17 Nisan 2007

Beklenen Merhaba ve Kahveli Kek

Bir buçuk ay kadar önce "paylaşmıştım" sizinle. Keyfin hayalini kurmuştum, tohum alıp balkonumda saksılara ekerek, merhaba demelerini bekleyeceğim diye yazmıştım. O yazımdan hemen sonra tohumları aldım ben, ama ekme işlemi gecikti biraz. Hem vakit bulamadım hem de havalar tekrar soğuyuverdi o hafta.


Neler mi ektim? Maydanoz, nane, dereotu, fesleğen ve renkli karanfiller. Yazında sardunyalar istiyordun en çok, bahsetmemişsin derseniz, cevabım sanırım onları hazır alacağım olacak. Yakında bir "sardunya operasyonu" var anlayacağınız :).

Bu arada güvercinler yüzünden badireler atlatan iki tane tarh var ama bir tanesi eski sağlığına kavuştu. Diğerine tekrar ekim yaptım. Geç merhaba diyecek onlar malesef. Ne pişkin kuşlar bu güvercinler yahu(!), hala ısrarla dolanıyorlar balkonumun civarında. Ama güvercinlerle savaşı, balkonda çeşitli önlemler alarak ben kazandım sanırım. Ben bu kuşları, "büromun penceresinin önünde", güneşe kendilerini verip sohbet ederken daha çok seviyormuşum meğer :).


Paylaşmak istediğim;
bir buçuk ay önce keyfin hayalini kurarken sanırım bir o kadar zaman sonra, hayalin keyfini sürmeye başlayacağım.


Gectiğimiz günlerde yaptığım (Türk) kahveli kekin tarifini de eklemek istedim. Türk kahvesi aromasını sevenler için güzel bir tarif diyebilirim. Örneğin, babam severek yerken, annem birkaç çataldan sonra ancak alışabildi :) . Tercih sizin.

Malzemeler:

2 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker
3/4 su bardağı süt
50 gr margarin(eritilmiş)
1/2 paket kabartma tozu
1 tatlı kasığı Türk kahvesi
1 tatlı kasığı kakao
2 su bardağı un
vanilya

Kremasi:

2 su bardağı süt
2 yemek kaşığı toz şeker
2 tatlı kaşığı buğday nişastası
1 tatlı kaşığı pirinç unu
vanilya

Üzerine:

fındık kırıkları

1- Yumurta ve şekeri mikser yardımıyla çırptım. Süt ve margarini ekleyip çırpmaya devam ettim. En son un, kabartma tozu, kahve ve kakaoyu ekledim ve iyice karıştırdım. Hazırladığım karışımı, 22 cm'lik kilitli kalıba boşalttım ve önceden ısıtılmış, 150 dereceye ayarlanmış fırında 35-40 dakika pişirdim. Keki fırından çıkarıp soğumaya bıraktım.

2- Kremasına gelince, bildiğimiz gibi yani tüm malzemeleri birleştirip, muhallebi kıvamına gelinceye kadar karıştırdım. Aman siz dikkat edin de benim gibi pirinç unu ve buğday nişastası miktarlarını birbirine karıştırmayın :P.

3- Hazırladığım kremayı, soğumuş olan kekin üzerine yaydım ve fındık kırıkları ile süsledim.

49 yorum:

  1. Sevgili Defne,
    Ellerine saglik, degisik bir tad olmus.
    Filizlerin cok guzel, umarim buyumelerinide zevkle izlersin.
    Sevgiler ve iyi haftalar

    YanıtlaSil
  2. Ah, ne guzel, minicik boy vermis!!!!! Benim arka bahce maydanoz, taze sogan, nane,daha bir suru seyler dolu. Oradan toplayip yemege koymak bambaska birsey. :o)

    www.elifsavas.com/blog

    YanıtlaSil
  3. Ben bu sene cok tembelim ya bu ekim dikim islerinde...yenim dar oynayamiyom! (derler bizim koyde) ha balkon mu yok, vaaar...ama ben gecen seneki heyhula bahcemi isterim de isterim...
    Ilk filizlerin heyecani, hayali gibisi yoktur. Bol bol keyfini cikar.
    Kahveli keki yapayim ben, Tammo cok sever...gecen gittigimizde kahveli tadelle cikolatalarini bayila bayila yemisti...

    YanıtlaSil
  4. O otcuklar boy verirken benim boyle miskin-himbil-ayni halde duruyor olmam normal degilmis gibi hissediyorrum. Bir haftada onlarin hayati 180dereceye varan degisimler yasarken benim hayatimda hemen hemen hicbirsey degismiyor.. Ama yine de seviyorum boyle tazelikleri :)) en kisa zamanda salatada yemen dilegi ile...

    YanıtlaSil
  5. Sayfana gelince her zaman bir arkadaşı ziyaret edecek olmanın gülümsemesi olur yüzümde ama bu kez saksıdan başlarını uzatıp hayata taze bir merhaba diyen filizcikleri görünce içim neşeyle doldu Defnecim, çocuk gibi sevindim :))Sağolasın bu duyguları yaşamama vesile olduğun için :) Öpüyorum canım :)

    Not : Ye-21 etkinliği ve ben, ne güzel bir ikili :), yaşasın tavuk yemek! :))))))

    YanıtlaSil
  6. Defne'ciğim,
    Sabah sabah içim açıldı sayfana gelince, çok mutlu oldum. Ben de birşeyler ekmek istedim şimdi. Bu ara heryeri leylak görüyorum. Artık çok azaldı pek yok gibi. Acaba eksem becerebilirmiyim ne olur ne biter diye düşündüm sabah gelirken serviste. Hiçbir fikrim yok ama çok istiyorum.
    Ayrıca kek mükemmel görünüyor. Ben kahveli lezzetlere bayılırım. Ellerine sağlık. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  7. yaaa ne güzel ektiklerin çıkıyor muu! Ben de aynı zamanlarda fesleğen, maydanoz ve ismini bilmediğim, tohumunu topladığım bi çiçeği ekmiştim. tuhaf otlardan ve minik sineklerden başka birşey çıkmadı! bahçeye dökmek zorunda kaldım :( nerde hata yaptım kimbilir :))

    YanıtlaSil
  8. Türk kahvesi aroması sevilmezmi yaaaaa:))

    Vallahi Defnecim Tiramisuyu bile kekini ıslatırken Nescafesine Türk Kahvesi'de eklerim, acayip severim bu aromayi,

    Ellerine sağlık süper görünüyor,

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Defne'ciğim, tohumlarını ne güzel filiz vermiş. Büyümesini izlemek çok zevkli olacak kesin...
    Kahveli kekini seveceğimi düşünüyorum, yaparım. Ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Aybikeciğim,
    teşekkür ederim. Filizlerin büyümesini izlemek gerçekten keyif ve mutluluk veriyor insana. İyi haftalar...

    Elif,
    senin arka bahçede olmak varmış :).

    Açalyacığım,
    ben de ortancalarımı isterim de isterim :P. Miniğimiz sağlıkla gelsin de gelecek yıllarda onunla birlikte ekersiniz, o da yaşar bu güzellikleri.

    YanıtlaSil
  11. Limonçiçeği,
    bahar böyle bir mevsim, insanlara hoş bir miskinlik verirken, bitkileri tazeliyor :). Ben de naneleri ve fesleğeni dört gözle bekliyorum.

    Safrancığım,
    tavuk etkinliği fatihi arkadaşım benim :)...seni neşelendirdiyse filizlerim, ne mutlu. Öpüyorum.

    Burçinciğim,
    keki beğenmene sevindim, teşekkürler. Bence hala ekebilirsin birşeyler, küçük bir saksı da olsa keyif veriyor insana.

    YanıtlaSil
  12. Bengiciğim,
    yoksa seninkileri de kuşlar mı kurcaladı? Üzüldüm şimdi. Ya da sabredemedin mi, benimkiler de geç çıktı çünkü, ya da zamanında çıktı da ben sabırsızlandım :). Tohumları ekerken, anneciğimin yardımlarını da gözardı edemem tabii.

    Papatyacığım,
    çok teşekkür ederim canım arkadaşım. O zaman kahveli kek tam sana göre :)

    Nilüferciğim,
    ben de aynı fikirdeyim, keki denersen umarım beğenirsin.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Defne ciğim,
    Yine kalp kalbe karşı olmuş; benim de tohumlar (Daha doğrusu Mimi nin tohumları) birkaç gün önce filizlenmeye başladı.
    Bizimki hemen tespitte bulundu: "Bu sene Migros tan soğan almayız artık!"
    Balkonda bile olsa birşeyler yetiştirebilmek ne keyifli değil mi??
    Babam avokado çekirdeğini saksıya ekmiş, o bile filizlenmiş;bende deneyeceğim:))
    Sevgileer..
    İpek

    YanıtlaSil
  14. İpeeek,
    avokado mu dedin?! Filizlenmiş miii? Ne güzel, ama Ankara'da yaşar mı ki?

    Aman zaten ben bir göreyim Mimi'yi senin papuç damda olacak canım :P.

    Mimici'ğimi ve seni öpüyorum.

    YanıtlaSil
  15. defnecigim,
    o minik minik filizler yokmu? bana her zaman minik bebisleri hatirlatir...onlarla (bak simdi kendime bile gülüyorum) ben cocukla konusur gibi konusuyorum. cok sirinler. gelelim o harika türk kahveli pastana, papatyacigimin yazdigi gibi "türk kahvesi aromasi sevilmez mi yaaaa" aynisina bende katiliyorum. dünya bir yana, mis gibi köpüklü bir türk kahvesi bir yana.
    ellerine saglik canim,
    sevgiler,
    canan

    YanıtlaSil
  16. yaaa ben de avakado ektim kaç kere ama sadece küflendi! bühühühü :(( neden beeen!! defnecim dışardaki çiçekleri kuşlar mahvediyorlar ama bu tohumlar evdeydi.. hep sineklendi :(( o kadar da özenle baktım ki anlatamam! acaba biraz daha mı sabretseydim bilmem ki :/ bühüh..

    YanıtlaSil
  17. Sevgili DEfne'cim,
    Merhaba.Ben bundan bir ik post evvel yorum yazmistim ama gorunmemis.Bu durumda uzuunn zaman olmus sanki seni ziyaret etmeyeli durumu rotaya cikmis:(halbuki yazmistim ama neyse sorun degil...

    Umarim iyisindir.Resimlerin goremeim malesef:(acaba bendemi sorun.

    Bir merhaba deyip gidiyorum.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  18. Defneciğim filizlenmiş fotoğraflar açılmadı bende maalesef :( Ama yakında sen de kullanmaya başlayabileceksin sanırım, ne güzel. Kahveli kekin fotoğrafı çıktı ki o da pek şık pek iştah açıcı, sabah sabah bir dilim alasım geldi vallahi, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  19. Bemgiciğim,
    olsun, bir dahaki sefere. Aldığım tüm önlemlere rağmen güevrcinler yine ziyarete gelmiş :(. Zarar büyük değil neyse ki :).

    Gülenaycığım,
    ilgin için teşekkürler. Fotoğraflarda bir problem oluşmuş yokoldular. Düzeltmeye çalışacağım.

    Yeşimciğim,
    keki beğenmene sevindim, sağol. Fotoğrafları tekrar yüklemeye çalıştım ama bir problem var, gideremedim. Daha geniş bir vakitte uğraşacağım artık. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba kahveli keki görünce kendime engel olamadım,benim gibi kahve severler için dışarı çıkıyorum kahve içemem korkusuyla yanına kahve taneleri alan bir kişi bu keke hayır diye bilir mi? Ellerine sağlık...Bayıldım mutlaka yapıcam ...sevgiler....

    YanıtlaSil
  21. www.birfincankeyif.com18 Nisan, 2007 14:07

    Merhaba Defne bu tarz faaliyetlere meraklı bir aile olarak ben ve eşim evimizin bahçesine (evi yapınca tabi ki) ekeceğimiz sebze ve meyvelerin, ağaçların hayaliyle yaşıyoruz...Bu arada ellerine sağlık çok değişik ve de lezzetli bir tat oluşturmuşsun...
    Esra...

    YanıtlaSil
  22. Defnecim,
    ben de bundan yaklasik 1 ay once balkondaki saksima maydonoz,sogan ektim,iceride filizlendirmek icin de baska bir saksiya esim feslegen,nane,domates tohumlari ekti ama sadece disaridaki saksimda bitkilerin(o kadar siddetli yagmur ve kar gormesine ragmen)gecenlerde filiz verdigini gordum.Bir cocuk gibi baktigimiz icin insan yaptigi seylerin sonucunu gorunce tabii cocuk gibi sevinmeden edemiyor di mi?
    Hele bir de yemenin zevki baskadir.Ellerine saglik hem bitkilerin hem de kekin icin.

    YanıtlaSil
  23. Defneciğim, ben de fotoğraflar bende açılmadı diye tekrar tekrar denedim, sonra yorum yazarım dedim ama düzelmedi. Yalnız süper keki görebildiğime mutluyum:) Ellerine sağlık, eminim tadı da görüntüsü gibi süperdir. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  24. Canancigim,
    uzgunum, cevap yazdigimi saniyordum, gecmisim. Ben aslinda kirmizi sapkali bri bahcivan istiyorum, darisi bana :). Kek tahminimden daha cok ilgi gordu, tesekkur ederim.

    Aslicigim,
    umarim begenirsin denediginde, sagol.

    Esracigim,
    bahceli bir ev bizim de hayalimiz, umarim bir gun gerceklesir :).

    Jalecigim,
    demek ki sen de bu keyfi yasayanlardansin, ne mutlu. Deren'cigime opucukler.


    Behiyecigim,
    tesekkur ederim canim benim, keki begenmene sevindim. Fotograflarla ilgili sorunu gidermeye calisiyorum ben de simdi :).

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  25. Kek gerçekten müthiş görünüyor Defne, ellerine sağlık. Kahve aromalı herşeyi ben de seviyorum. Bahçe merakına gelince, Ankara'daki bahçeli evimizi çok özlüyorum, burada çok minik bir bahçe var ve istediğim şeyleri ekmeme imkan yok. Saksılarla avunuyorum ama o da sınırlı bir zevk tabii. Afiyetle ye ektiklerini...

    YanıtlaSil
  26. Tülin,
    ziyaretin beni mutlu etti, hosgeldin. Keki begenmene de sevindim ayrica, tesekkur ederim. Minik de olsa bir bahce, benim cok istedigim bir sey. Ne yapalim saksilarla avunuyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  27. Sevgili Defne
    Benim ektiğim rokalar da çıktı, maydanozları koparıp peynirli börek yapmak gibisi de yok bu aralar benim için:) içim açılıyor, şenleniyorum büyüdükçe onlar. Hele sardunyalar... ah sardunyalar:)

    YanıtlaSil
  28. Sardunya,
    ne iyi ettin de geldin :). Kaplumbagayi sevdim ben de ugrayip biraz once. Sardunyasiz balkon balkon mudur, benim evimde mutlaka sardunya olmali. Maydanozlarin biraz dah vakti var :) mis gibi boreklere serilmek icin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  29. gectigimiz baharda ben de nane, feslegen ve renkli cicekler ekmistim saksilara. fakat burada havanin cok sicak olmasi, sonra ciceklerime dadanan bocekler (nanemi bir gunde yaprak kalmayacak sekilde tuketmislerdi), benim duzenli sulamayi unutmam gibi sebepler yuzunden basarili olamamistim.
    bu baharin hazirliklarini yapiyorum ben de (once niyet etmek, gozune hangi cicegi ekecegini kestirmek vb gerekli ya, o tip hazirliklar iste :)).
    aslinda gecikmeden tohumlari ekmem gerekir, degil mi? ben de soyle bol yesillikli, renkli bir balkon yapacagim! cok hosuma gitti yazin, heveslendim, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  30. bu arada, annemin ciceklerine musallat olan kuslar icin aldigi onlemi anlatayim, belki isine yarar.
    annem balkon kenarina naylon poset bagliyor. rengi muhimmis, koyu rengi taniyorlarmis sanirim, "beyaz poset iyi oluyor" demisti yanilmiyorsam.

    ufacik bir ruzgarda kimildayip ses cikariyor olmasi herhalde kuslari urkutuyor. annemin dedigine gore ise yariyor.

    YanıtlaSil
  31. Merhaba Defne,toprağa birşeyler ekip dikip büyümelerini izlemek bana da çok keyif veriyor. Her sabah onlara bakıp, üçüncü yaprağı çıkmış, buradaki biraz küçük kalmış, şurdakiler epeyce coşmuş...diye onları incelemekten kendimi alamam.
    Geçen yıl ektiğimi maydanoz, dereotu neredeyse tohuma döneceklerdi, kıyıp da koparamadımdan :))
    Benim balkona da musallat olan 2 güvercin var, bizi gözlüyorlar hangisi fırsat bulup gelirse, diğerini çağırıyor, ısrarla yerleşmek istiyorlar ama benim balkonumu onlara kiralamaya hiç niyetim yok, onların da hiçbir şeyden korkuları yok kardeşim!!! Bir ara Balkona kızımın eski oyuncaklarında siyah bir maymun astım hiç sallamadılar gelip başına kondular.
    Her ikisi için de ellerine sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. Yok ki,
    elini çabuk tut, ek tohumlarını ki sen de keyfini süresin. Bu arada, poşet falan kar etmiyor bu Ankara güvercinlerine :P çok pişkinler bunlar, anlamıyorlar. Bizimkilere poşet hışırtısı müzik gibi geliyor herhalde :)). Deneyimle sabittir.
    Sevgiler.

    Kuzineciğim,
    hoş geldin, sefalar getirdin :). Ah, bu güvercinler, çete bunlar çete, örgütlü çalışıyorlar zaten :)). Yok dediğin gibi hiçbirşeyden korkuları.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  33. Defne'ciğim,ben de kargalardan,güvercinlerden çok şikayetçiyim.Bu yıl sardunyaları gençleştireyim dedim.Kargalar gencecik filizleri kökunden çıkarıp attılar,tomurcukları koparıp,yediler.Sürekli takipteydim bir ara.İnsanın nasıl canı acıyor,o filizleri yerde görünce.Ama,bir tavsiye çok iyi geldi.Kargalar artık benim balkonuma uğramıyorlar.Çok mutluyum.Ne mi yaptım? Büyükçe bir mavi seramik kuşum vardı.Çiçeklere yakın bir yere,masa üstüne koydum o kuşu.Kargalar,herhalde "burası sahiplenilmiş" diye düşünüp rahatsız etmiyorlar artık.Sen de dene istersen.

    Kahveli tatlıları ben de seviyorum.Eline sağlık.
    Sevgiyle,Nane Limon

    YanıtlaSil
  34. Münevverciğm,
    ben de çok üzülüyorum daha yeni çıkmış filizleri koparılmış görünce. Ne güzel bir çözümmüş o öyle, hiç aklıma gelmemişti. Fırsatını bulunca edineyim öyle bir kuş ben de :). Teşekkürler.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  35. selam.size mail attım umarım ulaşmıştır.Ayrıca ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  36. Merhaba Defne, hergün yeni sayfalar keşfediyorum, her sayfada yeni heyecanlar görmek çok güzel oluyor...
    Umarım balkonundan nefis fesleğen kokusu, nane kokusu hiç eksik olmaz.
    Ben işe fide alarak başlamıştım..Ama boylanıp da çiçek açan fesleğenimi öpüp, koklamak çok güzel oldu. Salataya yemeğe hep alttaki hafif kurumuş yaprakları kullanıyorum, kıyamıyorum tazelerini koparmaya..:))
    Türk kahvesi içmeyeli çok oldu, kekini hiç denemedim..Ama nefis görünüyor buradan, tadı kokusu harikadır tahminim..
    Eline sağlık
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  37. Türk kahvesi tiryakisi olarak mutlaka deneyeceğim bir tarif:)
    filizlerin de çok güzel görünüyor:)
    ellerine sağlık kocaman öpüyorummmmm!!!

    YanıtlaSil
  38. Defnecim bloguna geldiğimde yine insanın içine sevinç saçan, yüzüne gülücükler ekleyen tarzda fotoğraflarla, şirin filizlerin öyküleriyle karşılaştım:). Biliyor musun, bizim de nişanlımla beraber ektiğimiz domates, biber, salatalık ve kavun filizlerimiz çıktı aynı senin filizlerin gibi. Şimdi seradalar, biraz daha boylanınca bahçedeki yerlerini alacaklar:). Toprakla uğraşmak, hele de böyle emeklerinin karşılığını somut bir şekilde görmek gibisi yok.
    Kahveli kekine bayıldım (bir kek canavarı olarak hemen defterime ekledim tarifini:)).
    Öpüyorum canım, sevgilerr..
    aslı

    YanıtlaSil
  39. Defne'cigim merhaba, umarim iyisindir. Hayatina yine guzellikler katmissin. Filizler nasil da heyecan yaratiyor degil mi? Benim bahcemde de cilekler oldu. Bugun ilk defa topladik:)) Bir kahve tiryakisi olarak, kekine ise bayildim.sevgilerle,

    YanıtlaSil
  40. Defne,bu sabah güzel bir sürprizle karşılaştım.Daha önce de görmüştüm; ama,bu kez daha büyük halini gördüm.İkiniz de çok şekersiniz.Benimkini de sana göndermiş Ne kadar yorgun görünüyorum.Yorgun savaşçı,her zamanki gibi.
    Sevgiyle,Nane Limon

    YanıtlaSil
  41. Merhaba Defne kek nefis görünüyor kahvenin verdiği lezzetle harika bir tadı olduğunu düşünüyorum ellerine sağlık.Bahçe ve çiçekler konusunda malesef kendime ait bir bahçem yok fakat sitemizin içerisinde çok güzel çiçekler var ve çevre düzenlemesi çok güzel.Evimde kendime ait bir kaç tane çiçeğim var onlarla ilgilenmek bana yetiyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  42. Neriman,
    aldim ve de yazdim sana, tesekkurler.

    Sevgili Ayse Yaman,
    hosgeldin, hos bulduguna da cok sevindim :). Feslegenlerimi dort gozle bekliyorum ama yavas buyuyorlar simdilik. Bugun de cilek fidesi aldim iki tane :).

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  43. Kikicigimmm,
    senin gibi tiryakiler icin yaptim o keki zaten :)). Ben de opuyorum kocaman.

    Aslicigim, guzel sozlerinle beni cok mutlu ettin, tesekkur ederim canim benim. Ne guzel, nisaninizi ktlamislar bak sizin sebzeler de filizlenerek :). Keki umarim begenirsin denediginde. Sevgiyle.

    Tubacigim,
    ben de bugun iki kucuk cilek fidesi aldim biliyor musun? Bakalim ne kadar meyve verecek benimkiler? :)
    Opuyorum.

    YanıtlaSil
  44. Sevgili Munevver,
    benim icin de cok hos bir surpriz oldu. Ben de sizi cok hos buldum. Nasil pozitif bir ifadeniz var, dusundugum gibi :). Goruyor musunuz Behiyecik nasil yakinlastirdi bizi, bir dahaki sefere hep birlikte oluruz insallah. Sevgiyle kucakliyorum.

    YanıtlaSil
  45. Pastaci Kiz,
    tesekkur ederim, begendigine sevindim. Evdeki ciceklerin buyudugunu gormek bile guzel. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  46. Ay ben ne cok sey kacirmisim boyle! Gec oldu ama bomba gibi bir yorumla karsinizdayim Defne hanimcigim :P
    Kremanin icine seker koyuyor musunuz yoksa ben yeterince tatliyim,sekere gerek yok mu diyorsunuz? :)
    ben kacayim hemen :))

    YanıtlaSil
  47. Lama Hanimcigim,
    bak bulmussun bir acigimi:). Fotograflarda bir problem olmustu gecen hafta, sanirim sildim yanlislikla, birkac kere kurcaladim postu cunku. Hatirlatman icin cok tesekkur ederim. Hemen ekliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  48. Ay yok inan ki acigini bulmak degil! Krema arayislari icindeyim o yuzden ozellikle baktim kremaya, dedim belki bu ozel bir cesittir bu:)
    sevgiler bizden...

    YanıtlaSil
  49. Lamacigim,
    espri yaptim yahu!:) Kremasi oyle cok ozel birsey degil ama keke yakisti gercekten. Bizden de sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails