06 Ağustos 2007

Yokluğumda...


Aynen bu durumdayım. Pestilim çıktı derler ya öyle işte. Önceki haftalarda sayıklayıp duruyordum, herkes bilir :), dişlerimin tedavisi ile uğraştım. Sıcaklarla boğuşurken geçen haftanın başında beni esir alan bir burun tıkanıklığı, boğaz ağrısı, halsizlik ve tüm bunların üstüne yine o ünlü sıcak havanın da katkısıyla geceleri uyuyamama. Şimdi biraz daha toparladım ama küçük çocuklar gibi burnum akıyor :) ve hala ses tonum kendi sesimin tonundan çok uzak. Hafta ortasında, babacığımın uzun zamandan beri ertelediği ameliyatı doktorumuz tarafından yapıldı, safra kesesi ve dolayısıyla safra taşları babamın vücuduna artık rahatsızlık veremeyecekler. Babacığımın iyi olması beni öylesine rahatlattı ki. Ben de iki yıl önce kurtulmuştum bu safra kesesi ve taşları çetesinden :).

Bu arada tatilin sadece hayali var, kendisi uğramadı henüz bizim buralara. Eylül'de var bir planımız ama o zamana kadar iş-ev-balkon-karpuz dörtlüsü favorim :). Anlayacağınız ben döndüm. Dinlenemedim ama özledim...

39 yorum:

  1. Yaşasın!
    Hoşgeldin Defneciğim, özlediğin kadar özelttin de..
    Babacığına da sana da geçmişler olsun, havalar serinledi bak, artık herşey daha zinde olacak..

    Sevgiler arkadaşım,

    YanıtlaSil
  2. Papatyacığım,
    bu hızlı ilgi beni çok şımarttı ona göre :P. Teşekkür ederim. Sana yazmayı da ihmal ettim son günlerde ama okudum, hiç kaçırmam :).
    Sevgiyle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin Defne'ciğim, ne iyi ettin.
    Sevgiler kocaman,

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin defnecim, çook çok geçmiş olsun! neler olmuş meğerse öyle.. çoğu atlatılmış ya, dinlenirsin inşallah! :)) karpuuuuzzz :)) nam nam nam!! :D

    YanıtlaSil
  5. Hosgeldin Defne
    Bende bendeki yorumlarini gorunce donmus ama daha yazisini yazmamis diye dusunuyordum ki yeni yazini girmissin. Once babana gecmis olsun sonra da sana dislerinden dolayi. Sana bir sir vereyim mi? Balkonda yenen kharika bir karpuzdan ala tatil mi olur? Bizim simdi esimle en buyuk hayalimiz simdi Turkiyede olsak balkonda otursak ve buz gibi bir karpuz yesek aksamustu serinliginde havanin. Hayali bile guzel. O yuzden tatidini bir kerede benim icin cikar. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Defneciğim, sana ve babana çok geçmiş olsun. Döndüğüne çok sevindim...

    YanıtlaSil
  7. Defneciğim;

    Bir türlü arayamadım seni... İlk yorumunu aldığımda hemen baban için arayayım dedim. Ama bu defa numarayı bulamadım... Çok savrukum bugünlerde...

    Sana da çok geçmiş olsun. Dişlerin bitmiş en azından. Gerçi karpuz için pek lazım değil ama olsun.

    Tatil mi? O da ne???

    YanıtlaSil
  8. Defnecigim,
    babacigina ve sana cok gecmis olsun canim.Tekrar dondugune sevindim,cok beklettin.Umarim en kisa zamanda bekledigin tatiline kavursun.Memleketimin karpuzlarindan benim icin de ye olur mu?:)

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldin Defneciğim. geçmiş olsun canım. umarım en kısa sürede toparlanırsın. hasta olunca hçbir şeyin tadı olmuyor. sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Burçinciğim,.
    çok teşekkür ederim. Benden de sevgiler :).

    Benbiii,
    sağol. Çok özledim seni, hepinizi. Bu arada Melon'un yazıları ne hoş öyle. Selamlar. Seni de sevgiyle kucaklıyorum canım arkadaşım.

    Nükhetciğim,
    teşekkürler. Demek ki bizim balkonda karpuz keyfimiz başka birinin hayali olabiliyormuş. Aslında bu hayalleri Amerika'da yaşadığım iki yılda fazlasıyla biriktirmiştim ben de :)). Haklısın, tamam senin için yiyeceğim bu akşamki karpuzumu balkonda :)). Öpüyorum kuzucukları da seni de.

    YanıtlaSil
  11. Denizciğim,
    dün sesini duymak bana iyi geldi. Çok teşekkür ederim. Bir dahaki ilk fırsatta görüşmek üzere.

    Devletşah,
    ben de seni arayamadım, fırsat bulamadım telaştan. Yahu ben senin savruk olduğuna bir türlü inanamıyorum. Olsa olsa taşınırken kaybolmuştur :). Ben sana yazarım yine numaralarımı. Öperim.

    Kıymetciğim,
    sağol. Sana o gülücük ne de yakışmıştır şimdi :).

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun. Bende yeni takibe başladım sizi :)

    YanıtlaSil
  13. Defneciğim ha bugün ha yarın derken sana yazamadım. Senin bildiğin malum sebeplerden. Babacığına çok geçmiş olsun. Selamlarımı ilet lütfen. Seni de çok öpüyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Tatile bir giden bir de gitmeyen pişman zaten. Biz güzel bir haftanın ardından sersefil hasta döndük. Süperiz. Size de ailece geçmiş olsun. Evet, insanın canı neresi acıyorsa orada oluyor, ama hiçbiri "hayati" bir dert değil sonuçta. Yeter ki çaresi olsun, di mi? :)

    Biz de sen yokken -haberin yoktur diye söyleyeyim dedim :P- gittik geldik tıkladık. Öyle yani. Uzatma hatuncum bu kadar arayı! Olmuyor! ;)

    YanıtlaSil
  15. Eda,
    hoşgeldin, ne iyi ettin :). Ben de iade-i takibe başlasam iyi olacak :)).
    Sevgiler.

    Behiyeciğim,
    biliyorum durumu, canını sıkma sen. İyi dileklerin için teşekkür ederim.
    Sevgiyle kucaklıyorum canım arkadaşım.

    Rahel,
    üzüldüm şimdi tatilden hasta dönmenize. Ben de özledim bu arada :).

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Defne,babana ve sana geçmiş olsun.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Defnecim hoşgeldin:), çok özlettin kendini, çooook.
    Hergün sayfana gelip de dönmemiş olduğunu görmek çok üzücüydü, neyse ama dönüşün muhteşem oldu; güzel haberlerle geldin. Babanın şimdi iyi olmasına çok sevindim. Ona ve sana büyük geçmiş olsun.

    Umarım hakettiğin dinlenceyi de yaşayacağın tatile kavuşursun bir an önce (gerçi bu senin yazılarından bir süre daha ayrı kalmak anlamına gelebilir:( ama dinlence de gerekli).
    Tekrar hoşgeldin, sefa getirdin:)).
    aslı

    YanıtlaSil
  18. Defnecim hosgeldinn
    cok buyuk gecmisler olsun...
    babanin iyi olmasina da cok sevindim.Ben de dislerimden birsey cikacak diye ödüm kopuyor.
    Yaa karpuz dema walla : -(
    Burda sadece bir kere karpuz yedik oda zaten ici gecikti : -(
    Bir yerlere gidemeseniz de tatil tatildir.
    öptüm,

    YanıtlaSil
  19. Bu mübarek günde dilerim hepimizin duaları kabul olsun. İyi kandiller dilerim.
    Sevgiler…

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Serpil,
    cok tesekkur ederim.

    Aslicigim,
    guzel sozlerin beni cok mutlu etti, tesekkurler. Tatile kavusmaya daha cok var ama yeter ki saglik olsun, o da olur. Yok yok bu kadar ara vermem herhalde :). Optum.

    YanıtlaSil
  21. Gulaycigim,
    tesekkurler. Tuh karpuz yiyememenize uzuldum simdi :(. Keske gonderilebilecek birsey olsaydi :). Aman dişlere dikkat.

    Perihan,
    sagol.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Hoşgeldin canım,yine burada olmana çok sevindim...selamlar...........

    YanıtlaSil
  23. Çok geçmiş olsun bu arada......

    YanıtlaSil
  24. Defnecim çok geçmişler olsun,
    Uzun zamandır blog okumuyordum şimdi gördüm yazdıklarını. Neyse ki herşey yoluna girmiş,
    Çok öperim
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  25. Serinmavi,
    çok teşekkür ederim.

    Pınarcığım,
    teşekkürler. Neyse ki sen de döndün ama çok da özlettin :). Yakın zamanda tekrar biraraya gelelim ama bu sefer karşılıklı şöyle belini kıralım sohbetin değil mi? :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. Kesinlikle:)
    Geçen sefer jöle gibiydim, biraz iyi değildi ruh halim ama bu sefer dediğin gibi olsun:)
    Sizden haber bekliyorum,
    öptüm çok:)

    YanıtlaSil
  27. defne merhaba ,sana da babana da geçmiş olsun.Kendini çok yorma ,sıcaklık ve susuzluk için en güzelini yapıyorsun;karpuz;)

    YanıtlaSil
  28. Sevgili Defne, ben yine rutin seyahatim için yoktum bir kaç gündür. Şimdi okuyorum yazını. İkiniz de rahatlamışsınız ya, gerisi hallolur artık. Eylülde tatilini yaparsın inşallah. Bu yıl ben de tatil yapamadım. Çocukların programları, hastalık derken bundan sonra da olmaz zaten. Ama ben şikayetçi değilim. Memnunum bu durumdan. Sağlık olsun da.
    Öpüyorum seni, sevgiyle...

    YanıtlaSil
  29. Defnecan
    tekrar hem sana hem de babana çok geçmiş olsun, her şeyin başı sağlık!
    en güzeli de tatili beklemek di mi?
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  30. Ay ay Defnecim gelmis yazisini bile yazmis... Hosgeldin...Cok ama cok gecmis olsun. Umarim cabucak atlatir babacigin, simdiden sonra da rahat eder. Biz de tatile gitmedik daha. Aslina bakarsan ben pek sevmiyorum bu yaz tatili islerini. Ben daha cok erken sonbahar ve baharin baslangicinda tatili seviyorum. Ozlemistim seni, iyiki dondun. Kendine iyi bak, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  31. Pınarcığım,
    şu tatil furyasını herkes bir atlatsın, buluşalım. Görüşmek üzere, öpücüklerrr..

    Perili köşk,
    hoşgeldin bloguma. Sıcağa iyi geliyor da susuzluğua çare olmuyor malesef bu karpuz güzeli :). Şimdi de "ne zaman tekrar kesilecek acaba" psikolojisindeyiz. Yazık bize :(.

    Münevverciğim,
    yorumunu görmek beni mutlu etti. Eylül'deki tatilim de gerçekleşemeyecek gibi, eşimin işi nedeniyle bir geziye gitmesi gerekiyor aynı tarihlerde. Bakalım, bir mucize olur belki :).

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. Görkemciğim,
    teşekkür ederim. Kesinlikle haklısın, herşeyin başı sağlık. Tatil işi muallakta malesef, beklemiyorum bile artık :). Öptüm.

    Nezaketciğim,
    teşekkürler. Tatil konusunda aynı fikirdeymişiz ama eşimin iznine göre ayarlamak zorunda kalıyoruz bazen. Sanırım bir sonbahara merhaba tatili yapacağız bu gidişle:).
    Sevgiyle kucaklıyorum canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  33. Çok güzel bir hafta sonu diliyorum.
    Sevgiler…

    YanıtlaSil
  34. Aaa, şablon değişikliğiii :) Sürpriz oldu, hele de ben şu aralar şablon şablon gezerken... Hayırlı olsun, yazıyla dolsun :)

    YanıtlaSil
  35. Sevgili Defne,
    Ankara'dayken seninle gorusmeyi de cok istedim ama olamadi. Hulya ile buluistugumuzda cok bekledik kismet olmadi. Sevgilerimi gonderiyorum, dondum artik her zaman gorusmek dilegiyle.

    YanıtlaSil
  36. Perihan,
    gecikmiş olarak teşekkür ediyorum :).

    Denizciğim,
    teşekkür ederim, beğendin değil mi ? :)

    Aybikeciğim,
    bir dahaki sefere önceden kararlaştıralım olur mu? Bir türlü randevuları erteleyip görüşmeye gelemedim. Telefon ettiğimde de ayrılmıştınız. Artık mutfağındasın, bakalım ne sürprizler bekliyor bizi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  37. defnecigim merhaba,

    yazini okuyunca sanki kendimden bahsediliyor sandim...3 ay sonra geri döndük fakat benimde pestilim cikti, cok yoruldum cok. simdi söyle yavas yavas kendime geleyim de tariflerimin basina geceyim.

    öpüyoruz,
    sera-mina & canan

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails