04 Aralık 2007

Özet

Öğle civarı geldim büroma. Sabah koşuşturması İdare mahkemesi'nde başlayıp, adliyede devam etti, büroda son buldu. Adliyeden çıkınca, göz kırpan güneşe de güvenerek yürüdüm büroya. Kalabalığın verdiği tuhaf sıkıntıyı saymazsak, yaptığım ufak bir mağaza ziyareti keyiflendirdi beni. Biz kadınların alışveriş yapmasa bile arasıra böyle ziyaretler yapması gerekiyor galiba, daha mutlu olmak için :)).


Uzun zamandan beri ilk defa geçtiğimiz haftasonu karnımızı doyurmak için yaptığım rutin dışında mutfağa girdim ve bir çeşit oto-terapi yaptım kendime. Hamur yoğururken rahatladım galiba :). Cuma akşamı hem geçmiş olsun hem de başsağlığı için ziyarete gelen çok sevdiğim arkadaşım ve eşine peynirli tart ve üzümlü, damla çikolatalı, kakaolu muffinlerden yaptım. İş çıkışı olduğundan pratik bulduğum bu iki tarifi tercih ettim. Aceleyle yapınca daha mı güzel oluyor nedir :), arkadaşım çok beğendi.

Pazar sabahı, yine her haftasonu olduğu gibi, hafta içinden kalma alışkanlığı ile vücut saatimin alarmı :) erkenden çaldı. Eh, ne yapayım, kalktım ve mutfağa yöneldim. Mayalı bir hamur yoğurup, dolapta tüketilmeyi bekleyen zeytin ezmesini de kullanarak, bu zeytinli çörekleri yaptım. Özlemişim mutfak terapilerini...

30 yorum:

  1. Merhaba Defne,
    Bugün öğleye kadar ben de adliyede idim, malum yıl sonu çok yoğun.Hatta o koşturmacada genç bayan avukatlara bunlardan hangisi Defne olabilir acaba diye de baktım...
    Bu arada hani ben de bir blogum olsun diyordum ama zaman ayıramamaktan korkuyordum ya artık zaman ayıracağım galiba...

    YanıtlaSil
  2. günaydın
    sabah sabah canım istedi yaptıklarından, eline sağlık..
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar kadınca ve güzel bir post:)
    çok beğendimmmm:)
    alışveriş ve yemek yapmak dünyanın en rahatlatıcı ve güzel şeyleri bence:)
    güzel dileklerin için de teşekkürler şeker:)
    tükkan çok cici oldu her zaman beklerim 26sında da gelenekse mercimek günü var bütün bloggerlar bende olucaz aklında bulunsun:)
    öptümssssss!!!

    YanıtlaSil
  4. Biz de seni özlemiştik. Ellerine sağlık. Fotoğraftan gayet net görünüyor harika olduğu,zeytinli olan mı bu acaba?

    YanıtlaSil
  5. Ben bunun sekerli tarcinlisini yapiyorum cok guzel oluyor ama cok yediriyor diye yapmiyorum artik. seninki de cok hos olmus, fotograf da cok guzel.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Defne'ciğim, geç de olsa başsağlığı dileklerimi kabul et lütfen. Tarife gelince... çok iştah açıcı olmuşlar. Ben de uzun s
    üredir vakit bulup mayalı hamurla uğraşamadım (ekmek hariç). Dolapta uzun süredir duran zeytin ezmesi kavanozu için bundan daha iyi tüketim yolu düşünemiyorum. Ellerine sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
  7. defnecigim,
    beni de bazen alisveristen ziyade öyle ufacik hos ziyaretler mutlu ediyor, degisiklikler icin az da olsa esinlendiriyor. yine de en güzeli mutfak terapisi degilmi? cok hos görünüyor zeytinli hamurisin, ellerine saglik.
    kocaman öpüyoruz,
    sera-mina uykuda & canan laptop'ta

    YanıtlaSil
  8. Ah ah bilmez miyim o terapileri.. vücut saatinin erken çalmasını.. haftasonu sabahları yapılan mayalı hamurları.. çok şey buldum kendimden kısacası:)
    Sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  9. Yahu çok özlüyorum seni okumayı ben! Daha sık yaz ne olur!

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Defne,
    Özlediğimiz Defne mutfağına döndü sanırım.
    Seni mutlu görmekden, mutlu oldum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Defne'cigim,

    Bazen baska seylerle ugrasmak insani o kadar guzel rahatlatiyor ki.
    Harika olmus, ellerine saglik.
    Guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Defne, cok sevindim sesini duyduguma, cok opuyorum seni :)

    YanıtlaSil
  13. Defnecim güzel fotoğraflarını, tariflerini özlemiştim doğrusu. Bu yağmurlu havada, çöreklerin görüntüsü içimi açtı:), ellerine sağlık canım..
    Güzel, güneşli bir hafta dilerim:)..
    aslı

    YanıtlaSil
  14. Zeytinlilerin güzel fotoğrafını görünce "işte uzun süredir aradığım haşhaşlı tarif!" diye geçirdim içimden. Haşhaş değil zeytin olduklarını öğrendiğimde bende bir hüsran, bir hüsran, sorma! :) Demek ki neymiş, çok güzel şeyler yapsan bile herkesi memnun etmek mümkün olmuyormuş! :D :P

    Adliye'nin tek binadan ibaret olmasının tadını çıkarın Ankaralılar olarak diyorum ve "bu aralar boğazımı tutmaya çalışıyorum, değil yeni güzel şeyler denemek eski tariflere link bile verme" isyanımı dile getiriyorum! :D

    YanıtlaSil
  15. Hülyacığım,
    aramıza katılmış olmana sevindim. Blogun hayırlı olsun, hoşgeldin!

    Görkemciğim,
    elimden gelseydi de o anda tattırabilseydim keşke sana da. Öpüyorum.

    Kikiiii,
    tükkanına:) gelmeyi çok istiyorum ama şu sıralar zor gibi. Ama en yakın fırsatta, aklımdasın :). Mercimek günü müüüü? Amanın gözlerim döndü valla :P

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Denizciğim,
    evet zeytinli olanlar bunlar :). Ben sizi çok özlüyorum da bir türlü rahat yok bana. Kendime vakit ayırmayı hem çok istiyorum hem de çok özledim! Sevgiyle kucaklıyorum canım arkadaşım.

    Evrenciğim,
    eminim şekerli ve tarçınlısı da muhteşem bir lezzettir. Mutlaka denemeliyim ama fazla yememeliyim :).

    Sevgili Tülin,
    teşekkür ederim. Zeytin ezmesi ve mayalı hamurla sen harikalar yaratabilirsin.

    Canancığım,
    teşekkür ederim. Pişmaniyemi de kocaman öperim :).

    Sibel,
    demek ki birçoğumuz aynı durumdayız:).

    Papatyacığım,
    söz açmayacağım arayı fazla...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Kuzine'm,
    ben de mutluyum, özlemekten ve özlenilmekten dolayı.

    Aybikeciğim,
    teşekkürler.

    Nezaketciğim,
    canım arkadaşım, ben de seni öpüyorum:).

    Aslıcığım,
    sağol. Sen güneşli dilemişsin ama bence biraz daha yağsın yağmur :)).

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Rahel'im,
    meslektaşım,
    yapıverirsin azıcık mayalı hamur, haşhaşı da boca ettin mi hazır olur benim de her seferinde bayılarak yediğim haşhaşlı çöreklerin :P. Demek diyet yapıyorsun, en iyisi sen tıklama eski tarif linklerini :))) veee adliye konusunda haklısın, boynum kıldan ince, sana kolaylıklar dilerim :).

    YanıtlaSil
  19. mağaza ziyaretiki keyiflendiriyor birde alışveriş yapılsa ne olur dimi:)artık deymeyin keyfimize :)

    YanıtlaSil
  20. Hamur minciklamak ve yogurmak kadar sinirlere iyi gelen baska birsey yok!

    www.elifsavas.com/blog

    YanıtlaSil
  21. Defnecim,
    ne zamandır uğrayamıyordum. Başın sağolsun ve geçmiş olsun demek istedim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Defne,
    Yeni yilini ve bayramini kutluyorum. Sevdiklerinle beraber gecirecegin, bayram guzelliginde gunler diliyorum..

    YanıtlaSil
  23. Bayramini kutluyor, daha nice bayramlara saglikla, hep birlikte ve huzurla diyorum.

    Sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  24. Defneciğim, uzun zamandır ne dostları dolaşabildim ne de blogu güncelleyebildim, ailece ciddi sağlık sorunlarından başımızı alamadık çünkü... Büyükannen vefat etmiş canım başın sağolsun, çok üzüldüm...

    İçten sevgilerimi gönderiyorum, ikimiz için de biraz buruk olacak ama bayramını kutluyoruz fındık burunla beraber, sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. defnecigim,
    sana ve esine mutlu, huzurlu ve sevincli bayram günleri diliyorum.

    sevgiler,
    canan

    YanıtlaSil
  26. Defne'ciğim,
    Mutlu, huzurlu ve bol lezzetli güzel bir bayram diliyorum.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  27. Defne'ciğim, bayram berekettir, umuttur, özlemdir, bayramın kutlu olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  28. Sanki yillar olmus gibi gorusmeyeli Defne'cigim:)). iyi olduguna sevindim. Mutlu bayramlar ve yeni mutluluklar getirecek yeni bir yil diliyorum.Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  29. Hepinize cok tesekkur ederim.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails