04 Nisan 2007

İçimden Gelenler...


Son zamanlarda takip ettiğim blog arkadaşlarıma birkaç tane daha eklendi ki gerçekten keyifle izliyorum yazdıklarını, çizdiklerini ve de pişirdiklerini. Bunlardan ilki daha çok yeni keşfettiğim, "Bir Porsiyon Öykü". Papatya, öyle sade, akıcı ve samimi yazıyor ki ben hergün tıklamaktan kendimi alamıyorum. Öykülerine yakıştırdığı o çok beğendiğim tarifleri de kaçırılmamalı bence.

Bengi'den ve "bengidiyorum" dan bahsetmeden olmaz. O da tatlı bir çizer ve de çok tatlı çizer :). Aynı şehirde bulunduğumuza göre bir gün mutlaka biraraya geleceğimizi düşündüğüm kişilerden biri. Çizimlerine bir göz atmanızı isterim. Bengiciğim, sobelendiğimi unutmadım :), benim vazgeçilmezlerim de çok yakında.

Bir diğeri ise sevgili İpek yani kendi deyimiyle "Acemi Aşçı", bana göre usta bir aşçı ve de duyarlı bir birey. O da yaratıcı, üretici olanlardan :). Bir vesile ile telefonda sesini duymuş olmam bile, bana onun ne kadar pozitif ve içten bir insan olduğunu anlatmaya yetti. Yoksa siz hala kabaklı buğday salatasını görmediniz mi?. İpekciğim yüreğini ferah tut, herşey yoluna girecek:)...


Yukarıdaki üzerlik otundan yapılmış nazarlık da benim şaheserlerimden :). Nazara inanır mıyım? Evet, insanların negatif bakışının karşısındakini olumsuz etkilediğini düşünüyorum ben. Evlenmeden önce, daha yeşilken topladığım üzerlik tohumlarından ve de evdeki artık kumaş parçalarından kendimce hazılamıştım. Öyle kocaman olanlarından değil, kibar birşey bu. Hepimizi kem gözlerden korusun! :).

30 yorum:

  1. Defnecim

    En cokta seni kem gozlerde korusun o el emegi goz nuru nazarligin. Onerdigin sayfalarda hemen simdi gidip konuk oluyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Defnecigim,

    İçinden gelenler yazarken aklına ilk ben gelmişim, bu sayede bloğumu ziyaret eden yeni arkadaşlar ile tanışma fırsatı verdin bana,ve tabi ben de senin onerdigin diğer 2 blogu tanidim çok da sevdim..

    Canan'da okudum 5 hafta kalmış, senin temiz yüreğin bu nazlarlıkla birlikte seni ve eşini hep korusun,

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Iki guzel blogla daha tanismis oldum sayende, Acemi Asci'yi zaten severek izliyorum.
    Nazarligin da cok otantik, ya boyle seyleri gordukce ne beceriksizim, ne yontulmamisim diyorum kendi kendime. :p
    Ilk resme bakinca sarmisaklari sise dizmisler izgara yapiyolar sandim (cidden oyle sandim, iste ac tavuk kendini ambarda sanirmis)
    Nazar degmesin benim sevgili arkadasima!

    YanıtlaSil
  4. aaaaa Defnecim çok teşekkür ederim! çok mutlu olduuuum! bugün hiç blog okumamıştım, okumak içimden gelmiyordu. hergün okuduklarımdan sadece 3 tanesini seçip tıkladım ve bu tercihlerimden biri de sendin. yani tam olarak karşılıklı bir durum! :)) aynı şehirdeyiz ve mutlaka buluşuruz :) en kötü ihtimalle bir dahaki tasarım gününde görüşürüz!!

    bu arada nazara ben de inanırım ve iyi ki yapmışsın!! ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Defne'cigim, canim, hazir ugramisken bir "cee" diyeyim dedim. sevgili Ipek'i ben de cok severek takip ediyorum. Diger iki arkadasi bilmiyordum. Ne iyi oldu haber verdigin, simdi onlara gidiyorum. Canim, hastaydim kac gundur hala sana oturup soole uzun bir mektup dosenecegim iyi bir fiziki ve ruh halimi bekliyorum. Kendine iyi bak, cok sevgiler benden sana..

    YanıtlaSil
  6. Defne ciğim,
    Sen ruha ilaç gibisin:)
    Ne güzel şeyler yazmışsın, çok teşekkür ederim.
    Aynı zamanda benzer şeyleri hissediyor olmamıza da ayrıca çok şaşırdım/sevindim çünkü; bu kaza yazısı olmasaydı, benim de bundan sonraki yazım sevgili Bembi nin sayfasıyla ilgili olacaktı.. Ben de onun çok keyifle izliyorum ve bunu herkesle paylaşmak istemiştim..
    Papatya yı bize tanıttığın için teşekkürler, çok sevdim bende..
    "İçinden gelenler" ne güzel..
    Nazarlığını çok sevdim. İnsanın kendi eliyle yaptığı, yapıldığı anki duyguyu içinde barındırıyor sonsuza kadar. Bu yüzden çok değerli ve anlamlı.
    Nazar konusundaki fikirlerim sanırım bu aralar yeniden gözden geçirilecek..:)) İnsanların bakışlarının, duygularının "kötü" olabileceğine ben de inanıyorum artık.
    Dilerim şans, mutluluk, sevgi hep yanında olsun,
    Sevgiler
    İpek

    YanıtlaSil
  7. Nükhetciğim,
    çok teşekkür ederim. Arkadaşlarımın sayfalarını keyifle turlayacağından eminim. Papatya'da yorumunu gördüm bile :).
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Papatyacığım,
    keşfettiğim günden beri severek, keyifle takip ediyorum yazı ve tariflerini. Bunu paylaşmak geldi içimden, paylaşmak bana mutluluk verdi. Seni de mutlu ettiysem ne güzel. Tatlı sözlerin için teşekkürederim.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Açalya'm,
    severim senin gibi aç tavuğu ben :))). Çok güldüm vallahi! Sen beceriksiz falan değilsin ayrıca...Ben nasıl mutluyum, bu sabah okudum bloguna yazdıklarını, bilgilendim yine. Kaynak oldu artık senin yazıların, bir gün gelip :), dönüp dönüp bakabilirim faydalanmak açısından :).
    Sevgiyle kucaklarım canım arkadaşım.

    Tubacığım,
    ben de şöyle içinden geldiği bir vakitte mektubunu :) yazmanı yeğlerim. Sen de kendine iyi bak, sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Bengiciğim,
    bak bu yazdıklarınla sen de beni çok mutlu ettin. Kimse çizimlerinden mahrum kalsın istemedim :).Gelecek tasarım gününde dua ediyorum ki uygun olayım :). Nazarlığı beğendiğine sevindim. Öptüm.

    YanıtlaSil
  11. İpeeek,
    çok tatlısın, Aslan burcuyum ben şımarırım hemen :P.

    "İnsanın kendi eliyle yaptığı, yapıldığı anki duyguyu içinde barındırıyor sonsuza kadar." Nasıl güzel ifade etmişsin, kesinlikle öyle.

    Malesef bazı gözler kötü, bazı düşünceler karanlık ve saygısız. Gözardı etmemek lazım. Şans, mutluluk, sağlık hepimizle olsun, sağol canım arkadaşım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Defne,
    Papatya'nın sayfasına henüz girmedim yorum yazdıktan hemen sonra bakıcam ama sen de en az onun kadar güzel ve samimi yazıyorsun. Bunu içtenlikle söyleyebilirim. Nazarlık çok güzel ve orijinal olmuş. Ellerine sağlık. Allah nazarlardan kem gözlerden korusun hepimizi.
    İpek'i bayılarak takip ediyorum. Diğer iki sayfayı da mutlaka gezeceğim. Paylaşımın için çok teşekkürler.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  13. Defne,bir çok günlükten haberimiz olmuyor.Ne güzel düşünmüşsün.Kendime pay çıkarayaım biraz.İpekçiğimi ilk keşfedenlerdenim.Hemen önerdiğin iki günlüğe de bakacağım.Teşekkürler.Allah,herkesi,kötü gözlerden,kötü düşünenlerden korusun.Nazarlığına da bayıldım.Senin de Ankarada sesini duyduğun misafirle konuşma mutluluğuna eriştim..Buluşabilirsek,seni arayacağız.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  14. Burçin,
    tek kişilik pastalarınla gözüm şenlendi, harikasın. Güzel sözlerin beni mutlu etti, teşekkür ederim. Nazarlığın bu kadar beğenileceğini tahmin etmemiştim :).
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. Münevverciğim,
    paylaşmanın mutluluğu yayıldı benim de kanıma.

    Tatlı misafir aradığında çok sevinmiştim ben de. Onunla oturup karşılıklı sohbet etmiş olmaktan çok keyif aldım ben. Ama biz kendimize ait bir pencere önünde gerçekleştiremedik malesef sohbetimizi. Siz belki hayallerinizi gerçeğe döndürebilirsiniz, kahve, kurabiye pencere önü şeklinde :). Biraraya geldiğinizde telefonla da olsa size katılmaktan çooook mutlu olurum. Unutmayın sakın beniii:).
    Sevgiyle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  16. Ben de nazara tum varlığıyla ınananlardanım, cok da nazara gelirim...e meyve veren ağaç taslanır ve nazarlanır mısalı :)
    belkı Lama'nın da kulakları cınlar dıye heyecanla okudum yazının başını ama ben eski toprak blog arkadaslarındanım değil mi:)

    birazdan adresine bir mail ışınlayacagım, hazır ol :D

    sozun ozu HOŞÇAKAL :P

    YanıtlaSil
  17. Defne'cigim bak senin icin ne buldum!

    http://limon-cicegi-ben.blogspot.com/2007/04/yardm-turnuvas.html

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Defne'cigim,
    Ellerine saglik ne kadar guzel yapmissin. Bende nazar'a inananlardanim, umarim seni nazardan korur bu yaptigin harika nazarligin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Lama Hanimcigim,
    e-mailiniz sevindirdi beni:). Nasil da bilmissin bak, sen eski toprak olanlardansin tabii. Eh adi ustunde "icimden gelenler", oyle gelmis o anda demek ki :).
    Sevgiler.

    Acalyacigim,
    sagol canim benim. Optum.

    YanıtlaSil
  20. Aybikecigim,
    cok tatlisin tesekkur ederim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  21. defnecigim,
    bende nazara cok inanirim, o kadar ki sera-mina ya her zaman ufacik bir nazarlik takarim ve nazar duasini bilmesem bile icimden gelen dualari okurum. ne yazikki kimsenin kimseye cani gönülden icinden gelenin söylemedigi ve cok gördügü bir zamanda yasiyoruz. yaptigin nazarlik cok güzel bir fikir ve cok hos.
    sevgiler,
    canan

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Defne, Sayfanı tesadüfler sonucu buldum. Severek de okudum. Üzerlik benim yıllardır peşinde olduğum bir bitki. Ama malesef bulamadım, bir tanıdığım benim için hazırlamıştı bir vakit ama öyle dökülüyor ki duvarıma asmam mümkünolamadı. Bana yardımcı olursan seinirim. Nerden aldın? Yada hazır yapılmış satın alabileceğimiz bir yer varmı? Sevgiler,

    YanıtlaSil
  23. Defne merhaba,

    Seni aklimda olmandan cikarip sayfana yazma asamasina getirene kadar pek bir zaman gecti:)ama inan bizim vize isleri Canada yolculugu ,laptopumun azizligi derken gelemedim.Aklimdaydin ama suan satirlarimdasin:))

    Blog tanitimin blog sahibi arkaaslar icin cok ince bir dusunce bence...Bizlerede tanima firsati...Arada icinden gecenleri yaz iyimi:)disa vurumu guzel olmus bak)

    Simdi bana musade ,sira Turkiye yolculuguna hazirlik islemlerinde:)keyifli bir hazirlik bu ama:))safak 29:)

    YanıtlaSil
  24. Canancığım,
    kesinlikle katılıyorum yazdıklarına. Sera-mina'nın nazarlığını bence de eksik etmemelisin, öyle şeker ki maşallah!!, bayılıyorum ona ben :).

    Sevgili Çalışan Anne,
    hoşgeldin. İç Anadolu'da bir ilçe olan eşimin memleketine gittiğimizde ki o zamanlar nişanlıydım...yani 6 yıl önce...annemle daha ot yeşilken toplamıştık. Evimize döndüğümüzde de fazla kurumadan hazırlamıştım bu nazarlığı, yoksa dağılıyordu.
    Bildiğim kadarı ile hala satılıyor oralarda hazır olanları ama biraz büyükler. Gittiğim zaman senin için bir tane alabilirim, tabii eğer bulursam :).Blogunu cok fazla inceleyemedim, nerede olduğunu bilmiyorum. Bilgilendirirsen sevinirim :).
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  25. Gülenaycığım,
    olur böyle zamanlar, telaştan ve aksiliklerden elin ayağın birbirine girer. Demek sen de şafak sayıyorsun, muhtemelen eşimin askerden döndüğü günlerde geliyorsunuz bu tarafa :). Hazırlanırken kolaylıklar diliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. Biliyormusun Bugün Dünya Dostlar Günü Bu Mesajı Sende Sevdiğin Dostlarına Gönder Eğer Bende O Sevdiğin Dostlarından Biriysem Banada Yolla Bunu On Arkadaşına Gönder Bak Kaç Cevap Geleceğine.sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  27. Merhaba; yapmış olduğunuz nazarlık süper.Esasında birde Türkiye'nin şimdiki sorunları içinde bir nazarlık hep beraber yapsak mı acaba? Kem gözler, kem bakışlar silinip gitse bir anda ve kalsa geriye sadece yurdunu seven, canını verebilecek olanlar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Safrancığım,
    ben de seni öpüyorum :). Sevgilerimle.

    Sevgili Aslı,
    hoşgeldin. Keşke memleketimin üzerindeki bu kara bulutlar nazardan olsaydı. Ne yazık ki karanlık zihniyetlere hiçbirşey işlemiyor. Bu durum benim de içimi çok acıtıyor. Güzel dileklerini aynen paylaşıyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  29. Hoşbulduk Defneciğim;
    Eğer iznin olursa benimde naçizane bir sayfam var. Oraya senin sayfanı eklemek istiyorum. Ziyaretlerinide beklerim yorumlarınla beraber. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  30. Aslıcığım,
    memnuniyetle. Şimdi biraz kafamı kaldırdım dosyalardan, geliyorum turlamaya sayfanı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails