05 Ekim 2010

Hoooop!


Günlerdir aradığım motivasyon, bu sabah aynaya baktığımda ne olduğunu anlayamadan hoooop diye atladı üstüme ve beynimdeki yerini aldı. Tuhaf bir ''Artık vakti geldi!'' kararlılığıyla uyandım. Tek bir şey değil tabi vakti gelen, liste kabarık ama bu kararlılık beni götürür sonuca, kendimi tanırım. Oh be sırtımda kocaman bir öküzü taşıyormuşum da haberim yokmuş, öküz öldü benim aslında tam da adını koyamadığım ama pekçok şeyi ertelememe sebep olan bu tembel ruh halimle ortaklığım da bozuldu.

Vay be dünyayı kucaklayasım var!


11 yorum:

  1. Aman ne guzl sabah sabah, insan okuyunca bile senin enerjini hissedebiliyor.

    YanıtlaSil
  2. Süper bu enerji patlaması bana bile iyi geldi:))

    YanıtlaSil
  3. Bayram kömbesi,
    sağol, mutlu oldum.

    Chilek,
    ne güzel, deme ki başkasına da faydası dokunacak benim bu pozitif hallerimin.

    Açalya'm,
    bence de :).

    YanıtlaSil
  4. Süper:))..
    Bu hissi ben de çok seviyorum:)..
    Hep devam etsin bu motivasyonun Defnecim.
    Sevgilerimle...
    aslı

    YanıtlaSil
  5. Eylem'ciğim ve Aslı'cığım,

    sağolun. Hala enerjimi kaybetmediğime göre fena gitmiyorum demektir :).

    YanıtlaSil
  6. kış gelince de olur ya insana, bünye kabul etmez ya bir türlü soğuk, puslu, daha karanlık günleri, geceleri..onun da etkisi olmuştur belki de önceki sıkıntıların.
    aşmışssın ama, bu güzel:)
    duru dan haberler ne zaman?
    öperiz seni de duru yu da:)

    YanıtlaSil
  7. ben de tam üzerine geldim o zaman.iyi oldu.:))

    YanıtlaSil
  8. Ayşegül'cüğüm,
    Duru'dan haberler yakında :)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Nihan,
    hoşgeldin, bence de iyi oldu.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails