30 Eylül 2010

Son Durum



Fazla söze gerek yok, son durum budur.


8 yorum:

  1. merhaba, ben 42 :)
    güzel günler...

    YanıtlaSil
  2. Lupinin annesi,
    sevgili 42 :), hoşgeldin, iyi ki geldin!

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar surecek acaba bu motive olma durumu? Bende tanismaya gelmistim. Guzel paylasimlarda bulusmak dilegiyle. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bayram Kombesi,
    sen de hoşgeldin :). Benim yapacaklarım ve yapmak istediklerim listem için motivasyona ihtiyacım vardı, onu vurgulamak istedim. Bir tanesine başladım bile, sonucu paylaşırım vakti gelince.

    Bu arada bloguma yazmaya ve paylaşmaya devam edeceğim. Yine ve hep beklerim. Ben de senin lezetli tariflerine doğru yola çıkayım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. aynen...
    buna benim de ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
  6. Damla'cığım,
    ha gayret başaracağız.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Chilek,
    hoşgeldin, ne iyi ettin :).

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails