06 Ağustos 2010

1. yaşı geride bırakırken ev halleri...





16 yorum:

  1. ahhhaaa:) bu kadar mı olur ya:)
    çok tatlı:))
    aynı havandan bizde de var, aynı şekilde kemiriliyor
    bulaşık makinası, mutfak aletleri... Kaan'ı görür gibiyim fotolarda:)
    Duru ve Kaan çok komik olmaya başladı di mi?

    YanıtlaSil
  2. Mutfağa meraklı olacak Duru'cuk...
    Çok tatlı maşallah...

    YanıtlaSil
  3. Sizin mutfakta bizimki gibi yerlerde:)eee çocuklarda haklı ne diye saklıyoruz ki onlarla oynamak varken demi ama:)Allah bağışlasın kuzunuzu... benimde afacanım bütün gün peşimde ve her yer, her yerde ama hiç şikayetim yok sağlıkları yerinde olsun yeter bana

    sevgiyle kalın iyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  4. Müdür teyzesi, :)
    teşekkür ederiz. Ben de aynı şeyi düşünüyorum. Eee iki gün arayla doğunca olsun bu kadar benzerlik. Bu sıralarda çekmece, bulaşık makinası ve özellikle buzdolabı merakı had safhada. Buzdolabının kapağı açılmayagörsün anında bacaklarımın arasından sızıveriyor. Çok hızlılar valla.

    Kaan da Duru da güleryüzlü, neşeli çocuklar. Umarım hep gülücükler olsun yüzlerinde.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hülya'cığım,
    sağol. Açık mutfak olunca ne zaman mutfakta birşeylerle uğraşsam yanımda. Ben de oyalansın ve de şimdiden tanısın :P diye veriyorum eline tehlike yaratmayacak aletleri. Gerçi hepsi 5 dakikada fırlatılıyor bir kenara ama....

    YanıtlaSil
  6. Utku'nun annesi,
    teşekkürler. Ben de bazen henüz yürümeyen( pek seri sıralıyoruz ama)bir çocuk nasıl bu kadar dağıtabilir evi inanamıyorum. Ama ben de şikayetçi değilim, iyi ki var onlar.

    YanıtlaSil
  7. Sadece isimlerimiz değil halımız da aynı Defne :) Durucuğuma bol eğlenceli, sağlıklı, gülücüklü ve mutlu bir 2 yaş dilerim. En kısa zamanda güzel tatlı yanaklarını yakından görmek üzere öpücükler.

    YanıtlaSil
  8. Aman da aman minik tırtıl iş başında:) çok da şeker maşallah. ben de duyuyorum çocuğu olan arkadaşlarımdan bu bulaşık makinası çamaşır makinası sevdalarını. demen böyle dönemleri oluyor. çok da sevimli oluyorlardır eminim..kocaman öpüyorum daha başka fotoğraflar da bekliyorum valla haberin olsun:)sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Deniz'ciğim,
    sağol. Ben o tatlı yanakları o kadar çok öpüyorum ki, yine de doyamıyorum :). Ben de sizi öperim şekerim.

    YanıtlaSil
  10. Tuğba'cığım, sen de yaşayıp göreceksin inşallah, çok keyifli ama bir o kadar da yorucu bir yolculuk bu. Kızımın fotoğraflarını pek sık eklemiyorum, prensip olarak. Arada bir kaçamak yapıyorum böyle :).

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Büyüyünce de bu kadar meraklı olurlar işşallah bunlar:)
    Sevgiler
    Eylem

    YanıtlaSil
  12. Eylem,
    ben de öyle umuyorum. Ziyaretin için teşekkürler.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. benimde 11 aylık kızım var adı Defne :) onun içinde herşey oyuncak modunda..dergiler uzaktan kumandalar kaşık çeşitlerimiz ve kondisyon bisikletinin önündeki ses çıkaran ayar düğmeleri..nasılmı oynuyor önce kucak istiyor yönlendiriyor ve basıyor..yeterki ses çıkarsın affetmeyiz..

    YanıtlaSil
  14. Ozan,
    ben adımı hep sevdim, severek kullandım. Minik Defne'nin dilerim mutlu, şanslı ve de sağlıklı bir ömrü olun. Bu şekerler zaten oyuncaklardan çok yazdıklarınızla ilgileniyorlar. Bizim kumandaların kafası gözü sargılı uzun zamandır.:)) Kızınızla maceralarınızı yazarsınız umuyorum.

    YanıtlaSil
  15. merhaba defnecigim,

    hayirsiz blog arkadasin artik geri döndü ;-) bayildim kivircik cici kizimiza. eminim yakinda olsak deniz-can ile cok tatli bir kivircik ikili olurlar ve sera-mina da onlara cok güzel ablalik yapar.

    cok öpüyorum sizi,

    canan

    YanıtlaSil
  16. Canım benim hoşgeldin! Kocaman kucaklıyorum sizi.

    Kıvırcıklar iş başında :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails