04 Eylül 2007

"Sonbahara Merhaba!" Tatili :)

22 yorum:

  1. sevgili Defnecan,
    iyi yolculuklar, iyi tatiller. dönüşte görüşmek üzere inşallah...
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  2. İyi tatiller Defne'ciğim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. İyi dinlenmeler, iyi arınmalar arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  4. Ohh sonunda..
    Uzun zamandır hak etmiştin güzeeel bir tatili. İyi dinlen, kafayı boşalt. Güzel bir kışa hazır olalım hep birlikte.

    İyi tatiller şeker.

    YanıtlaSil
  5. İyi tatiller Defne'ciğim. Umarım çok güzel bir tatil olur.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. iyi tatiller defnecim,güzelce dinlenip,bol enerji topla...

    YanıtlaSil
  7. Güzelce dinlen, dönüşünü bekliyoruz.
    İyi tatiller.
    Sevgiyle, Nane Limon

    YanıtlaSil
  8. Iyi tatiller Defne'cigim, en guzeli sonbahar sonbahar tatilleri bana göre. Aksam serinliginde hafif bir seyler icmek, kimbilir ne guzel olurdu simdi... Gule gule gidin, bol enerji ile donun. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. En güzelini yaptınız mecburen de olsa.. Eylül'de deniz daha güzel, her yer daha sakin, hem de ucuz... İyi tatiller...

    YanıtlaSil
  10. Defne'cigim,
    Iyi tatiller, iyi yolculuklar.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. En guzel zamanda tatile gidiyorsunuz, iyi tatiller canim, esine selamlar.

    YanıtlaSil
  12. a-aa :)) sen bütün yaz yazma yazma sonra da tatile çık :) iyi tatiller :) ama adli yıl başlamadı mı? ben geç kaldım sanırım :))

    YanıtlaSil
  13. Bol dinlenceli gunler dilerim :)

    YanıtlaSil
  14. Sevgli Defne, Sana iyi tatiller diliyorum. Bizim uzun tatilimiz sonunda bitti ama hala aklim, ruyalarim oralarda..
    Sana yeniden iyi tatiller diliyorum..

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Defne,
    Güzel siteni linklerime eklediğime yemin bile edebilirdim ama bir baktım ki yoksun. Neden öyle olmuş anlayamadım ama bugün ekledim. Tatilden mutlu ve dinlenmiş olarak dönmeni diliyorum.

    YanıtlaSil
  16. Defneciğim Eylül ayında da tatil güzel olur, sakin sakin. Her yer size kalmış gibi. Umarım dinlenip, enerji toplarsın. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  17. İyi tatiller canımcım,
    Döndüğünde görüşelim artık:)

    YanıtlaSil
  18. Defnecim,
    Cok ozendim dogrusu.Umarim cok iyi bir tatil gecirirsiniz,yeni bir calisma donemine zinde,saglikli girebilmek icin sart di mi?Optum canim.Anilarinla seni bekliyor olacagiz.

    YanıtlaSil
  19. Hepinize ilginiz ve güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Dinlendim, bu sefer gerçekten tazelendim ve döndüm :).

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Defneciğim,
    Tatil tatil sobeledim seni:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails