20 Ağustos 2007

Ye - 25...Kahvaltı...Peynirli Çiçekler


En tembel etkinlik katılımcısı ünvanımı yine kimseye kaptırmıyor, çok pratik ve zamanınızdan fazla çalmayan bu tarifin arkasına sığınıp, etkinliğe kendimi de dahil ediyorum :)). Milföy hamurunu çok sık kullanmasam da buzluğumda acil durumlar için bulundururum. Kullanacağınız malzemelerin miktarını kendi keyfinize ve ihtiyacınıza göre ayarlaryabilirsiniz.

milföy hamuru (Ben çiçek desenli kalıp ile kesmeyi tercih ettim, siz bir kareyi dörde bölerek bu küçük kareleri de kullanabilirsiniz.)
beyaz peynir
labne peyniri(az miktarda)
taze dereotu
taze sivri biber(ince doğranmış)
pul biber

Milföy çiçeklerini üzerine yumurta sarısı sürüp, çörekotu veya susam serperek pişirin. Soğuduktan sonra ortadan ikiye ayırıp, tüm malzemeleri karıştırarak elde ettiğiniz karışımdan sürün ve tekrar üstüste kapatın.

Kahvaltı tabağınızda şık ve de farklı bir lezzet olacak diye düşünüyor, etkinliği düzenleyen Lezize'ye kolaylıklar diliyorum.

42 yorum:

  1. Ya bunlar çok şirin Defneciğim ellerine sağlık. Şu milföylerin lightlarını çıkarsalar pek bir memnun olacağım.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Lütfen.. Ünvanıma dokunmayın.. En tembel etkinlik katılımcısı benim.. Ne yapacağımı düşünmekten katılamadım bile :)

    Süper görünüyorlar.. Şimdi sen o çiçeklerin miniklerini yap.. Sonra kızarmış ekmek yerine çorbalara serp... Yerken beni hatırla...

    YanıtlaSil
  3. Sayfa değişikliği var. Eskisi de güzeldi, bu da güzel.Böreklerin hele pek sevimli. Eline sağlık.
    Nane Limon.

    YanıtlaSil
  4. Defne'ciğim çok güzel olmuşlarrr...
    Bakınca içim açıldı ve tabi ki yemek istedim ama yutkundum sadece.
    Ayrıca tembel işi değil ki. Uğraşmışsın baya. Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. sunum benim için çok ama çok önemlidir ve bu küçük çiçeklere bittim,süper,ellerine sağlık,devletşahın önerisini ise ayrıca çok beğendim(çorbaya küçük çiçek..)

    YanıtlaSil
  6. sevgili defne,
    bence bir işi düşünmek, planlamak ve ortaya bir şey çıkarmak son derece önemli. emeklerine değmiş, son derece güzel olmuş çiçeklerin!
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  7. Papatyacığım,
    sağol canım benim. Ben de çok isterdim light milföy hamuru üretilmesini :). Öpüyorum.

    Devletşahcığım,
    sevsinler, yok öyle yağma ünvanımı kaptırmam kimseye :P. Güzel sözlerin için teşekkürler. Çorbalara serpme işini ben de yaparım arada bir. Seni pek çok detayda hatırlıyorum zaten ben, özledim de...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Hem pratik hem çok şık.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Münevverciğim,
    şablon değişikliğini ve de börekleri beğenmene sevindim, teşekkürler.

    Burçinciğim,
    sen gel buralara, yaparım ben sana :).

    Perili Köşküm,
    teşekkürler. Sunumu gerçekten hem şeker hem de şık oldu. Çorbalarda daha minikleri harika oluyor :)

    Görkemciğim,
    takdir edilmek çok güzel, teşekkürler.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Özlemciğim,
    teşekkür ederim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. amanııın çok güzel olmuş bunlaar :)) kahvaltıya gelen misafirleri sofranın görüntüsüyle mest etmek için birebirmiş defnecim! ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Papatya, Defnecigim, light milfoy hamuru satiliyor, gecen gun gordum markette hatta cok da sasirdim. Alsam mi acaba diye dusunup sonra normal! ini aldim. Milfoyu ben de sadece acil durumlar icin veya gerekirse diye buzlukta tutuyorum genelde ve pratikligi hosuma gidiyor. Kahvalti etkinligi ve ondan onceki bir kac etkinlige daha katilamadim ama (yani tembellik anlaminda sanki ben bir adim ondemiyim ne?)bloglari gezerek yeni bir suru tarif bulacagimi dusunuyorum. Ellerine saglik Defnecigim, cok cici olmuslar. Bu arada bakiyorum header degismis cok da guzel olmus...

    YanıtlaSil
  13. Tembellik ünvanı bence benim olmalııı:)) Defneciğim hem yeni dizayn hem de çiçekler çok güzel olmuş. Ellerine sağlık, sevgilerimle. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Defne,
    Benim tarifimi görmedin anlaşılan! Tembellikten değil ama pratiklikten diyelim senin güzel ekmeğine de.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Olmaz en tembel etkinlik katılımcısı benim, lütfen :) Aylar oldu ki bir etkinliğe katılamadım, bir tembellik bir tembellik nolcak böyle.
    Senin peynirli çiçeklerin çok güzel olmuş ama, ellerine saplık Defnecim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  16. Bembiciğim,
    çok şekerler değil mi? Beğendiğine sevindim :).

    Nezaketciğim,
    bu vesile ile tüm tembeller itiraf ettiler :). Light milföy hamuru varmış demek? Ben de bir dahaki gidişimde dikkatli bakayım acil durum kurtarıcısının light olanına :).

    İkinizi de öpüyorum.

    YanıtlaSil
  17. Behiye'm,
    nasıl mutlu oldum yorumunu görünce. Sesini duymanın verdiği keyif ayrı tabii :). Teşekkürler canım arkadaşım.

    Sevgili Tijen,
    teşekkür ederim, çok naziksin.

    Yeşimciğim,
    buyurun bakalım, tüm tembeller burada :P. Güzel sözlerin için teşekkür ederim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Defne,
    Ben bu fikri cok sevdim. Kizima ilk firsatta yapacagim, hamuru degisik kaliplarla keserek kizim gibi ayni seyleri yemekten sikilan bir prensese degisik alternatifler sunmayi planliyorum, hatta sanirim ben aralarina henuz hamurlar sicakken taze kasar koyacagim ve nutella surecegim. Bu super fikir icin sana cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  19. cok seker olmuslar ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  20. Sen bilirsin isini! yine en kolaya en guzeli konduruvermissin iste...

    YanıtlaSil
  21. Defne'cigim,
    Ne desem.... Goruntu guzel, sunum guzel, eminim tadi daha da guzeldir. Ellerine saglik. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Defne Merhaba
    Milföylü tarifler benimde favarim çok hoş olmuşlar ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  23. HARIKA GORUNUYORLAR EN KISA ZAMANDA DENENECEK...
    ELLERINE SAGLIK...

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel olmuşlar Defne.. İki sabahtır kahvaltı yerine fotoğraflarıyla idare ediyorum valla. :)

    YanıtlaSil
  25. Defneciğim, yeni sayfan çok şık ve güzel olmuş. Üstelik resim de ne çok sana benziyor, harika.
    Bu minik çiçeklere gerçekten bayıldım, fikir hoş, uygulama kolay daha ne diyim, süper.
    Çok iyi bir tarif çıkartmışsın ortaya.
    Light milföy hamuru mevcut. Ama diğeri kadar lezzetli olmamakla birlikte kabarmada da aynı sonucu vermiyor ne yazık ki:) Tecrübeyle sabit..
    Öpüyorum

    YanıtlaSil
  26. sevgili defne gerçekten çok şık olmuş.şahane görünüyor.slmlar.

    YanıtlaSil
  27. Nihancığım,
    işine yarayacaksa çok mutlu olurum ben de :). Tatlı kızına yarasın!

    Sevgili Nihan,
    teşekkür ederim.

    Açalyacığım,
    sağol canım arkadaşım. Evet evet logodaki kesinlikle benim :).

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. Aybikeciğim,
    sağol arkadaşım, mutlu ettin beni :).

    Zerrin,
    teşekkür ederim.

    Kıymet,
    sağol, özledim seni :)...

    Rahel,
    teşekkürler ama aman dikkat, fotoğraf karın doyurmaz, halsiz düşersin!! :P

    İpekciğim,
    çok teşekkür ederim. Beğenmen beni mutlu etti, senin fikrin benim için çok özel :). Bu arada neyin light olanı lezzetli ki milföy hamurununki olsun ? :))Öpüyorum.

    Sevgili diyalog yemekleri,
    teşekkürler.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  29. Defne merhaba,
    Pratik diyelim tembel olmaz..Çok da şirin olmuşlar üstelik.
    Eline sağlık

    Sevgiler
    Müge

    YanıtlaSil
  30. Mügeciğim,
    teşekkürler :).

    YanıtlaSil
  31. Zaten fazla ugrasmadan hem leziz hem de sik seyler rtaya cikarmaktir marifet. Iste sen bunu super yapmissin. Ne iyi fikir ya kaliplarla milfoy kesmek. Babaciginin iyi olmasina sevindim, bir de senin dislerin tam anlamiyla biter insallah. Sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Nukhetcigim,
    bitti bitti benim disler de bitti :). Yine guzel sozlerinle fethettin, sagol.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  33. Defnecim,
    hem peynirli ciceklerin hem de yeni blogun cicek gibi insanin icine bahar huzurlugu veriyor.
    Ellerine saglik,pratik,yaratici arkadasim.
    Ben de burda biliyorsun milfoylerin amerika versiyonunu kullaniyorum.Cok pratikler coook.

    YanıtlaSil
  34. Çok şirin olmuş çiçekler ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  35. banner super olmus defne, bayildim!

    YanıtlaSil
  36. Jaleciğim,
    sağol canım arkadaşım. Oradaki milföyler de iş görüyor :), sen de ne güzel şeyler hazırlıyorsun kimbilir :). Öpüyorum.

    Almula,
    çok teşekkür ederim.

    Evrenciğim, teşekkürler, beğenmene sevindim. Ben de bu halini çok sevdim :).

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  37. Sevgili Defne,
    Mutfakta Zen'in linklerine eklendin diyecektim. Sevgiler gönderiyorum buralardan.

    YanıtlaSil
  38. harika bir site bayıldım... blog dünyasında yeniyim inşallah dahada geliştireceğim... sitenizi çok sevdim takipçisi olduğum sitelere ekliyorum....
    iyi çalışmalar.....

    YanıtlaSil
  39. Tijen,
    teşekkürler.

    Sevgili Mutfak Kuşu,
    aramıza hoşgeldin. Güzel sözlerinle beni mutlu ettin, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  40. Ne kadar güzel olmuslar,masada süsü gibi olur.Ellerinde saglik

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails