28 Mayıs 2010

İçimden bildiriyorum...

Uyuyor. Bir buçuk saattir dışarıdan gelen tüm gürültüye rağmen... Yaklaşık 2 aydır iki yan tarafımızdaki komşumuzun binadan bağımsız olmak için son çırpınışlarını yaşayan bahçeye çıkılan balkonunun yıkılıp yerine yenisinin, daha heybetli ve hatta devasa  yenisinin yapılması çalışmaları sürüyor. Saati belli olmayan bu çalışmalar daha ne kadar sürer bilmem ama ben hatırlıyorum da bizim evi aldığımızda da tadilat 1.5 ay kadar sürmüştü ama ustaların sabah işe başlama ve akşam işi bırakma saatleri konusunda olabildiğimizce hassas davranmıştık. Yok bunlar sabah 8:00 dedin mi gürültünnaydın diyorlar. Komşumu da seviyorum, pek tatlıdır kendisi, neşeli, esprili... O da bayılmıyordur eminim bu tadilat işinin uzamasına.

Günler akıp gidiyor, hem de birbiri ardına aralarına kopya kağıdı konmuşcasına benzer ve de gittikçe daha da rutin bir biçimde. Son 1 haftadır havanın gel-gitleri de etkili oldu içinde bulunduğum ruh haline. Bir de pamuk kızımın artık evin bilimum köşelerine rahatlıkla ve emekleyerek ama ışık hızıyla ulaşabildiğini düşünürsek...son günlerde buna koltuk vs. kenarlarına yapışıp ayağa kalkmalar da eklenince tam da ona bağımlı yaşar hale geldim. Öyle odaklanmış ki hayata hızla ayak uydurmaya, hiç vazgeçmiyor, saniye durmuyor yerinde. Bulduğum fırsatlarda da işimle ilgili ve günlük yaşamın getirdiği ev düzeni vs. ile ilgili çalışıyorum. Yan komşum geçenlerde sitemini dile getirdi: Yüzünü göremiyorum diye... Bilmiyor ki ben kendi yüzümü görebiliyor muyum? Aynaya şöyle alıcı gözle bakıp, kendime vakit ayırmak  epeydir uzaktı bana.

Geçmiş zaman eki kullanıyorum çünkü kızımın 1. yaşgünü ile bendeki dönüşüm de başlayacak artık.  1 ay sonra 1 yaşını dolduracak olan pamuk kuzum, annesini artık daha bakımlı ve daha renkli görsün istiyorum. Eskiden olduğu gibi. Fazla kilolardan da kurtulmak gerek ki renkler tam da yerini bulsun, yoksa birşeyler yerine oturmuyor, bir eksiklik varmış gibi geliyor bana. Herkesin mutlu olduğu bir hali var, benimki bu değil. Emziriyor olmam, kızımla kendim ilgileniyor olmam, evde fazla vakit geçiriyor olmam yeterince gevşetti beni... Ama özlüyorum, mutlu olduğum bedende yaşamayı. Kastettiğim aslında daha çok matematiksel-fiziksel tarafı, yoksa ben kendini pek bir seven ve kompleksleri neredeyse olmayan bir kadınım. Güzel miyim? Evet mutlu hissettiğim, moralimin iyi olduğu her an, hem de çok güzelim. Çirkin miyim? Hayır. Çünkü hiç fesat, içten pazarlıklı ve zarar veren bir ruha sahip olmadım. Tümevarım: Biraz da kendini beğenmiş miyim ne? Sanki mütevazilikten uzak bir yazı halini almaya başladı bu yazı.

NOT:Bu değişim konusundaki gelişmelerden bahsedeceğim arada bir haberola.

5 yorum:

  1. Sen,
    tam da anlattığın gibi bir kadınsın; ben,
    tam da bu nedenle seni çok seviyorum işte:))
    Kendiyle ve ruhuyla barışık olan herkes güzeldir Defne'ciğim, sen de çook güzelsin...:))
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  2. Defnecim ne kadar da güzel dile getirmişsin içinden gelenleri.Yoğun zamanlar geçiriyorsun pamuk kızınla.ama güzel zamanlar.annemin dediğine göre sonradan özlüyor insan..babam bazen diyor keşke öyle mini mini olsan da gene seninle oynasak diye:)kendine zaman ayıramaman normal tabi.bildiğimden demiyorum ben de ukalalık olarak düşünme lütfen yakın arkadaşlarımdan duyduğum ve kuzenlerden bildiğim kadarıyla.yakında daha da çok zaman ayırabileceğini sanıyorum kendine. ama gerçekten sen kendiyle barışık birisin ve harikasın.keşke ben de nadir zamanlarda değil de çoğu zaman böyle olabilseydim:) bu sıra aldığım kilolardan ötürü pek sevmiyorum kendimi sanırım:)tombili oldum..yeni yazılarını heyecanla bekliyorum. tatlı kızını öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Defnecim tabiki seveceksin kendini hem de çok seveceksin. Yaşamı da çok sevip onunla bütünleşeceksin.
    Umarım kendinde istediğin bütün değişimleri kolayca gerçekleştirirsin..Gelişmeleri bekliyor olacağım ben de:).
    Sevgiler).
    aslı

    YanıtlaSil
  4. Defnecim yorumu yazarken aceleyle kendi web adresim yerine seninkini kopyalayıp yazmışım:), özür dilerim.
    Bu yorumda düzeltiyorum bunu:).
    Sevgiler..
    aslı

    YanıtlaSil
  5. Defne Hanım merhaba. Ankara'da gerçekleşecek bir etkinlik için görüşmek istiyordum.
    narince.narince@gmail.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails