05 Kasım 2008

Hayatın ta kendisi...

******
Ailemin üzerindeki kara bulutlar ne zaman kendilerine başka yer bulacaklar bilemiyorum ama son zamanlarda öyle üstüste üzüntüler yaşadık ki zorlanıyoruz üstesinden gelmekte. Ama hayat buymuş, başka başka sebepler için ve sevdiğin diğer insanlar ve de en başta kendin için ayakta dimdik durman gerekiyormuş. Gidenler herne kadar zamansız ve de pek ani çıksalar da yolculuklarına hayat gerçekten devam ediyormuş. Geçtiğimiz Pazartesi akşamı amcamı kaybettik. Son bir yıl içinde anneannem, teyzem ve arkasından amcam bırakıp gittiler, dönmemek üzere. Işıklar içinde yatsınlar.

******


İçinde bulunduğumuz kasvetli havaları dağıtan biri var ki ailede, tam bir şeker, her daim gülücükler saçan bir melek. Canım kardeşimin, doğum müjdesini de sizinle paylaştığım oğlu, Yiğitalp. 6 aylık. Öyle güzel bir çocuk ki, öyle pozitif ki pamuk şekerim; hiç ayrılmak istemiyorum yanından. Umarım hep şansı bol, sağlıklı ve mutlu olur.


Bu arada rutin devam ediyor. İş-ev-evde de iş :)...vs. Gelecek yazıma ek bir de tarif olsun istiyorum. Ama şimdiden uyarırım ancak ve ancak pek pratik bir tarif olabilir bu. Ne olacağını inanın ben de bilmiyorum :).

25 yorum:

  1. yiğitalp abi çok tatlıymış teyzesi :) maaşallah !

    YanıtlaSil
  2. Yavrum, ne kadar büyümüş. Tabii büyüyecek. Altı ay olmuş "Hala oldum" diyeli sen. Gülücükleri hiç eksik olmasın. Amcan nur içinde yatsın. Sabırlar dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Başınız sağolsun. Her kayıp erkendir...

    Yiğitalp'e 1001 kere maaşallah. Kocaman adam olmuş. ne çabuk büyüyorlar...

    YanıtlaSil
  4. Cok cok basin sagolsun Defne. Kayiplarina cok cok uzuldum. Allah'tan rahmet ve sizlere sabirlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. :o( Bir ust jenerasyonun gittigi yaslara mi geliyoruz, nedir?

    Pek cin birsey, soyle mucuk diye opmek isterdim.

    www.elifsavas.com/blog

    YanıtlaSil
  6. maşallah halası, Allah analı babalı büyütsün.. bize de bekleriz, bizimki nerdeyse 8 aylık oldu bile!
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  7. Defneciğim;

    Öncelikle başınız sağolsun. Hayatta en güzel şey güzelliklerin farkına varabilmek sen de hep onları grmeyi başarıyorsun...

    YanıtlaSil
  8. Başınız sağolsun Defne'ciğim,
    Hayat devam ediyor işte bir yanda kayıplar diğer yanda kazanımlar...
    Bunların farkında olmak belki de güç veriyor insana

    YanıtlaSil
  9. Defneciğim başın sağolsun. Allah geride kalanlara uzun ömürler versin.
    Ama ben de hala olmak istiyruuumm:))

    YanıtlaSil
  10. Toprakları bol olsun, basiniz sagolsun.

    Yigitalp insana nese veriyor gercekten de. Ne cabuk 6 ay gecmis?! zaman ne hizli.

    YanıtlaSil
  11. Defne'cim öncelikle başınız sağolsun. Nur içinde yatsınlar...

    Yiğitalp çok tatlı maşşallah! :))

    YanıtlaSil
  12. yiğitalp in fotoğraflarına bayıldım
    özellikle ilk fotoğrafa

    YanıtlaSil
  13. Defnecim başınız sağolsun, Allah sizlere sabırlar versin.
    Hayat bu işte ama öyle ama böyle devam ediyor; üzüntüler gün geliyor yerini mutluluklara bırakıyor..
    Yiğitalp pek tatlı gülümsüyor maşallah..Sağlıklı, mutlu, uzun ömürler diliyorum ona.
    Sevgiler:)..
    aslı

    YanıtlaSil
  14. Defnecigim,allah rahmet eylesin amcana.Basiniz sagolsun.Aslinda haklisin,bazan kotu olaylar ustuste geliyor.Dedigin gibi hayat bu,kotu seylerin yaninda neyse ki iyi ve guzel seyler de yasaniyor.Yoksa hayat cekilmezdi herhalde.Bu arada yigenin masallah cok tatli.Allah uzun omurler versin.Yigenler cok tatli oluyor.Findikici,cevizici ne dersen de.Hepsi ayri ayri guzel ve ozel.Cok opuyorum canim.Ayrica yazilarini okumayi cok ozledigimi ve her ne kadar yorum birakamasam da her zaman aklimda oldugunu bilmeni isterim.

    YanıtlaSil
  15. defne, başınız sağolsun. hayat tatlı ve acı süprizlerle dolu:( sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Başınız sağolsun Defne.

    Bebişler insana nasıl da yaşama sevinci veriyorlar değil mi...

    YanıtlaSil
  17. Defnecim başınız sağolsun, Allah geride kalanlara sağlıklı uzun ömürler versin..

    YanıtlaSil
  18. Basin sagolsun Defne'cigim.
    Yegenin de ne sirin cikmis, Allah bagislasin..

    YanıtlaSil
  19. Defne'cigim,
    Oncelikle basiniz sagolsun, allah baska aci gostermesin. Sabirlar diliyorum.

    Kardesinin oglu cok seker masallah, cuma gunu ben de teyze oluyorum hayirlisi ile:)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. OP. DR. TEOMAN DOĞAN
    ESTETİK PLASTİK CERRAHİ UZMANI
    estetik,burun estetiği, göğüs estetiği, plastik cerrahi
    Kötü bir burun ameliyatı nasıl belli olur?
    Estetik ameliyatların doğal sonuç vermesi son yıllarda en önem verilen kriter haline geldi. 10 sene kadar önce talepler de daha çok kalkık küçük burunlar üzerindeyken artık hiç kimse böyle yapma burunlar istemiyor. Bu eski yaklaşımlar ile yapılan ve ameliyat olduğu belli olan burunların bazı ortak özellikleri var. Ama sakın unutmayın ki iyi bir burun ameliyatını bir plastik cerrah bile muayene etmeden anlayamayabilir. Sadece kötü burun ameliyatları belli olur. Size bir kaç ipucu vermeye çalışacağım. Estetik cerrahi, Estetik, Estetik, Estetik, Estetik, Estetik, Estetik
    Gazete ve dergilerin estetik magazin sayfalarında flaş ile çekilmiş göğüs estetiği paparazzi fotoğraflarını inceleyin. Ansızın flaşlı çekilen bu fotoğraflarda sizde birçok ipucu bulabilirsiniz. Ben bazen ameliyatın nasıl yapıldığı hakkında bir rapor yazabilecek kadar çok şeyi görebiliyorum. En temel olanlar şunlar:
    1. Öncelikle kötü ameliyatlı bir estetik burunda uç kısmı üst kısımdan ayrı ve bağımsız bir yapı gibi durur. Bu o kadar doğallık dışıdır ki en ciddi kazalardan sonra bile bu gerçekleşemez, ancak belli bir plan ile ameliyatta yaratılabilir. Dikkatle bakarsanız üstte burun kemikleri başka bir yöne bakarken altta burun ucunun farklı bir açıyla ters tarafa yatık olduğunu görebilirsiniz. Sanki bu burunun üstü ve altı ayrı insanlara ait gibi durur.
    2. Burun ucunun çok tipik bir görüntüsü vardır. Sanki bu burun hamurdanmış ta birisi bu hamuru iki parmağı ile sıkarak inceltmiş gibi “sıkılmış” durur. Burun estetik kanatları da yukarı doğru çekilir ve burun delikleri içerde burun tüylerini gösterecek kadar açılır. Bu burun ucu kıkırdaklarının aşırı küçültülmesinden kaynaklanır. Buna “sıkılmış burun ucu deformitesi” diyoruz.
    3. Burunun ortasında /\ şeklinde bir gölge gözükür. Buna ters V deformitesi diyoruz. Bu tam burun ucunun yukarıdan ayrıldığı hattır. Burun orta kısmının bozulmasından ve desteğini kaybederek çökmesinden kaynaklanır. Arkada duran kemiklerin sınırı bu gölge ile ortaya çıkar. estetik
     

    ÖRNEKLER:
    Etrafınızda, gazetelerde hatta birçok ünlü aktörde bu tür ameliyatlı burun deformiteleri görebilirsiniz (aklıma örnek olarak “Matrix” filminin “Triniti”si geliyor, filmin afişindeki resmi kitaplara girecek kadar belirgin özelliklere sahip). Aslında birçok Türk ünlünün de burnunda benzer deformiteler bariz belli oluyor. İsimlerini burada saymam mümkün değil ama bazı isimler varki hastalarım aman onunki gibi olmasın diye bana örnek gösteriyor. Sizin de aklınıza eminim aynı isimler geliyordur Estetik, kimseyi kırmamak için yazamıyorum. estetik
    NE YAPILABİLİR?
    Böyle bir buruna sahipseniz ve bu sizi rahatsız ediyorsa muhtemelen yeniden ameliyat olmanız gerekecek. estetik
    İkinci ameliyatlar ilk ameliyatlara göre daha zor olur. Daha önce yapılan kesilere bağlı olarak dokularda nedbe (iyileşme) dokuları birikecektir. Anatomisi de değişmiş olan bu tür burunlarda amaç hem şekli düzeltmek hem de aşırı çıkarılmış dokuları yeniden yerine koymaktır. Burada anlaşılması gereken en önemli şey temel problemin kıkırdakların ve kemiklerin aşırı derecede küçültülmesi olduğudur. İnsanlar genellikle bu sorunları yanlış olarak bir şekil bozukluğu olarak görüyorlar ve bu sadece aşırı küçültmenin bir sonucu. burun destek dokuları ortadan kalkınca kıkırdaklar ne kendilerini ne de üstlerindeki deriyi taşıyamaz hale gelerek adeta çökerler. Örneğin yukarıda bahsettiğim ters V deformitesi bariz bir çökmedir ve dolaylı olarak nefes almayı da engeller. estetik
    bu tür sorunları çözmek elbette mümkün. Ama çok farklı bir yaklaşım gerekeceği dekesin Estetik Cerrahi. yani “bu olmadı biraz daha doku alalım” denirse sorunlar daha da büyür. Yapılması gereken tam tersi eksikleri yerlerine koyabilmek. Bu yüzden plastik cerrahinin zaten en zor sayılan ameliyatının da en zor halidir desem yanlış olmaz Burun estetiği. Ancak umudunuzu kaybetmeyin, iyi ellerde bu ameliyatlar çok iyi sonuç verebilir ve genellikle yukarıda en sık görülen üç ipucu olarak saydığım deformiteler tama yakın düzeltilebilir. estetik
    Op.Dr.Teoman Doğan estetik
    Estetik Plastik Cerrahi Uzmanı estetik
    İş Kuleleri Kule 2 Kat 9 estetik
    4. Levent İstanbul T: 212 2845544 estetik
    teoman doğan
    estetik, estetik,estetik,estetik,estetik

    YanıtlaSil
  21. Yeni yilini kutluyor, daha nice saglikli, mutlu ve aydinlik yillar diliyorum.

    Bu arada ben de 8 gunluk teyzeyim:))

    Sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  22. Başın sağolsun Defne'ciğim,
    Mutlu yıllar diliyorum sana ve ailene.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  23. defnecigim,
    öncelikle basiniz sag olsun, satirlarini okuyunca kendimi hatirladim. ben rahmetli annemizi kaybettikten sonra, amcam, yengem, teyzem, hepsini arka arkaya kaybettim. sevgili büyükler basimizdan ayrildiktan sonra, hersey degisiyor. allah sabir versin. bebis masallah ne kadar büyümüs, eeehh deniz-can 5 aylik olacak öbür gün tabiiki yigitalp bebek de ondan 1 ay büyük. seni öpüyoruz uzun zaman sonra,
    sera-mina ve deniz-can ile canan

    YanıtlaSil
  24. Massallah cok tatli! Ismi cok guzelmis. Benim oglumda 6 aylik. Bebekler kadar tatli masum bisey yok bu dunyada!

    Blogunu daha onceleri takip ediyordum. Uzun bi aradan sonra tekrar kendi blogumu aktif halde update etmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  25. yiğitalp'i koklaya koklaya öpüyorum....şimdi mis gibi kokar...bebek kokusunu özledim...sağlıkla büyüsün...

    ölmüşlerin nur içinde yatsın..başın sağolsun...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails