. Sevgiler.
    Sonia...

    YanıtlaSil
  25. merhabalar Defne :=) hoşgeldin demek istedim. Yoğunluğun bitince yeni yazılarını görmeyi istiyoruz. sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  26. Defne hadi,

    Daha yerlesemedin mi, merakla bekliyorum yeni yazilarini.

    Sevgiler
    Pirtik

    YanıtlaSil
  27. Arkadaslar tesekkür ederım. Internet su anda sadece buromda var ama vakıt bulup da yazamadım bırseyler. Ama cok yakındır cünkü ben de ozledım sızlerı ve bloguma yazmayı.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Hosgeldin defne, uzun sure kimseyi bulamayinca blogunda uzulmustum. Yeniden aramiza dondugune sevindim. bu arada ben de her zaman orumceklerin aglarina hayran kalmisimdir, ne guzellik degil mi ne sabir??

    YanıtlaSil
  29. Evrencıgım, hosbuldum. Artık buralardayız, bır olcude donusumuz herkesın tatılde oldugu donem denk gelınce cok da fazla sey kacırmadım degıl mı? :)

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails