15 Nisan 2007

Nacizane Duygular

Hani insanlar vardır, onları, önce düşüncelerinden, yazdıklarından, sanal dünyadan yansıttıklarından tanımışsınızdır. Görünüşleri davranışları hakkında hiçbir fikriniz yoktur, aslında bunun sizin için yansıttığı o soyut ama olumlu ipuçlarının yanında hiç önemi yoktur.

"İpek" böyle birisi benim için :). Siz onu, "Acemi Asçı" olarak biliyorsunuz zaten. Yüzyüze görüşmeden, telefonda sesini duyup da katıksız pozitif enerji aldığım, komplekssiz, sade, özgüveni gelişmiş, ağzını açtığında karşısındakine kendini dinletmeyi bilen, hoş sohbet, tatlı mı tatlı ve de güzel bir kadın. Öyle ki, onunla zaman nasil geçti anlamadım. Geçtiğimiz günlerde, tam da onun yeni atlattığı ve canını çok sıkan bir trafik kazasının sonrasında, büromda beni ziyareti sayesinde görüştük İpek ile.



















Beni mutlu eden hediyesine ne demeli? "Mimi"'nin tabiriyle, "pitipiti" lerden hazırlanmış bir hediye ki benim o çoook sevimli hukuk kitaplarıma daha bir sevimlilik kattığı kesin :)). İpekciğim, ben de tatlı bir tesdüfle, tam da hediyeni fotoğraflayacağım gün karşıma çıkan bu pitipiti ile teşekkür etmek istedim. Daha once blogunda ilettiğim sözlerle bitirmek istiyorum, birlikte nice keyifli zamanlar gecirmeyi dileyerek...

"Zihnimde ve kulaklarımda kalan hoş bir sohbet, yüzümde tatlı bir gülümseme, gözümün önünde uçuşan pitipitilerle...çoook keyifliyim ben..."

19 yorum:

  1. Sevgili Defne,
    Taziye mesajin icin cok tesekkur ederim..

    Hediyen ne kadar sirinmis, guzle gunlerde kullanman dilegiyle...

    YanıtlaSil
  2. sevgili defne,

    hediyen gercekten cok sirinmis, güle güle kullan.

    sevgiler,
    canan

    YanıtlaSil
  3. Defne bayıldım ben bu pitipitiye. Ne kadar sevimli. Güle güle kullan. İpek'in ellerine sağlık.
    Sevgilerime,

    YanıtlaSil
  4. Defne'ciğim hediyen çok şirinmiş. İpek'in ellerine sağlık. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  5. Defneciğim keşke İpek'le ben de görüşebilseydim. Çok şeker bir hediyeymiş, güle güle kullan. Bloguma bıraktığın benim için son derece değerli mesajın için teşekkür ederim. Sen de benim için özelsin, umarım paylaşımlarımız daha uzun yıllar sürer. Seni tanıdığım için mutluyum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. bloggerlar arasında yaşanan böylesi yakınlıklar çok değerli oluyor değil mi Defne ? Hele ki bir de aynı şehirdeyseniz...

    YanıtlaSil
  7. Hanifecigim,
    sagol. Hayat hepimiz icin tatli ve aci yasanmisliklarla dolu. Deden isiklar icinde yatsin.

    Canancigim,
    tesekkur ederim, ben de bayildim bu tatli pitipitilere :).

    Burcincigim,
    ayni fikirdeyim, tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  8. Nilufercigim,
    tesekkur ederim :).

    Behiyecigim,
    canim benim, ben de seni tanidigim icin cok mutluyum. Saglik olsun da bir dahaki gelisinde yapariz bir organizasyon ve geliriz hep biraraya :). Bana vakit ayirmakla ne kadar ozel oldugumu hissettirdin zaten, tesekkur ederim.

    Mutfak Robotum,
    Ipek ile arkadasligim kesinlikle benim icin degerli. Seninle de bir gun biraraya gelmeyi umuyorum. Oralara gelirsem mutlaka arar sorarim, sen gelirsen bu tarafa beni unutma emi?:)

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Ne dusunceli, ne hos. Bu arada pitipiti nedir? kitap araligi mi?

    YanıtlaSil
  10. Defneciğim,İpek'ten bu beklenirdi. Zevkli kız.Kendi eliyle yapmış.Güle güle kullan.
    Sevgiyle,Nane Limon

    YanıtlaSil
  11. Yazamıyorum hiç birşey...
    Öylece kalakaldım ben!!
    Biraz müsade.
    ..................

    Hayatımda ilk defa biri benim için bir yazı yazdı. Hem de ne yazı.
    Şu anda hissettiklerimi ifade edemem ki?? Gerçekten sözcükler yetmiyor.

    Sadece şunu eklemek istiyorum:
    Orada 3 pitipiti var:
    Şans SAğlık Mutluluk,
    ya da 3 kişi:),
    ya da dostluk, erdem, güzellik... Neyi temsil ettiklerine sen karar ver. Üçü de senin için çünkü..
    Ancak bir tane de gerçek pitipiti konmuş kendiliğinden, söyemek istediklerimi katmerlercesine sanki.
    Çok güzel şeylere layık, özel bir insansın sen Defne,
    Seni tanıyor olmaktan çok ama çok mutluyum.
    Teşekkür ederim.
    İpek

    YanıtlaSil
  12. Açalyacığım,
    pitipiti, İpek'in kızının uğur böceklerine verdiği isim :). Evet, bildin, o da bir kitap aralığı :).
    Öpüyorum.

    Münevverciğim,
    ben de aynen senin gibi, İpek'in çok zevkli bir insan olduğunu düşünüyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. İpekciğim,
    sen de beni yazdıklarınla çok mutlu ettin ve de öncesinde ettiğin telefonla :).

    Biraz doyumsuzluk olacak ama, ben o güzel dileklerin hepsini alsam olur değil mi? :)Ben de seni tanıyor olmaktan dolayı çok mutluyum, bana gerçekten özel olduğumu hissettirdin bu yazdıklarınla, teşekkür ederim.

    Yakın zamanda görüşmek üzere...Sevgiyle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  14. Dostluklar ne güzel. Uzaktan da olsa göz dolduruyor.. :)

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullan Defneciğim,
    İpek'in arkadaşlığı gerçekten de çok esaslı(sanal ortamdan tanıdığım kadarıyla). Pitipitiler yakışmış sana..

    YanıtlaSil
  16. Kamilecigim,
    Ipek ile uzun yillara yayilacak bir arkadasligimiz olacagini dusunuyorum ben. Yahu bitirdin beni su cikolataLi cikolata kek ile. Hep yapiyorsun bunu, olmaz ki ama boyle, canim cok istedi simdi :).

    Selencigim,
    pitipitilerimi pek seviyorum ben, kitaplarima renk katti. Senin pastan da istah aciyor bu arada:).

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. İpek'in ellerine sağlık! Çok zarif! :))

    YanıtlaSil
  18. mutlaka Defne. Şimdi yaz geliyor, deniz keyfi belki sizi taraflara doğru çeker zaten...Gelmeden önce haberim olsun....

    YanıtlaSil
  19. Canim Mutfak Robotum,
    oyle bir ihtimal olursa mutlaka yazarim sana, tesekkurler :).

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails