01 Mayıs 2007

Yine gel...

Geçtiğimiz günlerde sevgili İpek ile tanışmamızdan ve bundan duyduğum mutluluktan bahsetmiştim. Bugün, oldukça gecikmiş ama içimde hep dışarı vurulmayı bekleyen bir başka tanışma hikayesinde sıra.


Amerika'da yaşadığımız iki yılın son bir yılında keşfettim ben blog dünyasının ne kadar zengin olduğunu. Mart 2006'da ben de nacizane bir blog sahibi oldum. Bir süre sonra herkesin yazılarını okuyan, tariflerini paylaşan belli bir arkadaş grubu oluyor, bu hepimizin farkında olduğu bir gerçek. Daha yakın hissettiğimiz, daha çok paylaştığımız...

Behiye'ciğimi blogundan tanıdım ve sevdim ben. O sıralar ikimizin de Amerika'da oluşu nedeniyle saat farkının ortadan kalkması, birbirimizin yazılarını ilk keşfetmemizi sağladı ve ilk yorumlarda buluşturdu bizi. Bu da tabii ki hoş bir ayrıcalık verdi. Bunu özel yazışmalar izledi :).

"Behiye" Türkiye'ye geldi geçtiğimiz aylarda. Ailesi ile hasret giderdi, memleketinin havasını içine çekti ve Ankara'da olduğu o kısacık süre içinde beni de ihmal etmedi, aradı. Onun o ince, sakin ve naif sesini duymak çok sevindirdi beni. O haftasonu eşimin izne çıkacak olması nedeniyle önce bir bocalama yaşamış olsam da, onunla buluşmayı ve sohbet etmeyi çok istedim. Sonunda kararlaştırdığımız gibi biraraya geldik. O çıtıpıtı, güzel kadının içinde kocaman, sevgi dolu bir yürek var. İstanbul'a döndüğünde, verdiği sözü yerine getirdi ve buluştukları zaman bir başka tatlı insanın beni mutlu eden sesini duymamı sağladı.

Sonra...
Birgün bir bakıyorsunuz, birşeyleri paylaşmaktan keyif aldığınız, nasıl olduğunu, neler yaptığını gerçekten merak ettiğiniz bir arkadaş kazanmışsınız. Behiye'ciğim, belki kısıtlıydı vakit ama seninle hoş bir sohbeti paylaşmak çok güzeldi. Geniş zamanlarda keyifle biraraya geleceğimiz günleri sabırsızlıkla bekliyorum canım arkadaşım.

31 yorum:

  1. Bence de....Doyamadık çünki..
    Defne'ciğim,"günlük" dünyasında pek çok kişiyle yazışıyoruz; ama,zevkler,incelikler,öncelikler,herkesle uyuşmayabiliyor.Bu çok doğal.Eğer bir sempati oluşuyorsa,bu karşılıklı oluşuyor.Ben de o zarif,hassas,ince ruhlu Behiye'ciği tanımaktan çok mutlu oldum.Bir o kadar da senin sesini duymaktan.Daha geniş zamanlarda,bu kez, hep birlikte olmak dileğiyle.
    Sevgiyle öpüyorum.
    Nane Limon

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Defne,
    Amerikaya ilk geldiğimde kimseyi tanımadığım için kendimi çok yalnız hissetmeye başlamıştım. O zaman bloglar alemi ile tanıştım, bana o kadar iyi geldi ki, anlatamam. Şimdi yavaş yavaş amerikaya alıştım, arkadaşlar edindim..Artık buraya ihtiyacım kalmadı dermişim :)) yok yok şaka! O kadar alışmışım ki başka bir dünya yapmışım kendime, güzelliklerin paylaşıldığı..Bazen yazı dilinden olsa gerek yorumlarımda yanlış anlaşıldığım bile oldu :) Yani dolu dolu duygularım yaşandığı paylaşıldığı bir yer buarası..
    Kısmetse ben de sevdiğim, takip ettiğim arkadaşlarım ile yüz yüze gelebilir, daha da yakından tanırım onları..
    Canım sizinde arkadaşlığınız umarım ebedi olur, hep güzellikler paylaşır, ilerde bol bol görüşürsünüz.
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Demek tanıştınız Behiye'yle, ne güzel :) Bu taraflara gelirseniz bir de brüksel buluşması yaparız, burda da bir sürü kişi olduk valla :)

    YanıtlaSil
  4. Aaaa ne guzel ya! Demek Behiye ile tanistin, bir de NaneLimon'la. Ay ne sanslisin ya! Eksikligimi hissettiniz mi bakiim?! :P :))

    YanıtlaSil
  5. Defneciğim, ben de sana vakit ayırdığın için çok teşekkür ederim. Sonuçta hem eşinin geldiği güne denk gelmesi vardı ortada, hem de ben yeteri kadar önce aramamıştım seni. Sen yine de ayarlayıp 1 saatliğine de olsa geldin görüşmeye, tekrar sağol. Hakkımda yazdığınız (Münevver abla ile birlikte) güzel cümleler ise-layıkmıyım bilemiyorum ama -beni çok mutlu etti, duygulandırdı. Sizleri tanımış, görmüş olmaktan dolayı mutluyum. Ilerde daha uzun sohbetler yapabilmek dileğiyle:)

    Açalyacığım senin kulaklarını da çınlattık zaten. Defne ile Hangman oynar, rekor kırmaya çalışırdık senin eski blogunda. Nasıl unuturuz o günleri değil mi Defneciğim?

    YanıtlaSil
  6. Münevverciğim,
    dileğine gönülden katılıyorum. Sevgilerimle.

    Ayşeciğim,
    güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Amerika'da ne kadar çok arkadaşın olursa olsun, o yanlızlık duygusu hep yanıbaşında oluyor bana göre. Umarım dilediğin gibi olur ve tanışmayı istediğin blog arkadaşlarınla görüşürsünüz.

    YanıtlaSil
  7. Yeşimciğim,
    belli mi olur, belki o taraflara gelebiliriz bir gün, ya da başka bir avrupa şehrine :).
    Sevgiler.

    Açalyacığım,
    evet tanıştık, kulaklarını da çınlattık :). Behiye buraya gelmeden almıştı telefonlarımı. Bir dahaki gelişinde senin de en azından sesini tekrar duymayı çok isterim. Geçen sefer pek vaktiniz olmadı sanırım.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Behiyeciğim,
    duygularımızın karşılıklı olduğunu biliyorsun. İyi ki geldin, iyi ki görüştük canım arkadaşım :).
    Sevgiyle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Bazen insan yuzunu bile gormedigi bir insani, yillar boyunca yakinda tanidigi(?!-ni sandigi) bir dostundan cok daha yakin hissedebiliyor degil mi?
    Bilgisayarlarla kurulan dostluklara kimisi guvenemiyor. Ne de olsa yuzu bile kizarmadan yalan soyleyebilmek de var. Ama ben insanlarin ictenligine ve iyi niyetine inaniyorum. Karsilikli anlayis ve ayni iyi niyet varsa, cok uzun sureli dostluklarin ortaya cikmasi hic de imkansiz degil!
    Behiyeyle tanismis ve birbirinizi sevmis olmaniza ne cok sevindim :)

    Iyi ve icten dostluklar kurulmasi adina... sevgilerle,
    Papatya

    YanıtlaSil
  10. Papatyacığım,
    nasıl şaşırdım anlatamam. Az önce bir başka blog arkadaşımın blogunda yorumunu gördüm ve "Papatya da hiç uğramaz oldu." diye içimden geçirdim. İtiraf ediyorum :). Ama sen beni utandırdın, bir geldim ki yazmışsın. Yazdıklarına katılmamak mümkün değil. Ben de öncelikle iyiniyetle bakmaya çalışıyorum, sonrası kendiğilinden olacaksa oluyor. Maya'ya öpücükler, sevgiyle...

    YanıtlaSil
  11. yazılarınız çok içten. keşke ben de bu kadar güzel yazabilsem ! belki bir gün tanışmak üzere,
    sevgiler,
    gorki

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Gezicini,
    bu güzel sözlerle beni çok mutlu ettin, teşekkür ederim. Belli mi olur? Belki bir gün İpek, sen, ben biraraya geliriz, ne dersin? :)

    YanıtlaSil
  13. Çok fazla bloglarda dolaşamasamda birkaç arkadaşın şimdiden müptelası oldum.Bloguma girdiğim zaman acaba bana yorum bıraktılarmı? telaşı yaşıyorum.Bu çok hoş bir dugu.Yorumlar insana hayat veriyor adeta.Arıyorsunuz o hoş yazıyı.Defnaciğim ne hoş olmuş.İnşallah devam ettirirsiniz.Sanalda olsa burası insan duygularını konuşturuyor ve gerçek bunlar.Zamanla insan sesini duymak istiyor elbet.sizler adına sevindim.sevgilerle..neriman

    YanıtlaSil
  14. sevgili Defne,
    cok isterim, bir ara bulusma organize edelim.
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  15. Bak gördün mü, sen de beni çatlattın şimdi! :) Ben de istiyorum ben de ben dee :))

    YanıtlaSil
  16. Kıskanmadım dersem yalan olur :))

    YanıtlaSil
  17. Bir sürü komşu blog var ama bazılarıyla tanışmayı ben de gerçekten çok istiyorum. Sevgili Münevver'in dediği gibi karşılıklı sempati ve anlayış meselesi. Özendim sizlere :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  18. defnecigim,
    ben 1999 yilinda bilgisayar üzerinden bir arkadas ile tanistim, ve inanmazsin, hala görüsmedim. o anne oldu, ben anne oldum, ölümler, dogumlar, sünnetler, ve hala birbirimize yaziyoruz. neden böyle arkadasliklar olmasin? bende insanlarin ictenligine ve iyi niyetine inaniyorum ve VAR!! senin icin sevindim,
    sevgiler,
    canan

    YanıtlaSil
  19. Ne güzel anlatmışsın canım:) dostluğunuz devamlı olur dilerim...selam ve sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  20. Neriman,
    paylaşmak bu işte, blog ilk açıldığı zamanlarda insan daha bir heycanla bekliyor, kimden ne yorum gelmiş merak ediyor. Bir de böyle arkadaşlıklar gelebiliyor arkasından, insanı mutlu eden.

    Gorkiciğim,
    eşimin askerliğini bitirip dönme telaşı, arkasından aile ziyareti derken, Mayıs ayı biraz yoğun ama şu telaşı atlatınca tabii ki bir organizasyon yapıp buluşalım isterim ben de :).

    Kamileciğim,
    keşke yakın olsaydık, tanışıp, görüşüp, sohbetin belini kırsaydık :).

    YanıtlaSil
  21. Kuzinem,
    kıskanmaaa, bir dahakine sen de gel :). Çok isterim...

    Bocuruk,
    sen de içinin gerçekten ısındığı arkadaşlarınla bir buluşma tertip edebilirsin. Seninle karşılıklı aynı isteği paylaşan birkaç blog arkadaşın oldupğuna eminim ben :).
    Sevgiler.

    Canancığım,
    bizim Açalya ile arkadaşlığımız da öyle işte. İki buçuk yıl önce tanıştık internette. O gün bugündür sadece fotoğraflar, e-mailler... arkadaşlığımız hiç bozulmadı, aynen devam :). Seninle de öyle değil miyiz zaten ? :) Bir gün yüzyüze görüşebilmeyi, Sera- Mina'yı kucaklayabilmeyi diliyorum.

    YanıtlaSil
  22. Serinmavi,
    çok teşekkür ederim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. Defneciğim,

    Ben dostluklar konusunda hep olumsuz deneyimler yaşamış, olumsuz insanlarla karşılaşmışımdır. Artık bu durumu bu şekilde kabullenmeye başladığım dönemlerde senin dostların ile ilgili yazdığın içten cümlelerin benim içimi o kadar ısıtıyor ki, paylaşmak, anlatmak, dinlemek konusunda hep yeni ümitler doluyor içime.

    Sayende Behiye ve blogu ile tanışmak beni de çok mutlu etti, umarim dostluğunuz hep böyle sıcacık olur, paylaşıp bize aktarır bizi de ısıtırsınız.

    İkinize de kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil
  24. defnecigim,

    bende kisaca cani gönülden "insallah" diyorum ve öpüyoruz,

    sera-mina ve canan

    YanıtlaSil
  25. defnecigim,
    az kaldi degilmi esinin dönmesine?
    öptük,
    canan ve sera-mina

    YanıtlaSil
  26. Papatyacigim,
    cok tesekkur ederim bu guzel sozlerin icin. Ben de sevgilerimi gonderiyorum.

    Neriman,
    bugunlerde yapacak cooook isim var :). Yakinda yazarim.

    Canancigim,
    evet cok az kaldi :). Ben de sizi opuyorum.

    YanıtlaSil
  27. Uzaklardan blog bulusmalariniza imrenerek baksam da sicakliginizi sanal alemden de cok iyi hissediyorum. Zaten bu yazsmalar ve yorumlar olmasa bloglar bu kadar cazip olabilirmiydiki. Insanin bir seyleri paylastigi zaman karsisindakinin gozelrinin icine bakmasi gibi bir sey yorumlara heyecan icinde bakmak. Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Merhaba Defne, önclikle yazından çok etkilendim, bireysel hayatların çok ön plana çıktığı günümüzde, sanal dostlukların sıcaklığını çok güzel anlatmışsın, sanırım bu yorumlar sayesinde yalnız olmadığımızı anlıyoruz. Tabi sanal dotluklar gerçeğe de taşınabiliyor pek çok örneğini bloglardan gördüğümüz gibi. Yenilerinin oluşması dileğiyle...
    Ayrıca blogumu ziyaretine ve görüntüleme sorunu için verdiğin bilgiye çok teşekkür ederim. Çözmeye çalışıyorum olmazsa üzülerek şablon değiştireceğim.
    Sevgiler

    Neslihan

    www.alacarte-neslos.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. defneciim,
    kıskanıyorum ama:))))şaka şaka
    ne mutlu sana:)
    Ankaraya döndüğümde mutlaka ayarlayıp hep birlik birşeyler yapalım tekrar:)
    öptüms!

    YanıtlaSil
  30. Nukhetcigim,
    ne guzel anlatmissin, bana birsey kalmamis. Umarim bir gun gorusebilme imkani buluruz da Defne kuzusunun o tatli burnundan opuveririm :)).

    Sevgili Neslihan,
    rica ederim. Sen de hosgeldin, guzel sozlerin icin tesekkurler.

    Kikicigiiim,
    gelismelerden yeni haberim oldu, kutluyorum seni. Ben de su telaslari atlatayim, mutlaka goruselim :). Operim.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails