23 Ocak 2007

Hayal

Son günlerde tek yapmak istediğim...

24 yorum:

  1. Defneciğim filmlerde görünce de hep hoşuma gider böyle çimenlere yayılmak(ben yapamasam da:)),yeşilin tonu da çok hoş...

    YanıtlaSil
  2. Bahar gelmiş Defne sayesinde...Özledim ben de.Bilhassa yalın ayak toprağa basmayı....
    Sevgiyle,nanelimon

    YanıtlaSil
  3. Açalyacığım,
    ben de bir anda kaptırdım kendimi :)

    Behiyeciğim,
    şu anda olsa hemen atacağım kendimi çimenlerin üzerine...Bir süre uzaklaşmak istiyorum günlük telaşlardan. Bu duyguyla gaza geldim ben de zaten :)

    Münevverciğim,
    getirdim hayalimde de olsa baharı :)
    Ah bir gelse bahar!

    YanıtlaSil
  4. oofff ! evet yaaa ! ben de istiyorummm ! :)

    YanıtlaSil
  5. Defnecim fotograf çimler çok güzel de ben sadece kitap okumak olarak bakmıştım nedense :)

    Ben kar yağsın, kartopu oynayayım kızımla kardanadam yapayım istiyorum, bahara erken daha kar görmedik... :)

    YanıtlaSil
  6. Mutfak Robotum,
    insan kendini alamıyor değil mi? :)

    Nilüferciğim,
    aslında bahar mevsimini çok seviyor olsam da mesele baharın gelmesi değil tabii :) Ben biraz günlük yaşam telaşlarından uzak, dinlendiren bir ortam ve de tabii ki böyle bir ortamda zorunlu olduğum değil, keyfimin istediği kitabı okumak istiyorum. Fotoğraf hepsini anlatıyor gibi geldi bana. Kar yağmasını ben de memleketimizin kuraklıkla başı belaya girecek diye istiyorum. Ama bugün yine bahar havası var Ankara'da.

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Ahh benim de. kendimi dinlemek istiyorum. Yorulduum...

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Defne'cigim, ne oldu senin masmavi bloguna. Bu da guzel ama, alismistim oburune. Bu aralar ben de senin hissettiklerinin aynisini hissediyorum. Kendine iyi bak, sevgilerle,

    YanıtlaSil
  11. Tubacigim,
    mavi template hala kayitli duruyor ama bir sure daha sade olsun istedim:) Belki yine donus yaparim maviye. Sen de kendine iyi bak, opuyorum.

    YanıtlaSil
  12. Rabiacigim,
    hepimiz birseylerden yorulduk galiba :). En iyisi biraz kendimize vakit ayirmak sanirim, nasil olacaksa? :)

    YanıtlaSil
  13. Merhabalr,
    Ziyarteime geldiginiz icin tesekkurler, bende sik sik gelecegim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Defne'cim, gelsin bahar cimlerde uzanalim degil mi? Bir de cay ve guzel bir kitap olsun yanimizda. Bekliyorum cevaplarini. Kocaman optum canim.

    YanıtlaSil
  15. Defne

    Yeterince dinlendin mi? Ben seni oyuna davet ediyorum. Sayfama ugrar misin?

    Nukhet

    YanıtlaSil
  16. Aybike,
    rica ederim, keyif aldım. Beklerim :).

    Pınarcığım,
    hem sen hem de Nükhet tarafından sobelendim ben, ne şanslıyım :). Teşekkür ederim, yakında geliyor Defne'nin bilinmeyenleri :).

    Nükhetciğim,
    o sadece hayalde kaldı, dinlenmek mümkün mü? Bir koşuşturmadır gidiyor. Sayfana uğradım bile, davetin için teşekkürler, mutlu oldum ve en kısa zamanda yazacağım.

    YanıtlaSil
  17. Defnecim Merhaba,
    Oyuna davet için gelmiştim ama Nüket benden önce davranmış, katılırsan ikimizide memnun edersin,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Kübracığım, davet aldığım üçüncü arkadaşımsın :), ne şanslıyım ben, teşekkür ederim. En kısa zamanda yazacağım. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Defne'ciğim,
    Hayalin sayesinde kendimizi bahar da gibi hissettik inan..Teşekkürler çoook tatlısın hemde çoook..

    Sana ve ailene mutlu bir hafta diliyorum..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  20. Ayni hisleri paylasiyoruz Defne'cigim. Ayy icim gitti fotografi gorunce:)..

    YanıtlaSil
  21. Gül, çok teşekkür ederim.

    Hanifeciğim,
    hala o hayal içindeyim :)

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  22. Al benden de o kadar. Ben de kitaplarimin arasina gomulup baska dunyalari dolasmak istiyorum. Mekan kar birikmis camin arkasinda sicacik evim de olabilir. Hatta kucagimda oglushum ve omuzumda kocacim, onlarla okuyalim kitaplarimizi.

    YanıtlaSil
  23. Pratik Anne,
    herkesin arada bir ihtiyacı oluyor uzaklaşmaya değil mi? Ailenle mutluluğun hiç bozulmasın dilerim. Oğlunun fındık burnundan optum :)

    Şimdi blogunu turlamaya geliyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails