06 Şubat 2008

İki bahardan biri... ilk veya son... hiç farketmez

Bir sürü sobem oldu! Birden bu kadar sobe ile karşı karşıya kalmak şaşkın ördeğe çevirdi beni. Bir sobeyi bile cevaplamakta hep geç kalan ben üç ayrı sobe için nasıl bir performans gösteririm bilemem ama ilki ile başlıyorum. Sevgili Burçin, "Hain ben,hi hi hi!" yorumuyla beni sobelediği müjdesini vermişti. Pek öyle hemen akla gelecek türden değildi yazılması istenenler ama benim de fazla vaktim olmadı kafa yoracak, itiraf ediyorum. Aklıma ilk gelen, hakkımda bilinmesini artık :) istediğim 7 şeyi yazıyorum.

* Tanımadığım insanlarla asansöre binmekten hiç hazzetmem ve zorunlu kalmadıkça da binmem.

* Negatif-depresif hissettiğim zamanlarda kimseleri (özellikle sevdiğim insanları) arayıp konuşmak istemem. Paylaşmak başka şey de, onlara da bu negatif enerjiyi yansıtmak istemem.

* Dondurma söz konusu olduğunda, midemin ne kadar büyük bir hazneye sahip olabildiğine ben bile şaşırıyorum :).

* Balık yemeyi severim ama olur ya kendim temizlemem gerekirse (hamside olduğu gibi), balıkları yemekte zorlanırım.

* Ev içinde bir komedi kahramanı gibi olduğumu iddia edenler var. Benimle yaşamak eğlenceli olsa gerek! :)

* Üniversite yıllarında ud çalmaya heveslendim, aldım ve de kursuna da gittim. Ama devamını getirmediğimden, maymun iştahımın bir göstergesi olan udum evin bir köşesinde uyuyor.

* Aklımın bir köşesinde, San Francisco'da (üç gün kadar gezme fırsatı bulduğum şehir) yaşamak hayalleri oynaşır durur bazen.

******

Bundan başka bir de "... olsam" oyunu var ki, o da şöyle:

Yiyecek olsam: Elma
Müzik aleti olsam: Yan Flüt
Mevsim olsam: İki bahardan biri
Kıyafet olsam: Beyaz body/t-shirt ya da tatlı mı tatlı :P el örgüsü bir hırka
Ayakkabı olsam: Şık bir spor ayakkabı ya da yine şık ve rahat bir babet

Diğer iki sobe biraz daha bekleyecekler :). Ama bu sobelerin ebesi artık bensem :), Kıymet ve de İpek "Sobeee!" :))

15 yorum:

  1. fotograftaki kurabiyelere takıldım ben Defnecim. cevizli galiba? onların tarifini yazsan ?
    nice güzel baharlara..
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  2. indochina'dayedimtazemeyvayı...06 Şubat, 2008 16:10

    dünya kazan biz kepçe gezerken amma da ihmal etmişim ben bu hoş yazıları okumayı... herşeyden önce, geçmiş olsun, bir an önce görüşebilmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. zerrin - misss06 Şubat, 2008 17:18

    O asansör meselesini okuyunca yanlız olmadığı öğrendim. nasıl sevindim :))) Uzun zaman asansör beklediğim olmuştur :)))

    Cevizler tahinlimi yoksa ??

    Sevgiler Defne...

    www.misssgibi.com

    YanıtlaSil
  4. Görkem'ciğim,
    teşekkürler. Bir ara cevizli kurabiyelerin tarifini eklerim :). Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili taze meyve yiyen :),
    sağol. Kazan-kepçe:) hikayelerini sabırsızlıkla bekliyorum. Tekrar hoşgeldin!

    YanıtlaSil
  6. Zerrin,
    bence daha pek çok kişi vardır bizim gibi:). Bu kurabiyelerde tahin yok, tahinliler önceki postlardan birinde.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Defne'ciğim,
    Balık konusunda ben de senin gibiyim hatta bir derece önde...
    Balık temizleyemiyorum.Bu nedenle hamsi zamanı -ki kendileri evimizin en sevilen balığı olurlar-ya eşimin temizlemesini bekliyorum ya da balıkçımıza rica ediyorum.
    Büyük balıklarda ise onları balıkçılar temizliyor ama kafaları kesilmeden dokunamıyorum , hatta dışarıda balık yiyorsak başımı başka yöne çevirip eşimden kafasını ayırmasını rica ediyorum çünkü BALIKLARLA O SIRADA GÖZ GÖZE GELMEYE DAYANAMIYORUM...

    YanıtlaSil
  8. bende balık temizleyemenler arasındayım yapamıyorum ne yapayım :(

    YanıtlaSil
  9. Defne'cim eşyalar geldi sonunda çok yoruldum ama akşama zevkle yanıtlayacağım..Tekrar ilgin için teşekkür ederim tüm samimiyetimle.. çok zarifsin..

    YanıtlaSil
  10. Defne'ciğim iyi ki Burçin seni sobelemiş. Bizlerde biraz daha yakından tanımış olduk seni. Bu arada doğumgünü mesajın için çok teşekkür ediyor, sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Defresif zamanlardaki tavrimizda cok benzesiyormusuz. Geri durma sebebimiz bile ayni :) Koza sendromu diyorum ben ona, sonradan kelebek gibi acilmak icin ufak bir bekleme devresi :)

    YanıtlaSil
  12. Hülyacığım,
    büyük balıkları başkası tarafından temizlenmiş oldukları müddetçe öyle kafa göz demenden yiyorum ben :). Hamsileri de temizlenmiş bulursam ne ala...aksi halde eşimden yardım istiyorum. Balık yemeli...
    Sevgiler.

    Yurtdışı eğitim,
    demek sen de bizdensin :).

    YanıtlaSil
  13. Kıymet'lim :),
    eşyalarınızı güle güle kullanın. Bir dahaki buluşmamızı iple çekiyorum. Sevgiyle kucaklarım.

    YanıtlaSil
  14. Ufuk'cuğum,
    yeni yaşın dilediğin gibi geçsin umarım.

    Betül,
    koza sendromu nasıl da uymuş durumumuza :).

    Nino,
    teşekkürler :).

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails