27 Eylül 2006

Bir "Açık Büfe"den...Bir "Annem"den

Sevgili Mutfak Robotu'm sormus bir onceki postuma biraktigi yorumunda; hala takilarla mi ugrasiyorum diye:)) Yok yok, hallettim ben o işi, cikariverdim hepsini ortaya, hergun biriyle basliyoruz gune. Yani kararimi uygulamaya koydum coktan:) Gelin gorun ki, haftaya halsizlik, vucudumda bir kirginlikla basladım. Dun buroya bile gelemedim, sabah ufak bir isim vardi, onu halledip eve dondum ve dinlendim. Aksi halde bugun de buroda olamayacaktım.


Yukarıdaki fotografta gordugunuz patates corbası, sevgili Nezaket'ten bir tarif. Denedim ve cok begendim. Her ne kadar esimin klasik corbalar dısında hicbir corbayi (kuskonmaz corbasi haric) icme istegi olmasa da; bu nefis patates corbasini ona da icirmeyi basardim. Havalarin sogumaya basladigi su gunlerde tavsiye ederim. Tarifini burada bulabilirsiniz. Afiyet olsun simdiden!


Bu guzel renkler de annecigimin epeyce emek sarfedip yaptıgı ama sonucunda inanilmaz bir lezzetle ortaya cikan biberli ezmeye ait. Tarifini en kisa zamanda yazacagim. Dolu verdigi kavanozun dibi gorunmeye basladi bile. Sagol canim annem, ellerinden operim.

10 yorum:

  1. patates corbasini mutlaka deneyecegim, ezmeye ise yatiya giderim...benim asermeler baslamadi ama basliycak bu gidisle galiba...

    YanıtlaSil
  2. Ben de patates çorbası yapıp koymuştum bloguma bir kere, güzel oluyor di mi Defne'ciğim. Ellerine sağlık. Benim 15 güne yaklaşmasına rağmen boğazım tam iyileşmedi. Kırgınlıkla başlamıştı,ne olur dikkat et o kırgınlığa, önlemini al Defneciğim. Vitaminler, ballı ıhlamurlar filan. Anneciğine de sevgiler, görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  3. Acalyacigim, keske mumkun olsaydi, annem hemen yapar gonderirdi sana. Opuyorum canim arkadasim.

    YanıtlaSil
  4. Defnecigim, afiyet olsun, begenmenize cok sevindim. Anneciginin yaptigi biberli ezmeyi bende cok severim. Ellerine saglik, cok opuyorum seni

    YanıtlaSil
  5. Gecmis olsun! Havalardan sanirim ben de hastaydim son bir haftadir. Umarim hemen iyilesirsin. Biberli tarifi cok merak ettim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Behiyecigim, ben sevdim patates corbasini. Biran once iyilesmeni diliyorum. Ilgin icin tesekkur ederim, vitamin aliyorum, dinlenmek de iyi geldi bana. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. Nezaketcigim, tekrar tesekkur ederim:)

    Pinarcigim, sagol. Annemden alir almaz yazacagim tarifi.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. gecenin bu saatinde paragrafin ilk cümlesinde kendi ismimi görünce gülümsettin beni Defne, sağolasın ! iyi ki sormuşum demek ki, yoksa seni ayaklandıramayacakmışız :)

    Geçmiş olsun, başladık yine hastalıklara desene..

    Minik bir tavsiye : Echinacea kürü uygula tüm kış boyunca. Solgar yada GNC de bulabilirsin bu tabletleri. 15 gün al 1 hafta bırak sonra bir daha sonra bir daha...tüm kış boyunca...

    YanıtlaSil
  10. Mutfak robotu, tavsiyeni dinleyecegim, cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails