21 Nisan 2008

Sayıklama


Bu sene çok erken başladım "Tatil istiyorum!" sayıklamalarına. Daha Nisan ayının ortalarında bunu yaparsam, vay benim halime. Anlaşılacağı gibi hem zihin hem beden yorgunluğu hakkımdan geldi. Özellikle geçen hafta sonu başlayan işle ilgili stresli günler uykusuz bıraktı beni. İşle ilgili dediysem tamamen işle ilgili yani bir müvekkilimizin hakkındaki şikayet sonrasında açılan ceza davasının ilk duruşmada beraat kararı aldık ama biz de dinginlikten, huzurdan, rahattan hüküm giydik o hafta. Deniz ve İpek beni aradıklarında ikisine de aynı cümleyi kullandım. "Kafama balyoz yemiş gibiyim!" :P.

Hakikaten tatil istiyorum ben. Şu durumda tek seçeneğimiz bir hafta sonu kaçamağı. Kaçamak kelimesi sanki olumsuz bir izlenim veriyor değil mi insana :D. Oysa "haftasonu tatil kaçamağı" deyince nasıl da güzellikler barındırıyor içinde ve de ne hoş geliyor kulağa. Ama orada da duruyorum çünkü koca yok. Askerlikten sonra bir başladı iş gezileri, dur durak bilmiyor. Öyle ki, yaz tatilini bile birlikte yapamamıştık onun Yunanistan gezisi yüzünden. Ben Akdeniz sularındayken, o Ege sularında hem iş hem tatil yaptı. Yine yok adam. Bul ki bir haftasonu tatile gidesin. Neredeee! Dün yolcu ettim yine. Bu sefer yurtiçi ama bir yorgunluk işte insana. Sonra tabii ki adam haftasonları evinde dinlenmek ister. Karısı da havadar bir faaliyet. İkisi de haklıdır ama çıkar yol bulunamaz. Mayıs ayında şeytanın bacağını kırmaya niyetlidir kadın. Yani "Ben"!

O da olmazsa kendimi mutfak faaliyetlerine verir sizin için çalışır çalışır, yeni tariflerle dönerim. Şimdi koca yok, yine annem ve babamlayım. Pek bir rahatım, sıkıntım yok -sevdiğim adamı özlemek dışında- yemek derdi yok, evişi derdi yok, annemin babamın yanıbaşında...

...
lüküs hayat
lüküs hayat
bak keyfine yan gel de yat
ne guzel sey
oh ne rahat
lüküs hayaaaat!
...

10 yorum:

  1. Aynı durumdayız. Bizi bu meslek mi böyle yaptı acaba? Sürekli problem dinlemekten insan depredif oluyor. Birisi de çıkıp desin ki "iyiyim". Nerdeee... zaten iyi olanın bizde işi ne?

    19 Mayıs'ta kaçmak lazım biryerlere. Ben de arıyorum. Acilen tatil yapmazsam, yazı tamamlayamam diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Oh ne rahat! dinlen keyfine bak annenlerde elinden geldigince. Cok calismis haketmissin dinlencelerin en buyugunu :)

    YanıtlaSil
  3. Pınar'cığım,
    mahçubiyetim hala üzerimde yazıyorum ;). Depresiflik had safhada gerçekten. Bahar havası da çarptı zaten, alerji de nüksetti. Oh herşey bala döndü. 19 Mayıs iyi fikir :). Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Alev'ciğim,
    dinlence yine ancak akşamları oluyor. İşe güce devam ama bakalım bu hafta kendimle biraz olsun ilgilenebilmeyi umuyorum. Öperim seni ve de şekerleri :).

    YanıtlaSil
  5. Defne'ciğim,

    Havalar ısındı ya ben de gezmek isteği ile tutuşuyorum..Turlara bakmaya başladım bile..Aklımda Şile-Ağva var...

    Pınar haklı;ben bizim meslek için "insanların derdini üstlenmek "derim,geliyor derdini sıkıntısını senin bürona bırakıyor, sen çözmeye çalışıyorsun..(her ne kadar ben bir kurumun derdi ile uğraşıyorsam da)
    Ama sonuçta başarmanın verdiği haz güzel tabii...

    Yaa bak son dönemlerde mesleğimden iyice sıkılmışken neler yazdım ben,demek ki ben şu an yaptığım işi sevmiyorum ama genel olarak
    bu meslek de fena değil mi ne...

    Her neyse Sevgili Defne,çok karıştırdım ...(bu da benim tatile ihtiyacım olduğunu gösteriyor bak)
    dilerim bir gün bunları oturup karşılıklı uzun uzun konuşuruz.

    YanıtlaSil
  6. Super bu anne-baba yani rahatligi. Ben de kendime neden daha once Hakan is gezilerine gittiginde gitmemisim annemlere diye soruyorum simdi

    YanıtlaSil
  7. Defne aşkolsun:)biz birbirimizin derdinden anlamazsak bizi kim anlar..

    YanıtlaSil
  8. iyi keyifli bir dinlenme diliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Hülya'cığım,
    umarım hepimiz gönlümüzce bir tatil geçiririz bu yıl. İşinden memnun olmadığını farkettim ama unutma ki biz şanslı gruptayız. Gerçek anlamda bir "Meslek" sahibiyiz biz. Kendi işini bir kurumda veya şirkette çalışmanın dışında da yapabilme imkanın varsa sen bir meslek sahibisin demektir. Bu da günümüzde azımsanmayacak birşey bence. Ama zorlukları ve psikolojik baskısı konusunda kesinlikle haklısın.
    Kolay gelsin bize :))!

    Nihan'cığım,
    anlaşılan sen de o lüküs hayatı sürdürebilenlerdensin :D. Nazlı'yı ve seni kucaklıyorum.

    Pınar,
    yazacağım sana asıl hikayemi :P.

    Nino,
    sağol, sana da keyifli zamanlar dilerim :).

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. mesleklerle değil de kendimizle mi alakalı acaba bu depresif durumlar.birazcık da olsa kendimize vakit ayırmak bu kadar mı zor.evet zor;)sevgiler..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails