31 Ocak 2007

Ben...



Blogumda yansıtmadığım yönlerimle kendimi tanıtmam için Pınar, Nükhet ve Kübra tarafından sobelendim.

*** 32 yaşındayım ve sanırım hem duygu hem mantık açısından en güzel yaşlardan birini yaşıyorum. Duygularımı daha fazla kontrol edebiliyor, olması gereken yerde mantığımı devreye sokabiliyorum. İstisnaları var tabii ki :).

*** Aynı fakültede okurken tanıştığım ve aşık olduğum adamla evlendim. Aşkımı ve sevgimi katıksız yaşayabiliyorum, çok mutluyum.

***Avukatım, mesleğimi seviyor ve gerektiği gibi icra ediyorum.

*** En yakın arkadaşımla bile saygıya dayalı bir mesafeyle yaşarım arkadaşlığımı ama sanılmasın ki ben soğuk bir yapıya sahibim.

*** Küçük şeylerden mutlu olmayı bilirim ama hırslarım da var.

*** İnsanın kendini övmesi erdem değildir, iyi bilirim ama yazmadan geçemeyeceğim. Hem iyi hem kötü gün dostuyumdur. İşte bu ve benzeri birkaç konuda samimiyetine inandığım ve inanmadığım insanları ayırır oldum son yıllarda.

*** Her ne kadar burçlarla pek fazla alakadar olmasam da burcumun (Aslan) bahsedilen belirgin özelliklerini taşıyorum. Ancak çok daha sade ve mütevaziyim. Bazen hayatımda asla yeri olamayacak, haketmediği halde büyüklenen insanların bu durumlarına bakıp gereksiz mütevazilik yaptığımı düşünüyorum.

*** Sigara hiç içmedim, düşünmedim de.

*** Prensiplerim vardır, detaycıyımdır. Bunun bir örneği; blog yazılarımda bile imla ve yazım kurallarına dikkat ederim. Aile fertlerinden ikisinin Edebiyat öğretmeni olması bir baskı oluşturuyor olabilir mi sizce? :P

*** Ev işlerini rutine oturttum, kendime göre bir programım var. Ütü de bunlara dahil ama ütü yapmayı sevmiyorum ben. Birçoğunuza yabancı gelmiyordur bu his sanırım. Bir dönem yurtdışında çalışmadım ama çalıştığım dönemlerde daha düzenli ve programlı olduğumun farkına vardım. Düzeni ve temiz olmayı seviyorum ama asla kendimi ve eşimi yıpratacak ve rahatımızı kaçıracak dozda değil.

*** Mutfakta pratik bir insanım ama en kötü huyum ölçüye bağlı kalmıyorum, kendimce bir tutam ondan bir bardak bundan şeklinde üretimler yapıyorum. Tuhaf olan, sonunda hüsrana da uğramıyorum. Bu özelliğimle annemi hep şaşırtmışımdır. Blog sahibi olduğumdan beri daha bir ölçülüyüm :)) bu konuda, paylaşabilmek açısından.

Mutfak Robotum Zeynepciğim ve Yeşimciğim, sobe!!

13 yorum:

  1. Defnecim, seni birazcık olsun daha yakından tanıma fırsatı verdiğin için teşekkürler. Zevkle okudum... İmla kurallarına dikkat ettiğini farketmiştim sebebi de varmış ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Defneciğim ben de seni sobelemiştim, sen zaten yazmışsın. Umarım iyisindir, uğramadın bu aralar merak ettim:) Blogumda düzgün bir Türkçe kullanmaya ben de gayret ediyorum hep. Yanlış bulursan bana gizlice mail at Defneciğim:)Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Nilüferciğim,
    teşekkür ederim. Dikkatini çekmiş olmasına sevindim :). Sevgiyle.

    Behiyeciğim,
    buradayım ben , seni ihmal ettiğimi biliyorum canım arkadaşım. Ama bir hengamenin içinde yuvarlanıp gidiyorum. Herşey yolunda ama bana kendime zaman ayırma fırsatını vermiyor bugünlerde hayat. Kardeşimin taşınma telaşı, annemlerin banyodaki tadilatı, yengem ve kuzenimin ziyareti, büro işleri, vs (sonu gelmiyor çünkü) :). Askerde ilgiye ihtiyacı olan bir eş :)) Mimleme oyununda bile iki arada bir derede nasıl yazdım bilemiyorum.

    Sevgiyle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Defnecim sen işlerini hallet, ailenle, eşinle ilgilen tabii öncelikle. Biz yine görüşürüz. Ben alışkın olduğum için merak ettim, malum:) Kendine çok iyi bak,öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Defnecim,
    bana da kahveye beklerim,sohbetlerini ozledim arkadasim.Sayende eskimeye yuztutmus ,tozlu sandik icinden gunisigina cikardim artik blogumu.Bundan sonra sahipsiz birakmayacagim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Defne, ben de sizi ziyarete geldim. Blogunuz hayat dolu, kendinizi çok güzel anlatmışsınız.
    Görüşmek dileğiyle sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Defneciğim,taziye mesajın için çok teşekkürler...Sağol kardeşim...

    Ne güzel anlatmışsın.Tahmin de ediyordum bunları..Ben de sobelendim ama daha fırsat bulamadım yazmaya..
    Sevgiyle öpüyorum.
    Nanelimon..

    YanıtlaSil
  8. Behiyeciğim,
    ben de öyle alışmışım ki, Açalya ve sana yorum bırakamamışsam tuhaf hissediyorum, birşeyler eksikmiş gibi :)
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Jaleciğim,
    çok mutlu oldum canım arkadaşım. Baş takipçin olacağımdan şüphen yoktur sanırım :) Hemen şimdi geliyoruuum!

    YanıtlaSil
  10. Hayat,
    güzel sözlerin beni mutlu etti. Kefir konusundaki sorularıma sabırla ve ilgiyle verdiğin cevaplar için ayrıca teşekkürler. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Münevverciğim,
    sen de sağol canım arkadaşım. Sobelendiğini farkettiğimden tekrar sobelememiştim seni :). Şimdi de sabırsızlıkla beklediğim yazını okumaya sana geliyorum. Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  12. Defne'cim,
    Cevaplarin icin cok tesekkur ederim :) Ben de utuyu hic sevmiyorum, zaten burda adam gibi utu tahtam da yok :) bahanem hazir :) kocaman optum!

    YanıtlaSil
  13. Pınarcığım,
    ne demek, zevkle yazdım. Laf aramızda benim de ütü tahtam yoktu :P. Öpüyorum.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails