28 Kasım 2007

Başlıksız...

Bu kadar zaman benden ses çıkmayışının haklı sebepleri var. Bu hafta başından beri hergün yazmak isteyip bir türlü yazamadım. Bugün yeniden başlamak için kuvvet buldum.


Geçtiğimiz haftalarda canım anneannem düşmüş ve kalçasında kırık tespit edilmişti. Yaşının oldukça ileri olması nedeniyle zor bir durumdu. Ameliyattan bir hafta kadar sonra durumu iyi olduğundan hastaneden evine geçirildi. Ancak birkaç gün sonra kaybettik onu. Ameliyat sonrası eve çıkarıldığında onu ziyaret planları (İzmir'de yaşıyordu) yapıyordum ama malesef ben pamuk saçlarına bir kere daha dokunamadan gitti. Üstüne bir de gencecik Esra'nın ölümü, çok acıttı.

Anneannemin ölüm haberini aldığımız an evden çıkmış hastaneye gidiyorduk eşim ve babamla. Eşimin ameliyatı için. Septoplasti yani burun deviasyonu, rahat nefes alamama problemi... Şimdi iyi, herşey yolunda.

Geçtiğimiz günlerin ağırlığını hala yaşıyorum. Bedenim yorgun, kafamın içi karmakarışık ve... üzgünüm.
Pamuk anneannem dilerim ışıklar içinde yatsın. Hep o tatlı kahkahası kalsın kulaklarımda...

36 yorum:

  1. Hem anneannen ve Esra için, Allah rahmet eylesin!

    YanıtlaSil
  2. Anneanneciğin huzur içinde, nur içinde uyusun inşallah. Eşine geçmiş olsun yeniden. İnan insan ne yazacağını bilemiyor.

    YanıtlaSil
  3. Defne'cik, anneannen de babam gibi olmuş. Yaşlılarda ameliyat olsa, olmasa da şans çok az oluyor. Kalça kırığında, vücudun elektroliz dengesi bozuluyormuş. Kayıplar ondan oluyormuş.(Yaşlılarda özellikle) Ameliyat için % 10 şans verilmişti bize de. Ama iyileşemedi işte. Nurlar içinde olsun tüm kayıplarımız. Kalanlara sabır versin.

    Sevgiyle,
    Nane Limon

    YanıtlaSil
  4. Defne başın sagolsun.. Allah rahmet eylesin. Insan anneannen veya babaanne gibi buyukleri kaybedince nedense artik kendini cocuk gibi hissetmiyor bi sekilde cocuklugunuda kaybediyor.. Acisi buyuk elbet ama Yaradan'in ince plani suphesiz ki kusursuzdur..
    Esine de cok gecmis olur.. dilerim bundan sonra hastaliklar sizden uzak olur.

    gorusmek uzere...

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet eylesin anneannene, size de sabır dilerim. çok üzüldüm...
    eşine de geçmiş olsun...
    gorki

    YanıtlaSil
  6. Başın sağolsun Defnecim. Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  7. Defne'cigim,

    Basiniz sagolsun, maglesef olum, genc, yasli hic ayirmiyor ve insanin icini cok acitiyor.

    Umarim bundan sonra saglikli ve guzel gunlere, hep beraber.
    Esine de gecmis olsun.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Allah sabır versin Defne'cim...

    YanıtlaSil
  9. Başınız sağolsun Defne'cim. Dilerim pamuk saçlı anneannen huzur içinde uyusun.. Eşine çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  10. Anneannen için başsağlığı diliyorum.Eşine de geçmiş olsun.
    Dilerim sıkıntılı günler bitmiştir yarınlarında güzellikler hep yanında olsun.
    birtutamzencefil.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. basin sagolsun Defne.
    Mekani cennet olsun insallah...

    YanıtlaSil
  12. BAŞINIZ SAĞOLSUN..VE GEÇMİŞLER OLSUN DEFNE..

    YanıtlaSil
  13. Defne'ciğim,
    Bugün tam yorum yazacaktım merak ettim hiç sesin çıkmıyor diye. Reader'da yazını görünce geldim hemen.
    Anneanne'ciğine Allah rahmet eylesin. Esra için hepimiz çok üzüldük. Çok ani ve beklenmedik bir kayıptı. Eşine de çok geçmiş olsun.
    Yaşadığın zor günlerin izlerinin çabuk silinemsi dileği ile...
    Kocaman sevgiler,

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Defne,
    Bazen herşey üstüste geliyor. Anneannene Allah'tan rahmet diliyorum. Allah geride kalanlara hayırlı uzun ömür ve sabır versin. Esra'nın da anneannenin de mekanları cennet olsun. Ben de geçen yıl bir burun ameliyatı geçirmiştim. İlk gece zor geçmişti. Eşine de geçmiş olsun.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. Defneciğim başın sağolsun.. Ben de çok sevdiğim anneannemi yitirdiğimde en çok onu bir kez daha göremeyişime üzülmüştüm. Herşey insanlar için...
    Nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  16. canim defnecigim,

    tekrar basin sagolsun, sevgili anneannecigin nur icinde yatsin.

    seni kucakliyoruz,
    sera-mina & canan

    YanıtlaSil
  17. Defnecigim, Allah sabirlar versin..
    Cennette bulustursun sizleri. Bazi seneler yaprak dokumu senesi mi oluyor nedir, oyle cok olum haberi aldim ki bu aralar..
    Esine de cok gecmis olsun.

    YanıtlaSil
  18. Başınız sağolsun Defne'cim ve geçmiş olsun.
    Umarım ileriki günler daha aydınlık, daha sağlıklı ve daha sakin bekliyordur seni...

    YanıtlaSil
  19. Defne ciğim,
    Işıklarla uyusun aneanneciğin. Tekrar başın sağolsun. Senden artık hep güzel haberler bekliyoruz. Bak yıl da bitiyor artık. Umarım tatsız haberlerin sonuncusu olarak bu yılı kapatır ve mutlu bir yıla başlarız, hepbirlikte...
    sevgiyle

    YanıtlaSil
  20. Defne'cigim,
    Cok, cok uzuldum. Allah sabir versin sizlere..Nur icinde yatsin..

    YanıtlaSil
  21. Defnecim, çok üzüldüm. Başınız sağolsun, nur içinde yatsın ananecin. Eşine de çok çok geçmiş olsun.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  22. Canim arkadaslarim,
    hepinize ictenliginiz ve ilginiz icin tesekkur ederim. Iyi ki varsiniz :).

    YanıtlaSil
  23. Defne'cigim, Umarim cennette kavusturuz sevdiklerimize... Esine gecmis olsun dileklerimizi ilet olur mu? Hayat devam ediyor her turlu aciya ve üzüntüye ragmen. Kendine iyi bak tamam mi? Cok opuyorum seni.

    YanıtlaSil
  24. Sevgili Defne başınız sağolsun.Nur içinde yatsın anneanneciğin.Eşine de geçmiş olsun..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Basiniz sagolsun,Allah anneannenize rahmet eylesin.Allah mekanini cennet etsin insallah.Esinize de gecmis olsun,bir daha tekrar etmemesi dilegiyle,sevgiler..

    YanıtlaSil
  26. Defnecim

    Ben de uzun zamnlardir gelemediruralara ama senin nedenlerin gercekten uzucu imis. Pamuk sacli anneannen nurlar icinde yatsin, basiniz sagolsun canim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Defne; başın sağolsun Allah rahmet eylesin.
    Eşine de geçmiş olsun iyi olmasına sevindim.

    YanıtlaSil
  28. Sevgili Defne..
    başın sağolsun.

    ZeynepinYeri'nden Zeynep

    YanıtlaSil
  29. Sevgili Defne, ben gec haberdar oldum, ancak simdi basin sagolsun diyebiliyorum. Mekani cennet olsun anneannenin.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  30. başınız sağolsun ve eşine çok geçmiş olsun.

    benim eşim de bu ameliyattan olmuştu ve sonrasında çok rahatladı.

    YanıtlaSil
  31. Desteğiniz için çok teşekkür ederim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  32. Defne'cigim cok ozletmistin kendin, hakli sebeblerin varmis. Anneannenin topragi bol olsun, basiniz sagolsun. Esine de gecmis olsun, cesareti icin onu kutluyorum. Hatirliyorum bu ameliyattan ne kadar korktugunu. Bak simdi daha icine cekilesi bir hava var... koku, tat alabiliyorsun, horlamalar azaldi vs. ameliyat olmus Deviasyonlular klubune hosgeldi.
    Sen de bloguna hosgeldin. Sevgiyle kucakladim.

    YanıtlaSil
  33. başın sağolsun,ölüm hiç bir yaşa yakışmıyor...
    kabüllenmek zor...
    Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  34. acupofcaffein22 Ocak, 2008 22:28

    Annanenz için çok üzüldüm. Başınız sağolsun...
    Ama eminim sevginiz sürdüğü müddetçe oda yaşamaya devam eedecektir.

    Arzu

    YanıtlaSil
  35. Arzu,
    çok teşekkür ederim. Kesinlikle haklısın :).

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails