08 Ekim 2006

Haftasonu...nasil gecti anlamadim yine!




Evet nasil gectigini anlamadim yine haftasonunun. Temizlikti, camasirdi, mutfak isleriydi derken gecip gidiverdi iki koca gun. Buna ragmen her Cuma seviniyorum, haftasonu geldi diye. Bir de dusunun ki ben kendi isimin patronuyum. Randevu, durusma ve diger islerime gore ayarlama yaparak, diledigim zaman burodan cikabilirim. Ama haftasonu keyif demek, esinizle, ailenizle ortak gecirilecek zaman demek, saati kurmadan uyumak demek. Degil mi? Cogu zaman disari cikip birseyler yapmayi aklimizdan bile gecirmiyoruz. Sonuc olarak haftasonlarina doyamiyoruz biz, ya siz?

18 yorum:

  1. Ben de hic doyamiyorum, amaaaa yakinda sabah karanliginda tek basima kahvalti etmekten kurtulacagim...

    YanıtlaSil
  2. mümkün mü doyabilmek ?
    aslaaa....

    YanıtlaSil
  3. ben genelde erken kalkip temizlik islerini utu islerini cabucak halledip butun gunu gezmekle gecirmek istiyorum, ozellikle havalar guzelse kapali yerlerde tikili kalmak yerine, parklara bahcelere vuruyoruz kendimizi. Ama doyulur mu hic doyulmuyor tabi :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de doyamiyorum haftasonlarina, ustune bir de calismam gereken derslerin sikintisiyla daha da cabuk geciyor. Umarim onumuzdeki haftasonlarin daha iyi gecer, bir yardimci alsan, en azindan temizlik-camasir-utu isi hafifler. Kocaman optum. Iyi haftalar.

    YanıtlaSil
  5. Defne,

    Resimler ne kadar guzel cekilmis.

    Hafta sonlari hakikaten mukemmel oluyor. Aile ile birlikte olmak cok guzel. Bazan haftasonu tatilleri bir iki gunluk diger tatillerle birlesince cok hos oluyor. Tabi sonrasinda ben esimi ozluyorum ve hep dilegim ah bir loto ciksada kalan zamanimizi hep birlikte gecirsek diyorum.

    Operim.
    Pirtik

    YanıtlaSil
  6. Açalyacığım, kalabalık kahvaltılar yolda desene:).

    Mutfak robotum, mümkün değiiiil!!

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Evrenciğim, ben de çok pratiğimdir ama yine de şikayet ediyorum işte:)Eşimle bol bol gezdik parkları, bahçeleri Amerika'da. Ama burada o sakinliği bulamıyoruz. Hava da serinledi zaten artık.

    YanıtlaSil
  9. Pınarcığım, henüz yardımcı bulamadım. Yeni taşındık ya, eskisi de uzakta oturuyor. Bakalım bir süre daha idare edecegiz böyle. İyi çalışmalar canım arkadaşım.

    Pırtıııık, ne iyi ettin de geldin. Bu loto bize de çıksın istiyorum ama loto arkadaş pek oralı görünmüyor yahu!!:))

    YanıtlaSil
  10. pratiklikten degil de defnecim, ben hepsini haftasonu bitirmek yerine, bazilarini haftaici aksamlara birakiyorum. eve erken geldigim icin 5-6 gibi halledebiliyorum cunku. kolay gelsin sana bir suru..

    YanıtlaSil
  11. Bende her cuma sevinenlerdenim hafta sonu geldi diye:) Ama eğer imkanım varsa temizliği cuma akşamı yapıyorum ve geri kalan ufak tefek işleride c.tesi bitiriyorum ki başka işlere zaman kalsın.Ama her ne kadar işler bitti desekte bitmiyorki farkında olmadan yine sürekli iş yapıyoruz:)

    YanıtlaSil
  12. Burcu, ziyaretin beni mutlu etti. Kesinlikle haklısın, ister Cuma'dan bitir ister Cumartesi'ye bırak işleri, kesinlikle bitmiyor.

    Bu arada blogunu da ziyaret ettim, cok keyifli, takibe devam edecegim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Defnecim öncelikle kolay gelsin.Senin daha cocukta yok, cougu olanlarin derdi daha baska,ev isini falan bitiriyimde cocuklari disariya cikartiyim, hafta sonu eglenelim diyorsun.Sagolsun ev is falan filan bitmek bilmiyorki.Kisacasi ev isi bitmek bilmez, sen cik eglenmene bak,bugünlerini ararda bullamassin canim ,sevgiler Behiye

    YanıtlaSil
  14. Canım valla nasılda doğru söyledin hafta sonlarına hiç doyulmuyor. Dediğin gibi çamaşırdı , bulaşıktı , temizlikti derkende nasıl geçtiği hiç anlaşılmıyor. Keşke hafta sonlarını dondurma şansımız olsa da biraz keyfine varabilsek :) :) Offff bide çocuk olunca hepten zor. Onun yaramazlıkları arasında işler bitmesi gerektiği zamandan daha geç bitiyor. Ve beden yorgunluğunun dışında birde buna kafa yorgunluğu eklenmiş oluyor.
    Sevgiler canım mamaların hepsi çok güzel görünüyor onuda belirtmeden geçemeyeceğim. :)
    Sevgiler........

    YanıtlaSil
  15. Behiyecigim, haklisin, cocukla cok daha zorlasiyordur birseylere vakit ayirmak. Ama o da bir baska keyiflidir eminim.Bakma bu haftasonu boyle olduguna, cikar egleniriz de. Tiyatro sezonu da basladi ki degmeyin keyfime, en buyuk zevkimdir.

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  16. Bahar, cocuklular boyle sikayet ediyor ama biz de cocuk istiyoruz. Eminim onlarin varligi herseye degiyordur. Guzel sozlerin icin tesekkur ederim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Çalışan tüm arkadaşların ortak sorunu olsa gerek bu.))Umarım hepimize sırası ile loto çıkarda dilediğimiz gibi bıkmadan yaşar gideriz.Hepinize güzel,güneşli,işsiz ve neşeli bir hafta sonu diliyorum arkadaşlar.Zaten şunun şurasında 1 gün kaldı hafta sonuna.))Sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Gülcügüm, tesekkürler. Haftasonu pek güneşli olmayacak gibi burada ama neseli olması benim de hepimiz için dileğimdir.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails