16 Temmuz 2009

27 Haziran 2009 Cumartesi...

.................

16 yorum:

  1. Gule gule buyutun bebeginizi. Saglikli, mutluluk dolu omurler diliyorum!

    YanıtlaSil
  2. Defne'ciğim,
    Minik kızınıza anne babası ile birlikte sağlıklı mutlu uzun bir yaşam diliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin bebek:)) Sğlıkla, sevdiklerinle yaşa...

    YanıtlaSil
  4. hayırlı uğurlu olsun Defne'cim. Allah analı babalı büyütsün...
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  5. Yaşamınız çok farklı olacak artık. Amaçlarınız, öncelikleriniz, tercihleriniz bu doğrultuda değişecek.

    Hep birlikte mutlu, sağlıklı güzel bir yaşam diliyorum ailenize ve tebrik ediyorum seni ve eşini.

    Çok sevdiğim bir temenniyle bitireyim: Yavrunuz, yüzünüzü hep güldürsün inşallah!

    YanıtlaSil
  6. tebrik ediyorum ! güle güle, sağlıkla büyüsün...

    YanıtlaSil
  7. Tekrar tebrik ederim, gule gule buyusun, saglikli, mutlu olsun hep.
    Bu arada bil bakalim yaptigimiz chat`te ne sormayi unuttum? bebegin adini yahu! peki adi ne?

    YanıtlaSil
  8. Bunadim ben, yahu emailde yaziyormus ya! heyecandan gozumden kacmis! harika bir isim, cok severim.

    YanıtlaSil
  9. Cok tebrik ederim. Allah anali babali buyutsun, sansi guzel olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çok tebrikler!!
    Birlikte mutlu sağlıklı bir ömür dilerim size:)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Defnecigim...bebginiz hayirli ugurlu olsun, güzel bir ömrü olsun, sevgiyle kalin....

    zehra

    YanıtlaSil
  12. Tebrikler arkadaşım, sağlıklı hayırlı ve şanslı bir evlat olur inşallah...Sevgiyle büyütün...

    YanıtlaSil
  13. Gözünüz aydın!

    sağlıklı bir ömrü olsun, etrafına sevgi ve barış saçsın :)

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Tebrik ederim hayatım!
    Sağlıklı bol kısmetli olsun!
    Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Tebrik ediyorum Defne'cim. Allah anali babali buyutsun..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails