17 Ocak 2009

Paylaş(t)ım :)

42 yorum:

  1. Aaaa, ne güzel! Demek ki sen de bu nedenle yazmıyordun. Tebrik ediyor, bebeği kucağına aldığın günleri de görmek istiyoruz. Kız mı?

    YanıtlaSil
  2. hehe çok belliydi :)) tebrikler !

    YanıtlaSil
  3. Patikler ayağında o da kucağında göreceğiz sağlıkla, güzelliklerle. Beşiktaşlı kuzumuzu bütün teyzeleri merak ve heyecanla bekliyoruz :D Kucak dolusu sevgilerimizle, bütün güzel dileklerimizle.

    YanıtlaSil
  4. Defneciğim tebrik ederim! Ne zaman gelecek bebek?

    YanıtlaSil
  5. heyecanın, heyecanımız bilesin..
    bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  6. inşallah sağlıklı bir hamilelik dönemi ve doğum olsun.. herşey gönlünce olsun...
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim Defne'cim! Heyecanla bekliyor, kocaman kocaman öpüyorum! :D

    YanıtlaSil
  8. AAA yazmışsın sonunda:))
    Yakında aslını kucağında, fotoğraflarını da burada görebilmek dileğiyle..
    Sevgiyle bekliyoruz canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  9. Aaa... Ne kadardır bu haberi bekliyorum bir bilsen!!! İnşallah sağlıkla kavuşursunuz.

    YanıtlaSil
  10. Teyze olmuş gibi sevindim! tekrar tebrik ederim, en kolayından, güzel bir hamilelik dilerim.

    YanıtlaSil
  11. Defne'cim şükür kavuşturana, çok tebrik ederim. Allah tamamına erdirsin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. tebrikler ! sağlıkla kavuşman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  13. Gönülden tebrikler, hayirlisiyla, saglikla bebegine kavusman dilegiyle...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  14. Ne guzel bir haber. Tebrikler Defnecim.

    YanıtlaSil
  15. Cok sevindim, gercekten cok guzel bir haber. Bu guzel donemi saglikla, sihhatle gecirmeni dilerim. Sabırsızlıkla haberlerini(zi) bekliyorum. Cok opuyorum

    YanıtlaSil
  16. Münevver'ciğim,
    cinsiyeti belli gibi ama kesinleşmedi :), o zaman yazarım. Çok teşekkür ederim.

    Burçin'ciğim,
    sağol.

    Huysuz ve de Tatlı kadın,
    nereden anladın bakiiim? :P Yeni ev, arkasından bebek, çok palnlı oldu galiba :))

    YanıtlaSil
  17. Deniz Teyzesi,
    hakikaten o açıdan hiç bakmamıştım yahu :). Babası Beşiktaşlı olduğuna göre etkilenmesi pek ihtimal dahilinde. Güzel sözlerin için sağol.

    Papatya'cığım,
    teşekkürler, 16 haftayı bitirdiğimize göre biraz daha :) yolumuz var.

    Kıymet'lim,
    çok tatlısın, sağol!

    YanıtlaSil
  18. Görkem'ciğim,
    sağol canım arkadaşım.

    Bengiiiii,
    şekerim benim, teşekkür ederim. Artık sıramı devredeceğim galiba :)).

    İpek'ciğim,
    ben de sağlıkla kucaklamak için sabırsızlanıyorum. Hem de çok şanslıyım, yakınımda deneyimli ve çooook şeker arkadaşlarım var:).
    Sağol birtanem!

    YanıtlaSil
  19. Devletşah,
    teşekkür ederim. Tüh beklettik seni desene :P

    Açalya'cığım,
    sağol canım benim, teyzesin tabii, ne sandın? :)

    Sevgili Kübra,
    teşekkürler.

    Mutfak Robotum,
    çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Zehra,
    ben de sağlıkla kavuşabilmek için dua ediyorum. Sağol.

    Yeşil Erik'ciğim,
    teşekkür ederim.

    Nezaketciğim,
    teşekkür ediyorum ve ben de seni ve şekerleri kocaman kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  21. Defnecim bu ne güzel bir haber böyle, çok sevindim:).
    Sağlıklı bir hamilelik ve doğum olsun inşallah..Tatlı bebişin fotoğraflarını göreceğimiz günü iple çekiyorum:).
    Sevgiler, öpücükler;).
    aslı

    YanıtlaSil
  22. Tebrikler Defne'ciğim,
    Sağlıkla ve keyifle geçsin hamileliğin.

    YanıtlaSil
  23. Defne,
    Cok guzel bir haber bu. Tebrikler! Saglikli, rahat bir hamilelik dilerim.

    Aslina bakarsan gecen yildan beri senden bu haberi bekliyordum senden. Ikimiz de Acalya'ya benzer sorular soruyorduk bir ara. Ama ben hala beklemedeyim :)

    Saglicakla

    YanıtlaSil
  24. Defnecigim cok sevindim. Kizima arkadas gelecek insallah. Allah tamamina erdirsin. Opuyorum cok. Kendine artik daha da iyi bak:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. Defne'ciğim,
    Çok sevindim.
    Hamile olduğunu öğrendiğin gün hayatın değişiyor.
    Bu güzel süreci sağlıkla doyasıya yaşa...
    Sonraki süreç ...en güzeli tabii ki..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Merhaba Sevgili Defne;
    gittin diye pek üzülüyor hep bloguna bakıyordum gel diye..ve sen çok güzel bir haberle geldin.çok sevindim.tebrik ediyorum.bebişini sağlıkla kucağına al inşallah canım. yeni haberlerini sabırszlıkla bekliyoruz.çok öpüyorum kocaman:) sevgileer

    YanıtlaSil
  27. Defnecim, sonunda bir post gordum hem de bu kadar guzel haberle birlikte, cok mutlu oldum:)Hayirli ugurlu olsun. Gozunuz aydin:)

    YanıtlaSil
  28. defnecigim,

    bu ne güzel bir haber!!! cok ama cok sevindim, tebrikler ve iyi haberlerini bekliyoruz.

    sera-mina, deniz-can ve canan

    YanıtlaSil
  29. Defnecigim,tebrik ederim arkadasim.Allah tamamina erdirsin.Cok sevindim sizin adiniza.Mis kokulu bebisini kucagina alacagin gunu sabirsizlikla bekliyoruz.Sevgiler canim arkadasim.

    YanıtlaSil
  30. Ne kadar büyük bir mutluluk bu gözün aydın!

    YanıtlaSil
  31. Cok cok mutlu oldum Defnecigim. Allah tamamina erdirsin insallah...

    YanıtlaSil
  32. Defne, ben de tahmin etmistim desem :) Bir onceki postunda sevimli mi sevimli bir yumurcak var ya, iste onun gibi olsun. Sizin de yuzunuz hep gulsun insallah :)

    YanıtlaSil
  33. Aaaaaa bebiş mi geliyor:))

    Allah sağlıklı bir hamilelik geçirmeni ve sağlıcakla bebeğini kucağına almayı nasip etsin.

    Bebiş kaç haftalık oldu annesi:))

    YanıtlaSil
  34. Defnecigim
    cok sevindim, cok tebrik ederim :) Hayatinin en guzel deneyimini yasayacaksin...Anne olmak muthis bir duygu!
    Bizim Dariomuzla arasi da cok olmayacak :) O simdi 7,5 aylik.. zamanin nasil gectigini inan ki anlayamiyor insan...
    Hersey gonlunce, bebegin saglikla olsun!
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  35. tebrik ederim,sağlıkla dünyay agelsin inşallah...

    YanıtlaSil
  36. Defne'cigim,
    Tebrik ederim. Saglikla bebisini kucagina alacagin gunlere insallah...

    YanıtlaSil
  37. Aaaaaa...Niye readera düşmedi bu yazı? Niye bu kadar geç öğrendim ben.

    Çok sevindim, çok. Sağlıkla kucağına al...

    YanıtlaSil
  38. Çok tebrik ederim arkadaşım. Hayırlısıyla doğsun gelsin bebiş..

    Demek kesinleşmedi hala cinsiyeti.. Hmm, benim karnımdaki çok edepsiz olacak o zaman, daha üç aylıkken açıp her yerini göstermesine bakılırsa! :D

    İsim bulabildiniz mi?

    YanıtlaSil
  39. Hepinize bu tatlı yorum ve dilekleriniz için teşekkür ederiz, KIZIM ve ben :). İsmine henüz karar veremedik.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  40. Tebrikler!

    www.elifsavas.com/blog

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails