26 Kasım 2010

İtiraf ediyorum: Kızımın buklelerine aşığım!

  • Dün evdeydik kızımla tüm gün, sadece bahçemize çıkıp hava aldık biraz. Kasımpatılarımızı sevdik. Fotoğrafları yüklemeye fırsat bulamadım ki nerede kasımpatılar sorunuza birkaç kare fotoğrafla cevap vereyim.
  • Yemek de yapmadım, sevgili kocam evin demirbaşı olmasına rağmen umduğunu değil bulduğunu yedi.
  • Yine dün, her haliyle ruhuma ipek etkisi yapan o güzel kadınla konuştum telefonda.
  • Gönlümce kitap okumayı delicesine özledim.
  • Yeni bir fotoğraf makinesi istiyorum. Günlük çekimlerden öte gitmeliyim, içimdeki canavar ama acemi fotoğrafçı böyle söylüyor :).
  • Parça bölük gece uykularından şikayet edersem emzirme yandaşlığımı kendim baltalayacağım, vazgeçtim.
  • 2.5 yaşında akıllı, zeki, konuşma yeteneği yaşıtlarının çok çok üstünde gelişmiş ve esprili bir sarı kuşun halası olmaktan müthiş bir keyif alıyor ve haz duyuyorum.
  • Bahçemizdeki gazelleri süpürmüyorum, sonbahar bu değil mi zaten?
  • Her gün perdelerimi açıp önce içerideki her daim çiçekli menekşemi sonra bahçemde hala açmaya devam eden sardunyalarımı seviyorum. Ne yalan söyleyeyim; pencere demirine astığım sarımsakları da seviyorum.
  • Duru da komşulardan birinin olduğunu düşündüğüm, sıklıkla penceremizin cumbasında miskinlik yapan Minky'i seviyor pencerenin bu tarafından. Adı boynundaki tasmasında yazıyor.
  • Geçenlerde komşularımdan birine bu durumu adet haline getirdiğinden, kapıda ve evde danışma mercii (mesleki anlamda) olmadığımı olabildiğince kibar bir dille anlatmak zorunda kaldım.
  • Kocamın mesai saatleri belli bir memur olduğunu sanıyordum, yanılmışım. Son zamanlarda adam eve hiç saatinde gelemez oldu.
  • Her hafta hamsi günümüz var. New Orleans'ta yaşadığımız yıllarda yiyemedik ya acısını çıkarıyoruz... hala!
  • Uzun zamandır denemek istediğim kadayıflı muhallebili tatlıyı denedim ve ilk denemede Bingo!. Müthiş birşey bana göre ama sıklıkla yenmemeli. Bir ara paylaşmayı umuyorum.
  • Yazmak istediğim onca şey varken oturdum çıfıt çarşısı bir yazı yazdım. Oradan buradan karıştırdım, ortaya sundum. Neresinden tutrsanız tutun artık...
                                   Uykuya teslim bayrağını çektim ama yine geleceğim.

18 yorum:

  1. Her kelimesinden ayrı ayrı sevgi cikmis, birlesmis, buraya konmus gibi icim isindi Defnecigim. Durunun buklelerinin fotografını yayınla bir ara biz de uzaktan aşk yasayalım onunla:)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Papatyam,
    kuzum kıpır kıpır, poz vermiyor ki şööyle bukleleri istediğim gibi fotoğraflayayım. Ayrıca o senin içtenliğin ve de sıcaklığın.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. e ne iyi etmişssin işte defnecim
    biz zaten bu blogları kendimiz, yavrumuz, ailemiz için hatıra olsun diye tutmuyor muyuz? boşver yazım hatamız da olsun, çıfıt çarşısı gibi de olsun:) (yani en azından ben böyle düşünüyorum)
    çalışan anne için yemek yapabilmek hele ki tatlı yapabilmek çok önemlidir. değerlidir bunlara zaman ayırabilmek.
    eline koluna saplık ve bravo diyorum:)
    not: merdiven konusunu iyi ki hatırlatmışsın yorumunda. ben de ekledim şimdi:) biz bu yavruları bir araya getirsek ne yaparlardı acaba? çok merak ediyorum.
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. bir gün,bu kadar mı güzel anlatılır bayıldım :)) her hecesi mutluluk kokuyor ömrünüzün hep böyle mutlu günlerle dolmasını dilerim elinize sağlık ..

    YanıtlaSil
  5. sanki fonda hoş bir piyano sesi eşiliğinde okudum: )

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Samimi ve içten bir yazı olmuş...

    YanıtlaSil
  7. Anne müdürüm,
    çok isterdim şekerleri biraraya getirmeyi ama fiziki imkansızlık var :). Aynı şehirde olmak ne iyi olurdu, kendi oyun grubumuzu kurardık belki de. Onlar biraraya geldikleri günün sonunda biz ne halde olurduk ama orasını bilmem :P. Anne oğula kocaman öpücükler gönderiyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Alev,
    güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Kocam da hep tatlı bir üslubum olduğunu söyler, mutlu oldum senden de duyunca.

    YanıtlaSil
  9. Ece'nin annesi,
    böyle bir etki yaratıyorsa yazdıklarım içtenliğimi yansıtabiliyorum demektir, ne mutlu bana.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Annelili,
    çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. inanamiyorum o kadar mi uzak kalmisim.. Utanarak bebegin oldugunu yeni goruyorum diyorum, coook sevindim tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  12. Bebek hikayesi,
    teşekkür ederim. Sen de tekrar hoşgeldin :).

    YanıtlaSil
  13. Ben de profesyonel bir makine almak istiyorum..Malum blog olayında fotoğraf önemli ama bir türlü karar vermedim..Bu arada gece kalkma ve emzirme bizde de aynı malesef..Sadece emerek tekrar uykuya dalıyor..Çok fena durum yani..

    YanıtlaSil
  14. Hande'ciğim, blogdan ziyade ben çok meraklıyım bu fotoğraf çekme işine :).

    Emzirmekten hem büyük bir mutluluk duyuyorum hem de uykularım bölündüğünde sersem gibi oluyorum. Şikayetim yok aslında, kesmeyi düşünmüyorum bir zaman daha. Kuzularımız keyiflerini sürsünler bakalım :).
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel yazmışsınız gerçekten, içim ısındı, danışma mercii olma konusu bizim mesleğin vazgeçilmezi sanırım, kaçış yok:)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Defne'nin annesi,
    teşekkürler. Mesleğin bu yönü bazı zamanlarda beni bunaltıyor ve olmadık yerde karşıma böyle isteklerle çıkanlara artık daha prensiplerimden bahsediyorum. Tabii bu herkes için ve her zaman geçerli değil.
    Defne'ye öpücükler.

    YanıtlaSil
  17. merhaba dökme demir tencere ve tavaları dökme demir tava linkinden satın alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  18. ne kadar içten, ne kadar yalın bir blog. tebrık ederim..sevrek takıp edecegım

    blogger annelerden müge,

    mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails