09 Nisan 2008

Dünyayı Güzellik Kurtaracak!


Bloglar arası oyunlara katılmakta hep gecikiyorum. Yine öyle oldu ama Acemi Aşçı İpek ve Nym'in davetiyle, üzerinde hassasiyetle durulması gereken bu konu için birkaç cümle de ben yazayım. Mim'i Doctus forum sitesi başlatmış. Bir avukat olarak bu konuda pekçok şey duyuyor ve okuyorum ama karşılaştığım veya okuduğum herbir olay beni her seferinde derinden sarsıyor ve prensip sahibi olmamda yol gösteriyor. İşin mesleki kısmını bir yana bırakırsam, gittikçe kirlenen dünyayı güzelliğin kurtaracağına inanıyorum ben de.

Çocukluğumdan hatırladığım bir detay, birkaç arkadaşımla öğretmenlerimizden birinden aldığım mandolin dersleridir. Mandolinimle çalmış mıydım bu şarkıyı bilmem ama nedense ilk aklıma gelen bu oldu:

Ilgaz Anadolu'nun
Sen yüce bir dağısın
Baharla yeryüzünde
Güzellerin bağısın

Yalçın kayalıkların
Göklere yükseliyor
Senin dumanlı başın
Bulutları deliyor

...

Beni, ruhumu okşayan harika sözcüklerle sobeleyen İpek'ciğimin yazdığı gibi zinciri koparmıyorum ve yazdıklarını severek okuduğum Nihan'ı zincirin bir halkası olmaya davet ediyorum.

5 yorum:

  1. Ben de dünyanın iyilikle ve güzelliklerle ayakta durduğuna inanıyorum.Dilerim içimizdeki bu umut hiç bitmez...

    YanıtlaSil
  2. Defne'cigim,
    Gordum sobeni. İlk firsatta hemen yazacagim.

    YanıtlaSil
  3. merhaba.iyilik ve güzellik kurtaracak ama dünyamız gittikçe kirleniyor,çirkinleşiyor..gelecek için hiç umudum yok.umarım yanılıyorumdur.sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Dünyayı güzellik kurtaracaksa benim pisiciğim süper kahraman olur! Valla! Hayatta bir tek onun bu dünyayı kurtarabileceğine inanıyorum ben! :D

    YanıtlaSil
  5. sevgili defnecigim,
    hani herkes bizim gibi güzellige, iyilige inanabilse ve uyguluyabilse...

    öpüyoruz,
    sera-mina & canan

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails