16 Ekim 2008

Kesin Dönüş


Bu sefer kesin dönüş yaptım :). Bunca ayrılığın, uzak kalışın sebebi neydi diye sorarsanız; biraz üzüntü, yas, biraz yorgunluk, biraz da mutluluk... Hayat her türlüsünü gösteriyor insana ama bazen dozu kaçıyor işte.

Mayıs ayında büro değişikliği kararı verdim ve üniversite yıllarından bu yana arkadaşım olan şimdiki ortağımın da o sıralarda yurtdışından dönmesiyle yeni bir ortaklığa merhaba dedim. İyi ki dedirten bu değişikliği uygulamaya koyarken daha önceki aylarda öğrendiğim teyzemin hastalığının ağırlaştığını duymak çok canımı acıttı. Zaten oldukça farklı, hüzünlü bir hayat hikayesi olan sevgili teyzemi Temmuz ayında kaybettik.

Yine Mayıs ayında almış olduğumuz ve size bir önceki yazımda müjdesini verdiğim evimizin tadilatı başladı sonra ki, bu aşama hakikaten çok yorucuydu. Hala taşınma sonrası ufak tefeklerle başım dertte diyebilirim. Yeni bir düzen kurmak hem çok keyifli hem de çok zormuş. Tabii bu yoğun dönemde anlamış bulunuyorum ki artık 20'li yaşların zindeliği ve enerjisinden eser kalmamış vücutta :). Bilimum ağrılar, rahatsızlıklar ile başbaşayım şimdi. Neyse zamanla onlar da rahat bırakırlar beni umarım.

Bu arada ilgisiyle bana kendimi iyi hissettiren arkadaşlarım (İpek, Deniz, Zeynep, Canan, Görkem, Jale) oldu ki, sağolsunlar ve hep yakınımda olsunlar :). Egosu fazla bir temenni oldu galiba ama içimden gelen budur! Yine buradayım ve sizlerle paylaşacaklarım bitmediğinden ne kadar olacağını kestiremediğim bir süre daha burada olacağım.

Son olarak;

Fotoğrafa gelince, aslında henüz giyilmek için sıra bekleyen bir çorabımın deseni olmakla beraber, tam da içinde bulunduğum durumun özetidir. Aşık olduğum adamla kendi evimizde ve düzenimizde, yorgun argın ama mutlu ve keyifli bir aşkı yaşıyorum.

27 yorum:

  1. Çok sevindim döndüğüne. Özlemiştim:))

    Teyzen ışıklar içinde huzurla uyusun...

    Evinde güle güle otur.Sağlıkla, mutlulukla yaşa...

    Yeni büronda keyifle çalış, bol kazançlar gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Pınarcığım, harikasın. Çok teşekkür ederim bu çoook güzel ve motive eden sözlerin için. Ben de özledim ve en yakın fırsatta sizleri turlamaya başlıyorum :).

    YanıtlaSil
  3. Defne'cik,

    Başınız sağ olsun. Kalanlara sağlıklı ömürler diliyorum.

    Evinizde sağlık ve mutlulukla oturun, sevdiceğinle birlikte.

    Yazılarını özlemişim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Defne hoşgeldin ! Başınız sağolsun...
    Eviniz ve ortaklığınız hayırlı olsun ayrıca.

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin Defneciğim !

    Umarım tüm sıkıntılar geride kalır. Yeni evinde ve işinde tam da söylediğin gibi çok güzel günler yaşarsın bundan sonra ve daha sık ses verirsin bizlere. :P

    Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Defnecigim, iyi ki dondun safa geldin... Teyzelerin kaybi buyuk uzuntu yaratir ben cok iyi biliyorum, allah cennette kavustursun sizleri. Yeni evinizde huzurlu, mutlu, guzel gunleriniz olsun insallah... Yorgunluktan bahsetmissin ya sen gel bir de bana sor Defne, bir de bana sor :) Cok opuyorum, sevgilerimle. Hosgeldin...

    YanıtlaSil
  7. İyi ki geldin. Kahve içmek için bekliyordum gelmeni. Teyzene allah rahmet eylesin.

    Yeni ev yeni hayattır:) İyi ki doğdun:)

    YanıtlaSil
  8. Defneciğim
    Geçen sene aynen senin yaşadığın gibi sıkıntıları üstüste yaşarken sen bir yorumunda bana geçecek zaman en iyi ilaç demiştin, hala bunaldığım zaman senin sözlerini hatırlarım.Senin için de bu kötü süreç gececek ve üstüste gelen şeyler dağılıverecek zamanla,

    Aşk ise yoksun kalanların asla anlayamayağı, yaşayanların ise onsuz olamayacağı bir nimet adeta, sevdigin, evin huzurun hem yanıbasında olsun arkadaşım,

    Teyzenin de allah rahmetini üstünden eksik etmesin,

    Oh be!, sensiz bu sayfaya girdikçe sanki terkedilmiş bir klubeye girmiş gibi hissediyordum iyi ki geldin!

    YanıtlaSil
  9. o zaman yeniden hoşgeldin !
    mutsuzluklar geride kalmış olsun. Gidenler gittikleri yerde huzurla yatsın.
    sana da hayat, yeni evinde sevdiklerinle huzurla, mutlulukla ve belki de çoğalarak(!) :) oturmak nasip etsin !

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldin Defne :) İsmim geçtiği için belirtmek isterim ki hep yanında olmaya hazırım. Aslında linke de tıklamadım ben miyim yoksa başka Deniz mi, üstüme alınmış bulundum, neyse... Hareketli birkaç ay, çokça değişikliği birarada yaşadın. Bütün bunlar sana yeni duygular getirdi. Yeniden yazılarını okumak çok güzel. Hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  11. hosgelmisin Defne. kotu günler uzakta kalsın, hep sevdiklerinle saglıklı günler dilerim..
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Münevver,
    Huysuz,
    Burçin,
    ve Kıymet çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Nezaketciğim,
    sağol canım arkadaşım. Yorgunluk rutin oldu artık :), alışmak lazım galiba...

    Sardunya,
    seninle bir köpüklü kahve sohbetinin keyfine doyum olmaz eminim. Yakın zamanda sana ulaşacağım :).

    YanıtlaSil
  14. Papatyacığım,
    klişe gibi gelse de insana, zaman hakikaten etkili bir ilaç diye düşünüyorum. Aşkı yaşamaya gelince, ben aşkı karşılıklı yaşayan şanslılardanım. Teşekkür ederim güzel sözlerin için.

    Zeynepciğim,
    mutfak robotum, sağol. Aynı dilekler hepimiz için olsun.

    YanıtlaSil
  15. Deniiiiz,
    tabii ki o linkteki sensin. Sağol canım benim. Sevgiyle kucaklıyorum.

    Görkemciğim,
    teşekkür ederim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Defnecim tekrar hoşgeldin aramıza..
    Başınız sağolsun, Allah başka acılar göstermesin.
    Umarım yeni evinizde hayatınızın en güzel, en mutlu günlerini geçirirsiniz..
    Çoraba bayıldım:)))..
    Sevgiler, öpücükler.
    aslı

    YanıtlaSil
  17. Hosgeldin Defne, ozlemistik:)Teyzen icin sabir diliyorum. yeni evin ve ofisinde de mutlu gunler. Yeni yazilarini merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  18. Aslıcığım,
    çok teşekkür ederim. Çorabı ben de çok severek almıştım :). Öpüyorum.

    Pembeli,
    teşekkürler.

    Nymphea,
    ben de özlemişim :)! Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  19. Hosgeldin ve benden de merhaba :),
    da okunmaya devam edilebilecek mi bloglar? Ya da ben okuyabiliyorum da TR'dekiler yazmaya devam edecek mi?
    Selamlar,

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Defne,
    saglikli ve sevdiklerinle huzur icinde bir hayattan daha guzel ne var ki...

    YanıtlaSil
  21. Defnecigim,
    Kesin donusun cok sevindirdi beni.
    Basiniz sagolsun bu arada.
    Ve bir de eger kabul edersen sana kucuk bir odulum var sayfamda.

    YanıtlaSil
  22. Canım ne kadar da özlemişim seni okumayı, sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Sevgili b5,
    hepimizi üzmüştü bu kapatılma işi ama neyse ki buradayız ve paylaşmaya devam ediyoruz.

    Papatyacığım,
    eklenecek söz yok yazdıklarına, sevgimi göndermekten başka.

    Nihancığım,
    teşekkür ederim. Sayfana birazdan uğrayacağım canım arkadaşım.

    Bebekhikayesi,
    ne içten bir yorum bu, çok teşekkür ederim.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  24. Defnecigim,her ne kadar yuzyuze gorusup oturup karsilikli sohbet etme imkanimiz olmamis olsa da kesinlikle senin yerin bende apayri ve ayrica senin de ayni seyleri hissedip beni cok yakin olarak yaninda gormen beni cok mutlu etti.
    Yeni yuvanda,yeni ortakliginda huzur,bol sans ve sonsuz mutluluklar diliyorum sana.:)

    YanıtlaSil
  25. Jaleciğim,
    canım arkadaşım, teşekkürler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails