12 Nisan 2007

Sıra bende! :)

Bu kadar çok sayıda arkadaşım tarafından sobeleneceğim aklıma gelmemişti ama öyle oldu. Tuba, Nükhet, Calimero, Canan, Kübra, Kamile, Ceylan, Nilufer ve İpek'ciğim tarafından sobelendim. Bu sobeden kaçış yok :).


"Bembi"ciğim ilk kez etkinliklere katılıyor olmanın heyecanıyla hazırlamış olduğum makarna senin için. Sen de çizimlerinle sobelersin diye düşündüm :). Ben de bir çizim isterim ama...sobeleyen olarak :P.






"Seda" için...








"Pınar" için...







********

1.1. Daha once yasadiginiz 3 sehir?

Kırşehir, Ankara, New Orleans

1.2. Tatil icin gittiginiz, gördüğünüz ve önermek istediginiz 3 yer?

San Francisco, Monterey ve İstanbul (tabii ki tatil için)

1.3. Yasamak istediginiz (görmediginiz de olur) 3 şehir?

Yaşadığım şehirden memnunum :) Ama emekli olduktan sonra en azından sonbaharlarda, Bloomington-İndiana benzeri, küçük bir yerleşim yeri fena olmazdı. Orada beni mest eden, öyle bir sonbahar geçirdim ki...Ama görmek istediklerim derseniz, Mısır ve Japonya şehirleri diye saymaya başlayabilirim :)

2.1. Şu andaki mesleginiz nedir?

Avukatım

2.2. Dünyaya yeniden gelseydiniz, hangi mesleği yapmak isterdiniz?

Güzel Sanatlar ile ilgili bir meslek olabilir...

2.3. "Kesinlikle ben yapamazdim" dediginiz meslek nedir?

Diş Hekimliği

3.1. Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri?

Yaşam felsefem tek bir cümle ile kısıtlanamaz, yazacak çok şey var.

3.2. Bir kitapdan alınma, çok sevdiginiz bir cümle veya paragraf veya bölüm?

.....Geçmişle bugün hep birlikteydi o günlerde, olasılıklar, özlemler, yenilgiler, yenilenmeler hep birbirine geçiyordu. Geçmişle ilgili o tehlikeli sorgulamalar, yaşanan, bir şekilde de olsa yaşanabilecek olan o günlere bir giriş anlamındaydı da biraz. Sessiz, sarsılmayacakmış gibi görünen bir dayanışma. Bir kaçışın bir başka biçimiydi bu elbette. Ama insanın uzun, çok uzun bir hikayeyi gücünün son kertesine kadar yaşayabilmesi olabildiğince tanımak, solumak, istediği bir dünyaya tutunabilmesi için kendisini tüm umarsızlığına karşın araması, bu arayış adına zaman zaman büyük bir savaşımı, içindeki hayalleri hep taşıyarak göze alması gerekiyor....

En Güzel Aşk Hikayemiz / Mario Levi

3.3. Cok sevdiginiz bir siirin bir parcası?

Onun güzelliğini herkes görüyorsa o bence az güzeldir.
Herkes biliyorsa o bence hiç güzel değildir.
Onun güzelliğini yalnız ben görüyorsam bu sevgidir.
Yalnız ben biliyorsam bu aşktır.
Hiç kimse görmüyorsa bu yalnızlıktır.

Özdemir Asaf

13 yorum:

  1. :)
    bu sobelenenlerin yanıtlarını okumak çok keyifli oluyor :) sizinkini de okumak çok güzeldi :) demek İstanbul'u sadece tatil için tavsiye ediyorsunuz - aaaa yaşaması da güzel...mesela biraz önce burnumuzun dibinde bir bomba imha ekibi bir otobüsteki şüpheli paketi fünyeyle patlattı...ah renkli istanbul ah :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Zeynep,
    çok hoşsun, adliyeye gitmeden gülümsettin beni. Aslında durum tam manasıyla traji-komik değil mi? Ama evet ben İstanbul'u sadece tatil için, keyfi zamanlar için istiyorum. Aksi halde en azından benim mesleğimde, İstanbul bitirir adamı. Seni de keyifle takip ettiğimi de belirtmeliyim bu arada.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. aaaaa ne kadar üçkağıtçı bi sobe bu böyleeeee! ben onu yemeden çizmem yaa :) bana ne bana ne!
    ne güzel görünüyor makarna bravo defnecim! neyse, yesem de doymam ben o kadarcığıyla! hihi! en kısa zamanda sobe görevimi yerine getircem :) laylalalalalaaaa!

    YanıtlaSil
  4. merhaba defne,
    kendini cok güzel anlatmissin, zevkle okudum.
    sevgiler,
    canan

    YanıtlaSil
  5. Defneciğim,

    Bazen düşünüp de kelimelere dökemediğimiz şeyleri özdemir asaf bir çırpıda ne de güzel anlatıyor degil mi?

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. Bembiciğim,
    serde avukatlık var bir punduna getirip sobeledim işte seni, he he... Makarna tarifi de buyurun aşağıdaki linkte bulunmakta :))

    http://defneden.blogspot.com/2006/09/ilk-etkinlik-heyecan.html

    Ben çok keyifli bir sobe olacağından eminim. Sabırsızlıkla bekliyorum. Öptüm.

    YanıtlaSil
  7. Canancığım,
    çok teşekkür ederim.

    Papatyacığım,
    Özdemir Asaf, Orhan Veli, Cemal Süreya, ve de Attila İlhan... Ne çok okudum ilk gençlik yıllarımda :). Hala benim için şiir okumak büyük keyif. Bir de senin hikayelerin var :) çok severek okuduğum. Öpüyorum.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Defne,
    Bu sobe oyunlari cok hos oluyor, birbirimizi goremsekte tum blog dostlari, bir nebzede olsa birbirimiz biraz daha taniyoruz. Paylastigin icin sagol. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. yazdım bile Defne'cim :)) biraz kuralları bozdum ama aramızda lafı mı olur! Bunun da kanunu yok ya di mi ama :o) Tekrar teşekkürler!!! :D

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Defne, sobeci kız olmuşsun sen valla!. Sen biraz daha tanaımak iyi oldu :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Aybikecigim,
    kesinlikle dogru, ben de severek paylastim. Opuyorum.

    Bembicigim,
    oyunbozanlik yapmisin birazcikkkk ama olsun, kirmamissin ya beni. Cilekli pasta(m) cok guzel, ekledim hemen ana sayfama, tesekkur ederim :).

    Kamilecigim,
    oyle oldu gercekten, sagol.

    YanıtlaSil
  12. defnecim,
    saksıda umutla yetıştırdıklerın ne guzel...
    ne guzel olmus sevgıyle pişırdıklerın.....
    hele cektıgın fotograflar....
    ama en guzeliiiiii
    ne guzel anlatmıssın kendını oyle......
    vede sevmek sevılmek
    ne guzel degılmı?
    MARTI
    PS:Anonıme bı ad ver demıştın ,bunu sectım.Nasııl?benı tanıdın umarım artıkın...

    YanıtlaSil
  13. Martıcığım,
    tanımaz olur muyum hiç :)! Yorumlarını okudukça çok mutlu oluyorum, teşekkür ederim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails