12 Mart 2007

Aldım - Kullandım - Sevdim

Açalyacığım sobelemiş beni... Yeni bir sobe; alıp severek kullandıklarımız hakkında. Ben de aklıma geliveren birkaç ürünü sıraladım.



Görünce hiç düşünmeden aldığım kitap altlığı... Tabii ki daha çok mutfakta işime yarıyor. Yemek veya pasta-börek yaparken, kitaplarımı ve dergilerimi, daha düzenli ve kirletmeden kullanabiliyorum bu altlık sayesinde.








Saat... En sevdiğim aksesuar. Takmayı unutmuşsam canım sıkılır bu işe :). Yandaki de sevdiğim iki saatimden biri, bir Chicago gezisi esnasında çok beğenerek almıştım. Nedir ki özelliği, bu kadar çok beğendin derseniz; sadeliği.








Takı kutusu... Yine Amerika'dayken sıkça yaptığım alışveriş merkezi gezilerinden bir hatıra :). Aslında sadece bileklik ve küpelerimi koyabiliyorum içine ama kolyeler için de bir çözüm bulmak üzereyim.






Gelelim sonuncu ama en değerlisine :)... Beni yakından tanıyanlar bilirler ki fotoğraf çekmeyi çoook severim. Hatta Açalya, bu konuda kendimi daha çok geliştirmem için birşeyler yapmamı ister ve bekler benden :). Ben şimdilik, vakit yok bahanesinin arkasında gizlendim ama daha iyi bir makine alıp daha iyi fotoğraflar çekmek istiyorum, hem de çok. Ne malum, gizli yeteneklerden biriyimdir belki de :)).

Bir başkasını sobelemeden olmaz. Sevgili Münevver, Butterfly Aslı, Acemi Aşçı İpek, Neverland ve Jale sobeledim sizi!

30 yorum:

  1. Tesekkur ederim canim arkadasim :) Mucevher kutusu ile saate bayildim. Gerci metal kordonlu saatler benim tarzim degil ama bu cok hos ve sadeymis gercekten de.
    Mucevher kutusu da minik bavul gibi :) seversin sen takip takistirmayi. Sana daha buyuk bir 'bavul' lazim kesinlikle :))

    YanıtlaSil
  2. Sitemi ziyaretin beni çok sevindirdi böyle iç açıcı sitelere ihtiyacım var ben de senin takipçinim bundaan sonra. sağlıkla kal...

    YanıtlaSil
  3. Açalyacığım,
    bak metal kordonu sevmeyen sen bile beğendin saatimi "sade"liğinden dolayı :). Mücevher kutusu, içinde pek "mücevher" :P barındırmasa da çok işime yarıyor. Yok yok daha büyük bir bavul istemem, eşim isyan edebilir :)). Fotoğrafına bayıldım canım benim, oğlunu sağlıkla kucağına alacağın günü de sabırsızlıkla bekliyor buradaki teyzesi :). Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Esra,
    nazik iadeyi ziyaretin de beni çok sevindirdi. Blogumu beğenmen ve linklerinde yer vermen de ayrıca mutlu etti. Teşekkürler. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. Hmmm... Kitap altlığın çok hoşmuş:))

    YanıtlaSil
  6. Ben hayatimda hic saat takmadim desem yalan olmayacak! Babam ortaokulda almisti bir tane. Hala duruyor. Brian da takmaz. Sokakta baskalari bizim yerimize takiyor, gerekince soruyoruz. ;o) Tabii Brian'da cep telefonu var, oraya bakar.

    www.elifsavas.com/blog

    YanıtlaSil
  7. Defnecim, senden önce Acalya ya sözüm var...Ilk ebeleme sobeleme kendinle ilgili kucuk sirlar, bilinmyenlerdi degilmi?cok düsündüm aslinda yazmayi,kötü bir huyum var ; ben kesinlikle mis gibi yazamam ..Yazamadim, yazdiklarim baskalarini üzerse diye korktum .Birde baslarsam yazmaya duramazsam diye..Ama sözüm söz, yazicam...
    Bu ebeleme oyununa katilabilrim sanirim.Tehlikesiz : -)
    Saatini ben de begendim.Saatler bende derin bir yaradir...Takmasini cok sevdigim halde evdeki yaklasik onun üzerindeki saatlerimden sadece birini cok severek takiyorum..
    Kitap altligina bayildim, bulursam ben de almak isterim,
    Ben de taki hastaligi var.Artik koyacak yer bulamiyorum bir de eslerini sürekli kaybediyorum.Kücük kücük bölmeli olmasi cok güzel...
    Fotograf konusunda ilerlemek istiyorsan gercekten bence üzerine düs...Zaman cabuk geciyor, istediklerini yarina ertelemeden SIMDI yapmak lazim...
    sevgiler,,,

    YanıtlaSil
  8. Bu sobeleme isi benim icin ilk oldugundan biraz zamana ihtiyacim olacak Defnecim.Cok tesekkur ederim ayrica.
    Ben simdiye kadar hep deri kordonlu kullansam da gecen sen ilk kez metal kordonlu bir saat aldim kendime ve attim bir kenara.Gorunusleri cok guzel ve sade ama her nedense benimkisi pek kullanisli degildi.
    Pazar gunu uzun arayislardan sonra kendime nihayet uygun taki malzemeleri kutusu buldum.Benimkiler daha cok taki yapilmadan onceki halleri icin yani rengarenk boncuklarim icin cok kullanisli kutular.
    Senin taki kutusu da cok zarif ve hos.Cok begendim.

    YanıtlaSil
  9. Kamileciğim,
    teşekkürler.

    Elif,
    ben de o, sokakta sizin yerinize saat takan başkalarından biriyim desene :)). Yok cep telefonu kar etmez bana, illa ki saatim kolumda olacak.

    YanıtlaSil
  10. Gülaycığım,
    böyle uzun uzun yazmana bayılıyorum. Sen başkalarını fazla üzmeden de yazmasını bilirsin bence :).
    Bu arada, şu takmadığın dokuz saatini ben seve seve takabilirim senin yerine :P.
    Fotoğraf konusunda çok haklısın, bakalım, bir yerden başlamak lazım. Senin alıp, kullanıp, sevdiklerini bekliyorum. Söz verdin, unutma :).

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Jaleciğim,
    ne zaman uygun olursan, o zaman yazarsın. Takı kutunu da güle güle kullan. Bakalım içine koyduğun malzemelerden ne hoş takılar çıkacak ortaya? Deren'e öpücükler.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  12. Defnecim oyuna nazik davetin için teşekkürler.
    Sayfama bir bak istersen; ben de yazdım alıp kullanıp sevdiklerimi:).
    Sevgiler, öpücükleeerrrr......
    aslı

    YanıtlaSil
  13. yarin aksam siteme bakiniz efem, turkiye saati ile 11:00 gibi felan
    ;-)

    YanıtlaSil
  14. defne...the picture are great.wonderful job..

    xoxo
    fara

    YanıtlaSil
  15. Faradinaaa,
    welcome!!! So happy to see your comment. I know you like my cooking. Next time may be in Türkiye, I can cook for you my dear Fara...

    YanıtlaSil
  16. Defneciim,
    öncelikle pancake tarifin için teşekkürler,çok özlemişim,hafta sonu yapıp new york günlerime ithaf ederim:)
    onun dışında bitki,balkon ve de bahçe konusunda sana tamamen katılıyorum,seninle kesinlikle aynı fikirdeyiiiim!!ben de ankara da yaşıyorum tam 2 sene oldu ve ankarayı sevmiş olmamın en büyük sebebi de oturduğumuz teras katı...yaza misafirliğe beklerim;)
    Mücevher kutunu da kıskandım açıkçası:)))şaka bir yana çok güzel güle güle kullan!
    izninle seni linklerime eklemek isterim...
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  17. Kiki'ciğim,
    ne demek, linklerinde yer vermen beni çok mutlu eder. Demek bir terasınız var ve yazın davet ediliyorum öyle mi? Hiç bu davete icabet etmez miyim, şu soğuk günleri atlatalım, ben de tanışmayı ve de görüşmeyi çok isterim.
    Pancake yapar da yersen, afiyet, bal, şeker olsun arkadaşım :)).

    YanıtlaSil
  18. defnecigim,

    siteme gönderdigin yorum icin tesekkürler...bende senin siteni artik takip ediyorum cok hosuma gidiyor. bu arada ben saatsiz yapamam, ve unutup takmadigim zaman kendimi ciplak hissediyorum. ne beklemesini severim ne de bekletmesini o yüzden saatlerime laf yok ;-)

    selamlar
    canan

    YanıtlaSil
  19. Kitap altlığına ve takı kutuna bayıldım. Acaba kitap altlığını burada Ankara' da bulabilir miyim??

    YanıtlaSil
  20. Defne ciğim Merhaba,
    Beni bu keyifli oyuna dahil ettiğin için sana teşekkür etmek istedim. Oyunla ilgili yazımı ancak yazabildim, gecikme için kurura bakma ne olur.
    Çok sevgiler gönderiyorumipek

    YanıtlaSil
  21. Defneciğim,sana yazdım aslında;ama,şimdi bakıyorum da göndermemişim.Publıshe basmadım demek ki.Kontrol etmedim herhalde.Kitap koyacağını çok beğendim.Saati de.Güle güle kullan.
    Sevgiyle,Nane Limon.

    YanıtlaSil
  22. Canancigim,
    ne demek, zevkle takip ediyorum seni. Saat konusunda ayni dusuncelere sahipmisiz seninle. Ben de takmamissam bir eksiklik hissederim :).

    Yesim,
    hosgeldin. Ben bu kitap altligini, Amerika'dayken yasadigimiz sehirde almistim. Burada boylesine hic rastlamadim ama muhakkak bir benzeri vardir buralarda da. Yardimci olamadigim icin uzgunum.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  23. Ipekcigim,
    simdi okudum sobe yazini ve iyi ki sobelemisim dedim. Cok keyifliydi ve de ogretici. Ben tesekkur ederim.

    Munevvercigim,
    tesekur edeim. Bilirim sen beni unutmazsin :), tabii ki ben de seni. Opuyorum.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  24. Merhaba Defne Hanım bloğunuza ilk gelişim ve tariflerinizi tamamiyle inceledim anlıycanız uzun zamandır bloğunuzda misafirdim :) herşey harika emeğinize sağlık bundan sonra takipcinizim çok memnun oldum sizi linklerime ekliyorum görüşmek dileğiyle sevgiler.
    www.pastacikiz.com

    YanıtlaSil
  25. Defnecim

    Ben de saatsiz cikmam abi diyenlerdenim. Yoksa kendimiciplak hissederim. Bir de ben de tam da boyle bir taki kutusu almanin arifesindeyim. Seninkini de cok begendim. Opuyorum

    YanıtlaSil
  26. Pastacı Kız,
    hoşgeldin. Beğenmen ve de linklerine eklemek istemen beni mutlu etti, teşekkürler.

    Nükhetciğim,
    sağol. Takı kutusu gerçekten kullanışlı ve de herşey düzen içinde :). Sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. Defneciğim, kitaklığını çok beğendim ya. Benim de proplemim çıktısını alıp da denemek üzere eve götürdüğüm kağıtlarımı, tarifi uygularken nereye yerleştireceğimi bilememek. Görünce almak gerek.
    Güzel günlerde kullan canım.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  28. Rabiacığım,
    haklısın bir süre sonra birikiyor kağıtlar ve bir düzene sokmak gerekiyor. Bu şekilde senin için de büyük kolaylık olurdu, umarım bulursun bir kitap altlığı. Utku'ya öpücükler.

    YanıtlaSil
  29. Açalyacığımızdan buldun Defnecim seni ve çok sevdim. İzin verirsen bloguma eklemek isterim,sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Sevgili Eda,
    Öncelikle gecikmeli cevap için üzgünüm. Açalya benim internetten tanıştığım yaklaşık üç yıllık arkadaşımdır :). Bak nelere vesile olmuş. Linklerinde yer almaktan memnun olurum, onayımı almak istemen de ayrıca büyük incelik. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails