25 Ağustos 2008

Mutluluk


Muhteşem mum çiçeğim merhaba diyeli epeyce zaman oldu, hatta dördüncü çiçeği de açtı ama ben yine geciktim yazmakta. Sebeplerim var hem de haklı sebeplerim :). Neden bu kadar uzun ara verdiğimi daha sonraki yazımda anlatacağım ama bu son gecikme tamamen mutlu bir olayın etkisi. Mayıs ayında kocam ve ben tam da sevdiğimiz ve istediğimiz gibi bahçeli şirin bir dubleks ev satın aldık. İki hafta önce tadilatına başladık ve o zamandan bu yana tam bir hengamenin içindeyiz . Tadilat sürüyor ama sonunda yorgunluğumuza değecek gibi görünüyor. Ustalar çalışıyor biz yoruluyoruz :P. Şaka bir yana hakikaten zor ve yorucuymuş bu tadilat işleri. Neyse ki ev boş da bir de eşyaları ne yapacağız sorunu yaşamıyoruz. Tüm işler bitsin taşınacağız evimize. Yakında evimizden karelerle karşınızda olacağımdan emin olabilirsiniz.

22 yorum:

  1. Defneciğim, sesini duymak her açıdan harika :) Evinizde güle güle oturun, ben bahçeyi belleme işine talibim :) Ücretim çay ve yanında şu meşhur yenemeyen simitler :)

    YanıtlaSil
  2. Defne'ciğim,
    Böyle güzel bir görüntü tabii ki "mutluluk" diye adlandırılır.

    Yeni evinde huzur ve sağlık tabii ki mutluluk diliyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel bir haber bu gercekten. Geri donmeden de cok guzel. Yeni evinizde gule gule mutlulukla ve saglikla oturun insallah...

    YanıtlaSil
  4. Defne'ciğim,

    Mum çiçeği resmin, (benimki 8 yıl oldu, açmadı henüz) verdiğin güzel heber, çok mutlu etti beni de. Güle güle oturun bahçeli evinizde. Bahçe keyfi yaparken benim için de dua edin. Ben de çok istiyorum çünkü.

    Sevgiyle,

    YanıtlaSil
  5. oo ne güzel hayırlı olsun canım...
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  6. bu çiçeğin harika bir kokusu var fakat birde yerlere damlatmasa :)

    YanıtlaSil
  7. Aaaa harika bir haber, gule gule oturun, eminim bahcesi harika olacak. Cicegin harika acmis. Yerini sevmis belli.
    Gec kalmanin sebebi, yoksa yoksa?! anladin sen.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Canım;
    Seni yeniden burda görmek pek güzel gerçekten. özlettin kendini.eviniz hayırlı olsun kocaman gülücüklerle oturun yeni evinizde.çiçeğin de çok güzel.yeni yazılarını bekliyorum heyecanla.

    YanıtlaSil
  9. Defneciğim ne güzel haberlerle döndün çok mutlu oldum!
    Yeni eviniz mutlu ve kutlu olsun, içerisinde mutlu huzurlu ve güzel günler geçirmenizi dilerim.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Hayirli ugurlu olsun:) Gule gule oturun yeni evinizde.. Bu cicekler bahceden dimi:P

    YanıtlaSil
  11. Güzel telaşlar sonunda güle güle oturmanız dileğiyle.

    Hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
  12. Defnecim, yeni eviniz hayirli olsun gule gule oturun. Tadilat isleri de zor oluyor hakikaten ama bitince insan oh be degdi diyor :)

    YanıtlaSil
  13. Ay ben bi cicege bayildim yahu!

    YanıtlaSil
  14. Güle güle otur yeni evinde...
    Bu eve de geri dön ama:(((

    YanıtlaSil
  15. Bu çiçeği ilk defa duydum ve gördüm.Çok hoşuma gitti. Bu arada yeni evinizde de güle güle oturun hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  16. Ne kadar guzel bir cicek bu!!!!!!!!!!!!!!!!!

    www.elifsavas.com/blog

    YanıtlaSil
  17. Hepinize ilginiz ve güzel sözleriniz, dilekleriniz için teşekkür ederim. Yazmak istiyorum artık ama eve teşınmadan öncesi ayrı, sonrası ayrı bir yorgunlukmuş :). Hala ufak tefekle uğraşıyorum.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  18. Bayramini kutluyor, daha nice saglikli ve guzel bayramlar diliyorum Defne'cigim. Umarim hersey yoluna girmistir simdi.

    Sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  19. Cocukken hersey ne kadar guzeldi yada bizler cocuklugun verdigi saflikla herseyi temiz gorurduk. Arefe gunu yapilan temizlikler, baldan tatli tatlilarin hazirlanisi, kacamak bir iki lokma. Bayram oncesi cikilan alisverisler, alinan birbirinden guzel elbiseler, ayakkabilar. Kizsaniz elbisenin cantasi, sapkasi olacak. Erkekseniz cepsiz olmaz pantalon, para toplanicak. Hic unutmam bir komsumuz vardi Allah rahmet eylesin, o teyze hic bir bayram geri cevirmedi bizi. Bayram oncesi mis gibi kokan, yepyeni mendiller alir, arasinada para koyardi. Koskocaman lojman, 11 kat, her katta 6 daire, herkes tanidik. El opmekten yorulur, topladigimiz harcliklari cantamiza sigdiramazdik. O zaman insanlarin elimi boldu, simdi ne oldu hala anlamis degilim. Insanlar birakin para vermeyi, seker ikram etmeyi, kapiyi acmiyorlar. Guzel olan geleneklerimizi ne cabuk yitiriyoruz. Hic bir bayram eksik etmedi ailemiz bizden yeni giysileri, ayakkabilari, harcligi, hediyeyi. Biz sansli cocuklardik. Simdi oyle cok yalniz cocuk var ki!! Bayram vesile olsun, unutmayalim adetlerimizi. Ziyaret edelim yaslilarimizi, yalnizlarimizi. Oh bir hafta tatil deyip, nereye kacacagimizi bilmemezlik etmeyelim, bizde yaslanicaz bir gun, gozum kapida, kulagimiz zilde yavrularimizi bekliyecegiz. Bir tatli dil, bir guleryuz, cok gormeyelim, cok gormesinler bizede. Buralar cok sessiz, ne gelen var ne giden. Yapilan tatlilari birbirimize ikram ediyoruz ancak. Ne ana var yanimizda, ne akraba, ne baba ocagi var burda, ne kardes muhabbeti. Gurbetin acisini ceken bilir ancak, bos konusmaya ne hacet. Annem, babam, kardesim, guzel ninem ananem, tum akrabalarim, dostlarim, ben yine bu bayramda burdayim. Bu bayramda yalnizim. Siz birlikte olusunuzun kiymetini bilin. Az kaldi ramazan yaza gelecek, bende 8 senedir ozledigim o bayrami yasayacagim yaninizda insaallah. Ama siz bunun kiymetini bilin, kaybedince bulunmuyor cunku. Bu bayram diliyorum tum minik kiz cocuklarinin firfirli elbiseleri, kirmizi rugan ayakkabilari olsun. Tum erkek cocuklarinin papyonlu minik takimlari, gicir gicir ayakkabilari olsun. Yaslilar yalniz kalmasin bu bayram, oksuzun yetimin basi oksansin. Olmusler unutulmasin, hastalar ziyaret edilsin bu bayram. Bu bayram bayram gibi bir bayram olsun diliyorum...

    YanıtlaSil
  20. Yazılarını özlediiiimm!
    :)

    YanıtlaSil
  21. Ben de yazmayı özledim, yakında şekerim yakında :).

    YanıtlaSil
  22. Merhaba Defne,
    Eviniz hayırlı uğurlu olsun, mutlulukla yaşayın içinde.
    Bizimde ilk hedefimiz kendisinden. Uraz için, ruh sağlığımız için...
    hayırlısı diyelim.
    bu arada bu çiçek harika harika...
    adı mum çiçeği mi gerçekten?
    sevgiler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails