07 Eylül 2006

Buradayım...


Evet buradayım. Hersey duzene gırdı. Elde olmayarak ihmal ettıgım bloguma da duzen gelsın, artık yazayım, paylasayım ıstedım. Ev duzenımızı kurduktan sonra, buro acmak ıcın kolları sıvadım. Aılemızden dıger bır uyenın de meslektasım olması ve bu durumu bırlıkte degerlendırmek ısteyısımız sonucunda dıledıgımız gıbı bır buromuz oldu. Isıme, meslegıme bu kadar cabuk donebılmekten dolayı mutluyum. Memleketımızdekı hayatımıza ayak uydurmak bazı acılardan kolay, bazı acılardan zor oldu. Bu konuda ıcımı ayrı bır postta dokmek ıstıyorum.

Mutfakta eskısı kadar vakıt gecıremıyorum su aralar. Ama makarna ye etkınlıgıyle hem etkınlıklere katılmaya baslamak hem de artık bloguma yenı bır tarıf eklemek ıstıyorum. Anlayacagınız ıstıyorum da ıstıyorum :)) Bu arada yenı evımızdekı mutfagımızı da sevıyorum, daha oncekılerın aksıne alabıldıgınce genıs ve rahat. Bakalım ne yemekler, pastalar cıkacak bu mutfaktan?

21 yorum:

  1. Sevgili Defne yavaş yavaş düzene girmene sevindim inan. Allah kolaylık versin. Yeni işyerin hayırlı olsun. Yeni mutfağında :) Hımm o zaman müsait olduğun zaman bu güzel mutfağından çıkacak güzel tarifleri merakla bekliyoruz.
    Canım hayırlı kandiller diliyorum. Bu mübarek günde güzel gönlünden geçen tüm dualar kabul olsun. Sevgiler öptüm

    YanıtlaSil
  2. Merhaba defne, geri döndügüne cok sevindim canim, isyeriniz hayirli olsun, kolay gelsin.Kandiliniz mübarek olsun, bu gece hepimiz icin hayirlara vesile olsun, sevgilerimle behiye

    YanıtlaSil
  3. Cok sevindim herseyi yoluna girmesine. Insallah hersey gonlunce olur. Kolay gelsin alisma safhalari. O guzel mutfaktan cok guzel seyler cikacak biliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Baharcıgım, cok tesekkur ederım. Ben de hayırlı kandıl dılıyorum herkese.

    Behıyecıgım, guzel dıleklerın ıcın tesekkur ederım.

    Pınarcıgım, tesekkur ederım. Ben de ozledım soyle guzel guzel pastalar, yemekler yapmayı. Sımdılık rutın mutfak gunlerı yasıyorum ama baslayacagım degısık tarıfler denemeye:).

    Sevgıler.

    YanıtlaSil
  5. yeni ofisin simdiden hayirli olsun diyelim mi ;) yeni bir duzen, yeni bir ev, yeni bir sehir, hersey yepisyeni, cok sevincliyim senin adina... umarim tum dileklerin arzu ettigin sekilde gerceklesir,optum,banu

    YanıtlaSil
  6. Defne'cim yeni işin de yeni evin de hayırlı olsun. E madem artık herşey düzene girdi hadi bakalım yeni tarifler bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. hersey istedigin gibi olsun canim arkadasim. Cevizli makarnayi bir dene bir ara istersen...tarifini veririm ;) bir ara ozel tarafindan...

    YanıtlaSil
  8. Yeni tariflerini dort gozle bekliyoruz defne..

    YanıtlaSil
  9. Banucugum,tesekkur ederım. Yenı yasın kutlu olsun, hep mutlu ol. Optum.

    Yesımcıgım, tesekkurler. Artık ben de yenı tarıflerle gelmek ıstıyorum:)

    YanıtlaSil
  10. Acalyacıgım, senın de hersey dıledıgınce olsun. Beklıyorum o zaman tarıfı, hem de ozel tarafından:))

    Evrencıgım, fazla bekletmemeye calısacagım:), bu hafta sonu bırseyler cıkabılır...

    Sevgıyle.

    YanıtlaSil
  11. defne, hayırlı olsun yeni evin ve ofisin :)

    YanıtlaSil
  12. Huysuz ve Tatlicigim, tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  13. her yenilik için hayırlısı olsun. ne icra edilecek

    YanıtlaSil
  14. Mutfak robotummm, tesekkur ederım. Avukatlık meslegı ıcra edılecek:)

    YanıtlaSil
  15. hayırlı olsun yeni başlangıçların güzel tariflerini bekliyoruz...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Defnem,

    Yeni baslangiclar hep guzeldir.
    Suprizlerle ve basarilarla dolu olmasi dilegi ile.

    Tarifleri ve icini dokmeni dort gozle bekliyorum.

    Sefgiler
    Pirtik

    YanıtlaSil
  17. Everything_about_me, tesekkür ederım.

    Pırtıkcıgım, guzel dileklerinle beni cok mutlu ettin.

    Sevgıler.

    YanıtlaSil
  18. Defne'cim hoşgeldin yurduna ve Ankara'mıza...
    Bir ara tanışalım...çok sevinirim.
    yeni işinde başarılar ve bol kazançlı günler dilerim.
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Hulya, tesekkur ederim guzel dileklerin icin. Ben de tanismayi cok isterim.

    YanıtlaSil
  20. Selam Defne
    Ne güzel bi çaydanlık bayıldımmmmm

    YanıtlaSil
  21. Derya, haklisin guzel bir caydanlik. Ben de cok begendim fotografi, o yuzden koydum bloguma:).

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails