05 Haziran 2007

Paylaşımlar

Mutlaka birkaç cümle yazmak istediğim bir konu var. Devletşah, Gezicini ve İpek, bu konuda daha önce yazdılar. Geçtiğimiz hafta Cuma günü öğleden sonra vaktin nasıl geçtiğini anlayamadım. İpek'ciğim dışında daha önce hiç görmediğim blog arkadaşlarımla tanışacağım için tatlı, ufak bir heyecan içindeydim. Toplantının yapıldığı mekana girip, bahçeye doğru yöneldim (anlaşıldığı üzere bürodaki son dakika işleri nedeniyle gecikmiştim). Hepsi öyle yapmacıksız ve sıcaktı ki, Cuma öğleden sonramı daha güzel geçiremezdim diye düşünüyorum. Başka kimler mi vardı? Deniz, Bembi, Yıldız, Kıymet, Çekirdeksiz Üzüm, Pino ve Devletşah'ın arkadaşı(artık benim de) sevgili Melike. O güzel günü paylaştığım herkese teşekkür ediyorum. Devamını dilemeyi unutmadan tabii :)...


Bu nefis kurabiyelerle, Papatya'cığımın o insanı alıp çook farklı boyutlara taşıyan yazılarına arkadaş ettiği tariflerden birini deneyerek tanıştım. Tarif çok pratik ve de orjinal. Yağ oranı biraz fazla ama hiç mi kaçamak yapmıyoruz, işte öyle bir zamanda kahve-kurabiye keyfi için ideal. Ben, kakaolu puding tükendiğinden muzlu puding ile denedim, pişman değilim. Evin içine yayılan muz kokusuna ne demeli... Sizi hiç yormayacak ve de hayalkırıklığına uğratmayacak tarif burada. Tarifi alayım derken tıkladığınız o güzel blogdan kolay kolay ayrılamayacağınız konusunda sizi uyarmalıyım. Sonra demedi demeyin! :)

24 yorum:

  1. defnecigim,
    ipek'e de yazdim, sana da yaziyorum, cok hafif kiskandim sizleri...yani icim gitti.

    sonra papatyamizin kurabiyelerini yapmissin, cok güzel görünüyorlar, ben zaten senin, papatya, ipek ve selen'in müptelasi oldum. iyi ki varsiniz...sonra sana süpriz sari pismaniyenin kuyu basinda, cimenlerin üzerinde resmini göndermek istiyorum.

    cok öptük,
    canan

    YanıtlaSil
  2. Defneciğim;

    Cuma günü eve geldiğimde kendimi uzun zamandır bu kadar hafiflemiş hissetmediğimi fark ettim. O kadar keyifliydi ki... Seninle tanıştığım için çok çok memnunum. O gün yağmur altında sana şöyle sımsıkı sarılamadım ya içimde kaldı. İlk görüşmemizde...

    YanıtlaSil
  3. Canancığım,
    ben de olsam hafif :) de olsa kıskanırdım. Umarım bir gün seninle de aynı keyfi paylaşırız. Sarı pişmaniyenin fotoğraflarını sabırsızlıkla bekliyorum. Unutmadan, sen de iyi ki varsın!

    Devletşah,
    yorumun nasıl mutlu etti beni. Taksiye doğru koşturman hala gözümün önünde, iyi yağmıştı gerçekten. Bir dahaki sefere ben de sana sımsıkı sarılmak için fırsatı kaçırmayacağım.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Defneciğim, ne yapsak? Cuma sohbetleri mi düzenlesek :) Herkesin tadı damağında kaldı, ama yemeklerden değil sohbetten... Ben yazı yazmadığım için şimdi utandım kendimden :) Devletşah'ın yazısına yorum ile katılmıştım, bunu anımsayınca affettim kendimi :))

    Kurabiye benim uzmanlık alanımdır. Yapması değil, yemesi... Çok güzel görünüyor, yapsam ve yesem iyi olur... Eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. Defne!
    tam da bizim oraların kokusu var sende, hatta bakışları.(ben yarı Orta Anadolu, yarı Batı Karadenizli, hatta biraz da Selanikli'yim). bizim oralardan olan birini tanıdığıma pek sevindim! yine görüşelim, çay içelim, hatta yanına kek yapalım!
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  6. Oh ooh Allah muhabbetinizi bozamasın efendim :)) Afiyetle yiyin için. Hani ben de isterdim ama.. birdahaki sefere artık :)) Kucak dolusu sevgiler Defnecim :)

    YanıtlaSil
  7. Defneciğim,

    Kurabiyeleri beğenmeye pek sevindim, ben de ilk yaparken ''bundan sonra kesinlikle muzlusunu yapmalıyım'' demiştim. Afiyet şeker olsun,

    Deniz demiş ki; ''Cuma buluşmaları mı yapsak?'' Vallahi o kadar imrendim ki son birkaç gündür size, tamam kabulum; ben her cuma sabahı İstanbul'dan yola çıksam iyi ihtimal öğle yemeği sonrası kahve vaktine yetişirim:))

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Denizciğim,
    ne güzel yazmışsın. Cuma sohbetleri mi düzenlesek? Cuma mı olur bilmem ama bu sohbetleri yinelemekten yanayım ben de. Sen yeter ki iste, bir dahaki sefere kurabiyeler olsun çantamda senin için :).
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Görkemciğim,
    ben de aynı şeyi seni gördüğümde düşünmüştüm. Çaylı, kekli bir sohbet Bence de hiç fena olmaz :).
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Kamileciğim,
    bir dahaki sefere de sen konuk olursun İstanbul'dan Devletşah'ın yerine :). Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  11. Papatya'm,
    canım arkadaşım, iyi ki varsın. Sen yeter ki gelmek iste, bu toplantılar bitmeyecek ki. Gördüğün gibi hiçbirimizin vazgeçmeye niyeti yok :). Gelebilsen ne mutlu olurum. Zaman ne gösterir bilinmez, belki de yakında görüşürüz :).
    Sevgiyle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  12. Papatya gibi ben de çok kıskandım bu toplantıyı. Ne güzel böyle kafa dengi arkadaşlar bulup bir araya gelebilmek.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  13. ellerinize sağlık harika görünüyor, siteniz de çok güzel.

    ben de tüm blogger arkadaşları ziyarete bekliyorum:

    http://selinche.selinozgur.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. defnecim, kahve de bahane kurabiye de... ne zaman olursa gelirim, bana çay olsun yeter :) yok çantanda kurabiyen varsa, onu da yerim geri çevirmem :)) ee ne zaman buluşuyoruz?

    YanıtlaSil
  16. daha sık yapalım! daha sık yapalım! ben bişi bundan anlamadım!! :)))

    YanıtlaSil
  17. Burçinciğim,
    umarım bir gün biraraya gelmek mümkün olur da sohbetin belini kırarız.

    Selinciğim,
    çok teşekkür ederim. İlk fırsatta siteni ziyarete geleceğim.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  18. Denizciğim,
    ne zaman istersen kapım açıktır. Büromda çay her daim hazırdır, kurabiye dersen, birgün önceden haberdar et beni, o da hazır olur canım arkadaşım :). Ya da bakarsın ben bir sürpriz yaparım :).

    Bengiciğim,
    bence de yine yapalım :). En yakın fırsatta değil mi? :)

    Öptüm ikinizi deeee!

    YanıtlaSil
  19. Devletşeh çok haklı,
    Sen gerçekten de insanda "şöyle en içteninden sımsıkı sarılmalı" duygusu uyandırıyorsun Defne ciğim. Birdahaki görüşmemizde bende bunu yapacağım!

    Hepinizi tanıdığıma öyle mutluyum ki, hayatıma başka türklü bir ışık kattınız hepiniz. Benim aklıma yine bir toplantı geliyor da, dur biraz başım şaşkın bu aralar:))
    Sevgiler
    ipek

    YanıtlaSil
  20. Yehuuu! Yeni bir toplantı mııı?

    İpekciğim,
    bu çok güzel olur. İşlerini halledince haberlerini bekliyorum.

    Yazdığın cümleler beni mest etti, koltuğuma şöyle kasılarak daha bir yerleştiğimi farkettim :).

    Sevgiyle kucaklıyorum ve de kucaklayacağım.

    YanıtlaSil
  21. Defne'ciğim buradaki yazışmalardan sonra yüzyüze tanışmak çok güzel bir duydu. Sanki çok önceden arkadaşmış gibi oluyor insan hiç yabancılık çekilmiyor bende bu duyguyu İzmir'de olan blogger arkadaşlarımla yaşadım ve çok memnun kaldım. Kurabiyen çok güzel ve tarifde çok kolay. Un kurabiyesinden de az malzemeli olan bir kurabiye bu ellerine sağlık canım sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  22. Ne zaman ne zaman ben de gelebilecek miyim bu toplantıya...1018

    YanıtlaSil
  23. Defnecigim,
    bulusmalariniz,mini sohbetleriniz(ben ancak yorumlari okumakla yetinebiliyorum)beni de kiskandirdi,imrendim diyeyim.Insallah hep boyle devam eder dostluklariniz,Turkiye'deyken neden bir firsat yaratip seninle yakindan tanisamadim diye de kendime sitem ediyorum.Umarim bir dahaki ziyaretimizde Deros'la cat kapi yapabiliriz.Optuk.

    YanıtlaSil
  24. Sevgili Almula,
    kesinlikle katiliyorum, bu toplantilar cok iyi geliyor insana. Kurabiyeleri denemelisin, gercekten cok pratikler.

    Devcletsahcigim,
    ben de bilmiyorum ki ne zaman. Ipek telaslarini kolaylasin, ayarlayacak sanirim :).
    Sevgiler.

    Jalecigim,
    neredeyse uc yil oldu arkadasligimiz baslayali. Yuzyuze gorusemedik belki ama bir gun mutlaka o da olacak. Hem Derencigim el opecek yasa da gelmis olur :P...Canim, bir dahaki sefere bir firsat yaratmaliyiz mutlaka.
    Opuyorum.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails