14 Mayıs 2010

Wanted!

.............


Kızımıza mama sandalyesi, oto koltuğu ve hatta oyuncaklarını alırken hatırı sayılır araştırmalar yaptık ve hep memnun kaldık. Birşey hariç: bebek arabası. Dar zamanda çabuk karar verip, o uykusuzluğun haddini aştığı dönemlerde pek araştırmaya fırsat bulamadan alıverdik bir bebek arabası. Hantal olan modellerden biri. Bu nedenle baston pusetlere pek bir alıcı gözle bakar oldum bu sıralar. O kadar çok marka ve model var ki, şaşırdım kaldım. Bloguma yazmayalı takipçilerim oldukça azaldı ama belki aranızda bu yazıma rastgelip de tavsiyede veya önerilerde bulunanlar olur.
Aranıyor:
Hafif, tercihen tam yatabilen, kullanışlı, vs... bir baston puset.

NOT: Bizzat tecrübe etmiş olanlarınızdan ilgi bekliyorum.

8 yorum:

  1. Nurturia`da sor bunu, derhal yanit alirsin

    YanıtlaSil
  2. Şeker Dante'nin çok özel annesi, canım arkadaşım, sağol. Daha önce yazılmış olanları okudum. Araştırdığım forumlarda hep bir-iki marka ve model var onlardan bahsediyorlar. Blog arkadaşlarım sanki daha iyi yönlendirirler gibi geliyor. Bunca aradan sonra kaç kişiye ulaşır yazım bilmem ama biraz daha vaktim var almak için. Bekleyeceğim yorumları. Öperim ikinizi de, Tammo'ya selamlar New Orleans'lı avukatlardan :)).

    YanıtlaSil
  3. chicco lite way'den çok memnunum ben. kucağımda çocukla bile açıp kapatabiliyorum. hafif güzel bir araba.

    ayrıca maclaren quest sport da ideal modellerden. daha dayanıklı olduğunu duyuyorum kullananlardan..

    YanıtlaSil
  4. "Maclaren" kesinlikle..Bir kere hafif,tekerlekleri rahatlıkla dönüyor,..Ben Nişantaşı'nın o dar kaldırımlarında,sorunsuzca kullanmıştım...

    YanıtlaSil
  5. selam,

    mutlaka maclaren'e bak derim.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. İlginize teşekkür ederim arkadaşlar.

    Maclaren'in yabancı kaynaklı bir yazıda okuduğum parmak koparma kazalarına sebebiyet vermesi hikayesinden sonra biraz önyargılıyım. Belli başlı modellerinden böyle birçok ciddi yaralanma şikayetleri nedeniyle Maclaren dışında bir model tercih edeceğim gibi görünüyor.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Ne mi aldım?

    Chicco LiteWay, memnunum.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails