29 Aralık 2009

Heves...


Yazmaya başladım tekrar. Bir nevi kesin dönüş denemesi olacak bu yazı ancak sonrasında gelecek yazıların yazılması için duyacağım istek ve kararlılık gösterecek devam edip edemeyeceğimi. Kısacası büyük bir blog-günlüğüme dönüş isteği var bende şu aralar. Ve de uzun zamandır takip edemediğim blog arkadaşlarımı okumak isteği.

Dupduru bi hayatın içinde kaybolmuştum. Hem muhteşem bir yanı var bu hayatın hem de depresif bir yan kişiliği. Bebeğimle ki artık 6 aylık oldu, bizzat kendim ilgilenmenin müthiş hazzını yaşarken eskisine göre oldukça kısıtlı bir sosyal hayat yaşamanın getirdiği sıkıntılar var içimde. Buna bir de şimdilerde yaşanan H1N1 endişesi eklenince kapalı mekan kuşları gibiyiz). Sadece işim (adliye vs...) ve aile ziyaretleri.

Onun bir hareketi, bakışı utandırıveriyor sizi böylesi (kötümser)düşünmekten ve her gün yeniden, tazelenerek başlıyorsunuz güne.

Not: Şimdi klavyede dolaşan minik parmaklar var benimkilerin yanında.

6 yorum:

  1. Hoşgeldin Sevgili Defne,
    Bebeğinle birlikte nice mutlu yıllara...

    YanıtlaSil
  2. Defne, hoşgeldin tekrar. Ozledim seni. Artik Ankara'da yaşadığıma göre, en kisa surede Ankara da görüşmek üzere :) diyorum ben...

    YanıtlaSil
  3. hayırlı uğurlu olsun kardeş. hoşgelmişin. kız büyümüş artık. biz de bir geleceğiz ama ne zaman?
    Yiğit oğlan ve annesi prenses ve annesine nice sağlıklı mutlu yıllar diler:-)
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin Defne,
    İyi ki döndün...

    YanıtlaSil
  5. Allah bağışlasın,takipcinizim.Sevgilerrrrr.

    YanıtlaSil
  6. Nihayet! çok özlemiştim, umarım devamı gelir...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails