18 Eylül 2007

Bundan İbaret...


Tam anlamıyla dinlendiren bir tatildi benimki. Hem kafamı hem de bedenimi dinlendirdim. Sabahları erkenden yapılan yürüyüş sonrası, spor salonunda yarım saatlik çalışma, arkasından dalga sesleri eşliğinde kahvaltı ve çay keyfi. Nasıl oldu da böyle ye-iç-yat bir tatile bu kadar rahat adapte oldum bilmem...belki çok yorulmuş olmamdır nedeni...yoksa durur muydum hiç yerimde, gezmek, görmek ve de bol bol fotoğraf çekmek için can atardım. Bu sefer öyle olmadı; kendimi, denizle doğa arasında, elimi sadece kitap sayfalarını çevirirken kıpırdattığım bir 10 güne teslim ediverdim.

İyi de etmişim. Ruhum dinlendi, bedenim ise ondan fazla.

24 yorum:

  1. okuyunca yazını, dinlendim inan ki defnecim :)) dünyanın en tatlı avukatı sen olsan gerek! ;)

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldin... Bazen sadece yatmak da iyidir..

    YanıtlaSil
  3. Defne'cigim,
    Hosgeldin, ne guzel dinlenmissin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. oo hoşgelmişinnn.. ne güzel di mi tatil?
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  5. RESMINDE ANLATTI TATILININ KEYFINI..HOSGELDIN..

    YanıtlaSil
  6. Ben de böyle bir tatilin özlemi içindeyim. Kim bilir, belki önümüzdeki sonbahara. Hoş geldin.
    Nane Limon

    YanıtlaSil
  7. okurken bile mayıştım yahu...
    yeni bitirdim tatili ama hemen de özlemişim....

    YanıtlaSil
  8. Aaaah ah ! Ben öyle bir tatile nasıl hasretim bu yıl! Bebişle tatil, mesai arası koşturmaca oluyor ama neyse, seneye belki, ya da sanırım bir sonraki sene...inşallah yani !!!
    İçine sinsin, çalışırken filan gözlerini kapayıp o anları bir daha yaşarsın!

    YanıtlaSil
  9. Hoşgedin Defne'ciğim.
    Sesini duymak ne güzel.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldin,
    bu yıl tayilini evde geçirenlerdenim ama o bie bana çok iyi geldi. Yaşasın tembellik :)

    YanıtlaSil
  11. Bembiciğim,
    tatlı çizerin tatlı :P avukatıyım ben :)).

    Devletşahcığım,
    kesinlikle haklısın. Bu zamana kadar nasıl da keşfedememişim :).

    Aybikeciğim,
    sağol, hem de çok güzel dinlendim.

    Görkemciğim,
    teşekkürler, güzel olmaz mı tatil, pek güzel pekk! :)

    Kıymetciğim,
    fotoğraf aslında New Orleans'tan ama tatil sonrası dinginliğime çok uydu. Hepinizi özledim, yine biraraya gelsek diyorum.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Münevverciğim,
    teşekkürler, umarım en yakın fırsatta bu dileğini gerçekleştirebilirsin.

    Denizciğim,
    hoşbuldum :).

    Perili Köşkcüğüm,
    aman aman dur bir dahaki tatile daha çok zaman var, en azından benim için. Ne o öyle yeniden tatil isterim falan :). Ben de gaza gelirim sonra :P.

    Ceylancığım,
    sen de çok hoş birşey yaşadın, darısı bana :). Tatil dileğin de biran önce gerçekleşsin umarım.

    Burçinciğim,
    sağol, şimdi ben de iadeyi ziyarete geleceğim hepinize :).

    Kuzineciğim,
    senin şu kuzineli evden fotoğraflarına bayıldım.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Heh heh heh... demek ki neymiş: Artık eksik kalmadığına göre en kısa zamanda toplanılıyormusşş:)
    Mail zinciri başlasın lütfen.

    YanıtlaSil
  14. Hoşgeldin Defneciğim,
    Tazelenmiş ruhundan azıcık da bana uzatıverir misin:)

    YanıtlaSil
  15. Papatyacığım,
    lafı mı olur, hemen bir parça dingin ruh gönderiyorum sana :).
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Bünye kendisi için en iyi olanı bilir. :) Benimki benden akıllı, seninki de öyle sanki. :D

    Hakikaten "hoş"geldin..

    YanıtlaSil
  17. Evet, ne iyi etmişsin de dinlenmişsin..
    Döndüğüne sevindim :)
    Kahveye bekliyorum hala!

    YanıtlaSil
  18. OOhhh ! Allah içine sindirsin ! Yenisine inşallah...

    YanıtlaSil
  19. Defnecim hoşgeldin:)!!
    Bana göre de tatil demek tam olarak iç huzuru yakalamak, ruhu ve zihni büsbütün dinlendirmek demektir.
    Senin tatilinde de aynen böyle olmuş, ne güzel:).
    Tekrar hoş geldin, seni yine burda görmek harika:).
    Sevgiler.
    aslı

    YanıtlaSil
  20. Hoşgeldin Defneciğim, rüyamda gördüm dönmüşsün diye. Ama ben bir sürü güzel fotoğraf gördüm, tatilde çekmişsin:)) Hepsi çok güzel diyordum...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Hosgeldiiin :) nereye gittiniz? bir de nasil yan gel yat tatiliymis o yahu? her sabah yuruyup spor salonuna da gitmek neyin nesi? yat yattigin yerde :P

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails