04 Aralık 2006

Rengarenk


Bu minik tartları yine bir haftasonu kahvaltısı için yaptım. Daha önce yaptığım peynirli tart hamurunu kullandım. Peynir eşimin memleketinden geldi, "köy peyniri" diye bilirim ben bu peyniri :), oldukça yağlı. Minik tart kalıplarına hamuru yaydıktan sonra, biraz peynir, bir iki parça sucuk ekledim, yumurta sarısını sürüp fırına verdim.

  Posted by Picasa
Eğer çok yorgun değilsem ve de biraz daha erken çıkabiliyorsam o gün bürodan; Çarsamba günleri Yenişehir pazarına uğrarım. Seviyorum ben pazara gitmeyi, sebzeyi meyveyi pazardan almayı. O rengarenk tezgahlar üzerindeki doğal zenginliklerin cazibesi bambaşka benim icin. Market alişverişlerinde o nedenledir sebze meyve reyonuna zorunlu olmadıkça yaklaşmayışım. Geçen hafta yakaladığım renkler bunlar...

20 yorum:

  1. Merhaba Defne'ciğim;
    Birer porsiyonluk, tarifler bu aralar ilgi alanımda, bu tarif de en kısa zamanda yapılacaktır.
    Ellerine sağlık.
    Pazara gitmek en keyif aldığım alışverişlerdir, en çok doğrudan köylüden yapılan alışverişer en keyif aldıklarımdır. Bazen çok abarttığım da olur, hızımı alamam ama her hafta mutlaka pazara çıkmaya çalışırım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bu ne yaaaaaa! yorum bile yapmicam sucuklu, peynirli turta hakkinda :)
    Ah ah o yere serdigi ufacik tezgahinda tarlasinda yeistirdigi seyleri azar azar da olsa satan teyzeler geldi aklima simdi, ne guzel kokar o pazarlar...

    YanıtlaSil
  3. Defneciğim, çok güzel olmuşlar. Porsiyonluk olması,hem kolay servisi hem de sunumu açısından çok daha kolay ve şirin yapıyor tarifleri bence de.Duydum ki misafirin gelecekmiş, sana kolay gelsin. Umarım yorulmadan hoş, eğlenceli vakit geçirirsiniz birlikte. Kolay gelsin Defne'm:) Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. hahah behiye ile ayn nda bilgisayar basindaymisiz, baksana saniyesi saniyesine ayni anda gondermisiz :))behiyecim cok optum canim.

    YanıtlaSil
  5. Aynı anda Açalya ile sözleşmiş gibi yazmışız valla, Defne saatlere bir bak:) Hem de benim yerime de pazarları gez Defneciğim...

    YanıtlaSil
  6. Hay Allah ikincilerde azıcık geç kalmışım, neyse bir son vereyim bari:) Öpüyorum Açalyacığım:)

    YanıtlaSil
  7. Defne'cim, yine harika seyler yapmissin, cok sirin ve cok lezzetli gorunuyorlar. Ellerine saglik. Pazara gidince o domateslerden benim icin de alir misin? Kocaman optum.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Defne tarifine diyecek soz yok cok guzeller.Ama ben su pazar resimlerine takildim.Yazin Turkiye'ye gittimde keyif alarak kezdigim bir yerdir pazar...O bereket ve bolluk vede tazelik...guzeil ulkemden ote iryerde yok sanki...sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Tartlarin o guzelliginden baska fotografin onu sunusuda cok cok guzel. Bayildim. Ellerine saglik Defne

    YanıtlaSil
  10. defnecim nefis olmuş tartlar,ellerine sağlık.en kısa zamanda, içinde sucuk dışında da et olan bir yiyecek görmek istiyorum blogunda ;)sevgiler...

    seda
    tarifname.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Kuzinecigim,
    tesekkurler. Ben de koyluden taze sebze meyve almanin keyfini iyi bilirim. Keske her hafta pazara gidebilsem, ne mutlu olurdum.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Acalyacigim,
    senin yorumun olmadan olur mu yahu :)))

    YanıtlaSil
  13. Behiyecigim,
    cok tesekkur ederim benim icten arkadasim.

    Misafirlerim yabanci degiller, esimin annesi ve babasi. Keyifli sohbetler, eskilerden hikayeler, fotograflar derken gunler guzel geciyor.

    Operim.

    YanıtlaSil
  14. Pinarcigim,
    tesekkur ederim. Domates alirken benim de aklimdan geciyor Amerika'daki o tatsiz ama ates pahasi domatesler :)

    Gulenay, cok haklisin, bizim ulkemiz cok zengin ve bereketli. Yazlari pazara gitme zevkini yasiyor olmana sevindim.

    YanıtlaSil
  15. Nukhetcigim,
    guzel sozlerin beni mutlu etti, sagol.

    Sedacigim,
    gulumsettin beni. Kesinlikle dikkate alacagim uyarini :) Unutkanliga son! ;)

    YanıtlaSil
  16. Defne'cim, ayni anda bu hafta pazar muhabbeti yapmisiz anlasilan. Ustelik bir de kipkirmizi, canim ulkemin domateslerinin resmini de koymussun:))
    Bu arada turtalar da "ye beni" diyor. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  17. Defne, Küçük metal kek kalıplarında yaptın galiba değil mi bu tartları? Yağlayınca yapışmıyorlar değil mi? Pınar

    YanıtlaSil
  18. Tubacigim,
    bu kipkirmizi domateslerden orada da bulunsa ne iyi olurdu degil mi? :) Ben en cok esimin memleketinde, pazara gittigimde, koyden gelenlerin tezgahlarinda dolasmayi seviyorum. Asil domatesler orada.

    Pinarcigim,
    evet, o kucuk metal kaliplarda yaptim. Yaglayinca yapismiyorlar.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Defne^m

    Marketlerden meyve yada sebze almak benimde cok agrima gidiyor amma hamile olunca ve sana yakin pazar da aksi gibi kaldirildiysa mecbur kaliyorsun.

    Pofff.. poff..

    Operim
    Pirtik

    YanıtlaSil
  20. Pırtıkcığım,
    evet, pazarlar dururken, marketlerden alışveriş benim de zoruma gidiyor çoğu zaman. Yakınınızdaki pazarın kaldırılmasına üzüldüm. Öperim seni de miniğimizi de -göbekten-:))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails